Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nice, aasia SBC tulee ainakin tehtyy koska boostattu Kagawa.No sieltähän tuli SBC:itä.
Täällä tapahtuu sama homma Valioliigan jengille.
Mitä helvettiä tälle pelille ollaan tehty? Kaksi kertaa peräkkäin itse johtotilanteessa ja yht'kkiä vastustaja tekee maalin. Sen jälkeen en mahdakaan enää yhtään mitään, kun omista pelaajista tulee täysiä saatanan idiootteja ja AIVAN JOKAINEN irtopallo pomppaa magneetilla suoraan vastustajalle. Lisäksi pallo pysyy vastustajan jalassa kuin noiduttuna ja peli onkin häviötilanteessa mulle. Ekassa pelissä vastustaja kolme peräkkäistä maalia, toisessa kaksi. Molemmissa Xbox suoraan kiinni ja nyt en avaa enää uusiksi.
Ei saatana.
No juuri sillä vitun momentumilla, mitä joidenkin mielestä muka pelissä ei ole ja joka on syövintä syöpää koko EA:n pelihistoriassa. Ei ollut vastustaja merkittävästi huonompi, mutta ei myöskään parempi, Toisessa pelissä mm. tilastot mulle noin 8 vetoa vs 1 ja pallonhallinta arviolta 65 vs 35, mutta ei kai siinä, onneksi on muitakin pelejä.Vastustaja sinua parempi? Kuulostais, että momentumilla osuutta asiaan.
Lue säännöt. Selviää helpoiten. Pitää itsekin vielä nuo lukea.Pitääkö tossa päivittää päivittäin vai mikä o systeemi. Näppäilin vasta tunnukset