Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos yhtään käsitän oikein niin vaikkei nyt Perotti myy niin 23.12 on Italian liigassa Juventus-Roma matsi, jolloin voipi olla että sillon viimeistään myy. (edellyttäen että tulee markkuihin)

Olenko yhtään nyt ymmärtänyt oikein? :)

Sijoitin siihen sellaisen 16k ja tavoite on saada vajaa 30k
kyllä ne pikkuhiljaa myy, mut ei se juu ole mikään haluttu kortti

osta siirtolista täyteen muita kortteja ja pyydä jotain pleikkajannua donaa sulle laajennukset et saat sen 100-paikkaseksi.

keskity valioliigaan, se vetää

aika marginaalisia tuottoja noista kultasista markkusijotuksista tulee, ainakin kun kattoo Ben Arfan hintakehitystä

kyllä ne pikkuhiljaa myy, mut ei se juu ole mikään haluttu kortti

osta siirtolista täyteen muita kortteja ja pyydä jotain pleikkajannua donaa sulle laajennukset et saat sen 100-paikkaseksi.

keskity valioliigaan, se vetää

aika marginaalisia tuottoja noista kultasista markkusijotuksista tulee, ainakin kun kattoo Ben Arfan hintakehitystä

niin oliko se level systeemi rikki eikä EA viitti korjata sitä vai?

Paljon olen oppinut taas lähiaikoina mutta sitä mukaan kun opin uutta niin tulee uutta opittavaa. Nyt pitäis opetella siis tunnistamaan halutut kortit

Se on vielä ymmärrettävää että pitää opetella eri juttuja FUT:n suhteen mutta sitten kun EA vielä vaikeuttaa entisestään

Availin tuossa SB, jokaviikkoiset bonuspakat ja viel nuo markutkin...mitäs sitä keulimaan suotta, kun Wernerin Timppa saksanmaalta nous huippuna...voi luoja sentään taas kerran!!
Joku kirjoitteli siitä Dabosta?
LaLigassa on pari tanskalaista silveriä, Durmisi LB ja Sisto LM/LW...ihan järkky arvokkaita!! Et Kos sattuu clubista löytyvän, ni ei muuta ku lihoiksi vaan!! Eilen niiden max.hinta oli 30K, mut molempien heppujen max on nyt päivittynyt 50K:n?? En tiedä onko muissa pelaajissa myös tullut tuota hinnantarkistusta...mut kummasti näitä kyseisiä pelimanneja alkoi taas marketista löytymään!

Jaaha kylläpä kusahti. Pyörittelin Niangia ja shaarawyä 650 osto, 1100 myynti. Muutama meni aina kierroksella. Tänään meni sitten kerralla joku 20 ja minimi osto noussu tonne 1,5kiloon :/
Oishan tossa voinu enemmänkin pyytää mutta alkukassan sai nopeaa. Nyt on vajaa satku millä alkaa kerryttää. Harmittaa silti että ois voinu helposti jonku 10k kiskoa enemmän..

Näkyy vähän kaikki perus raret nousseen, ainakin mitä ite väijyny. Mikähän lie.

SB ihan mukava muoto kun weekendiä ei mitenkää ehi pelata. Professionalilla tulee pelailtua kun keskittyminen ei jaksa riittää world classiin.. :D ja tupeksin niin paljon maalipaikkoja muutenkin että nihkeää se on. Prolla ottaa varmemmin sen rapia 1000pointsia. Tossa ku viimeistely paranee niin pistää wctä siitä saa kyllä mukavat 1600 vähintään.

Mä oon hätäinen vaikka tiedän että kärsivällisyys on hyväksi tässä pelissä. Meinaan tiputin muutaman Perotin hintaa 300. 1600 > 1300 coinssiin. Maksoin max 850 joten vielä tuostakin on varaa tiputtaa. Jos ei aamulla ole mennyt kaupaksi niin lasken loputki. Toivottavasti ei tarvii 1k asti tiputtaa

Jaaha. Kyllä taas lagii valikot ja äsken heitti ulos servuilta. Onneks pelin kerkesin pelata loppuun.

Näkyy vähän kaikki perus raret nousseen, ainakin mitä ite väijyny. Mikähän lie.

SB ihan mukava muoto kun weekendiä ei mitenkää ehi pelata. Professionalilla tulee pelailtua kun keskittyminen ei jaksa riittää world classiin.. :D ja tupeksin niin paljon maalipaikkoja muutenkin että nihkeää se on. Prolla ottaa varmemmin sen rapia 1000pointsia. Tossa ku viimeistely paranee niin pistää wctä siitä saa kyllä mukavat 1600 vähintään.

World class on vaikeampi kuin legendary joten kannattaa suosiolla hypätä yli. Wc:llä kone pelaa melko puolustavasti kun taas legendaryllä hyökkää enemmän.

Mä oon hätäinen vaikka tiedän että kärsivällisyys on hyväksi tässä pelissä. Meinaan tiputin muutaman Perotin hintaa 300. 1600 > 1300 coinssiin. Maksoin max 850 joten vielä tuostakin on varaa tiputtaa. Jos ei aamulla ole mennyt kaupaksi niin lasken loputki. Toivottavasti ei tarvii 1k asti tiputtaa

Kyllä ne menee jos saat sen 15 re-listausta päivässä.

Ja tosiaan, jos sulle Ei Lainkaan kerry expaa niin sit sun EASFC on bugannut, ja tarviit jonkun kaverin lahjottaan ne kamat, ja ehjä kannattaa mennä myls ulisemaan EAn live chattiin, koska sulta jää coin boostit saamatta. Jos vaikka antavat jotain hyvitystä

Kyllä ne menee jos saat sen 15 re-listausta päivässä.

Ja tosiaan, jos sulle Ei Lainkaan kerry expaa niin sit sun EASFC on bugannut, ja tarviit jonkun kaverin lahjottaan ne kamat, ja ehjä kannattaa mennä myls ulisemaan EAn live chattiin, koska sulta jää coin boostit saamatta. Jos vaikka antavat jotain hyvitystä

Kaveri ehdotti änäriä ja siinä hutia.. No ei mua oikein änäri kiinnosta. Monestakin eri syystä. Yksi syy on se että ajattelin että se bugaa. Etteii Fifa niinkään bugaisi. Pelaa tässä sitten futia kun peli bugaa eikä voi pelata täysin samalla tavalla kun muut. Vai ymmärsinkö oikein että joillakin se toimii ja joillakin ei.

Joillekin asioille voi tehdä itse jotain. Kuten opetella pelaamaan ja myymään. Mutta se että peli on joltain osin rikki niin sille mä en voi tehdä mitään vaikka kuinka haluaisin. Viimeisin XP lisäys on tullut varmaan niihin samoihin aikoihin kun täällä ensimmäisiä viestejä kirjoitin. Eli on siitä varmaan melkein 1,5 kk kun viimeksi xp kertynyt

Sen verran eilen etsin netistä tietoa että se taitaa olla suht yleinen bugi ja siitä on EA:lle kirjoitettu. Mutta EA on vastannut että ne ei tiedä miten sen korjata. Onkohan kyse oikeasti osaamisesta vai viittimisestä.

Kaveri ehdotti änäriä ja siinä hutia.. No ei mua oikein änäri kiinnosta. Monestakin eri syystä. Yksi syy on se että ajattelin että se bugaa. Etteii Fifa niinkään bugaisi. Pelaa tässä sitten futia kun peli bugaa eikä voi pelata täysin samalla tavalla kun muut. Vai ymmärsinkö oikein että joillakin se toimii ja joillakin ei.

Joillekin asioille voi tehdä itse jotain. Kuten opetella pelaamaan ja myymään. Mutta se että peli on joltain osin rikki niin sille mä en voi tehdä mitään vaikka kuinka haluaisin. Viimeisin XP lisäys on tullut varmaan niihin samoihin aikoihin kun täällä ensimmäisiä viestejä kirjoitin. Eli on siitä varmaan melkein 1,5 kk kun viimeksi xp kertynyt

Sen verran eilen etsin netistä tietoa että se taitaa olla suht yleinen bugi ja siitä on EA:lle kirjoitettu. Mutta EA on vastannut että ne ei tiedä miten sen korjata. Onkohan kyse oikeasti osaamisesta vai viittimisestä.

Pääset kiertämään sen vaikutukset kun pyydät jotain pleikkapuolen jannua täältä lahjoittamaan sulle ne easfc-ryönät.

--------------

Nyt kun tarkemmin ajattelee niin onhan se, että BIN hyppää 850-1900 jo ihan mukava tuotto, kun sen kertoo muutamalla kymmenellä

Markkupakoista taulut ja....

Dost
tuli sentään muutama markuissa oleva pelaaja

Kannattaa muuten tehdä Prime Petit:istä se Monaco pois, 45k packki ja matalat vaatimukset

Mä en ole koskaan yrittänyt itseasiassa noita markkuja. Ajattelin odottaa niin kauan että mulla on varaa tehdä kaikki 4 :D. Eli ehkä keväällä tähän tahtiin :D. Tietenkin kun opin ostamaan haluttuja pelaajia niin sitten tietenkin sen kolikoiden saanti nopeutuu huomattavasti.

Tämän päivän 2 ekaa vastustajaa on aika helppoja. Ainakin Pro:lla.

6-0
8-0

Kuka helevetti uskalsi sanoa jotain Arfan hintakehityksestä? ;)

https://www.futbin.com/18/player/444/Hatem Ben Arfa/

Jos mä saan tonnin per kortti tuottoa ja niitä on vajaa 80 korttia listalla ja targeteissa yhteensä niin onhan se nyt aika pirun hyvä tuotto reilun 30 tunnin sijoitukselle. :)

Juhis, pyydä mua pleikalla kaveriksi niin lähetän sulle nuo loput transer paikat että pääset kunnolla työntämään treidausta. Voin jopa antaa pari ilmaista vinkkiäkin ja kun tässä nyt rehvastellaan niin voin vaikka pöläyttää sut friendlymatsissa kerran ja sen jälkeen sanoa mikä sun pelissä kusee eniten.

Kuka helevetti uskalsi sanoa jotain Arfan hintakehityksestä? ;)

https://www.futbin.com/18/player/444/Hatem Ben Arfa/

Jos mä saan tonnin per kortti tuottoa ja niitä on vajaa 80 korttia listalla ja targeteissa yhteensä niin onhan se nyt aika pirun hyvä tuotto reilun 30 tunnin sijoitukselle. :)

Juhis, pyydä mua pleikalla kaveriksi niin lähetän sulle nuo loput transer paikat että pääset kunnolla työntämään treidausta. Voin jopa antaa pari ilmaista vinkkiäkin ja kun tässä nyt rehvastellaan niin voin vaikka pöläyttää sut friendlymatsissa kerran ja sen jälkeen sanoa mikä sun pelissä kusee eniten.

Illalla matsia?

Shearer voisi kairata Crespolle uuden... jonka jälkeen saisivat vetää uuden karheat satenkaaripaidat päällensä.

Pikkujannu mätki SB:ssä tilanteeks 5-0 puoliaikaan mennessä ja alko miettii et tulikohan Legendaryn tilalle Semi-Pro... kyl se Lege vaan sit oli :D

Mitäs meinaatte poimia TOTW10 listalle? Wilson ainakin jos halpa on

Ehdein just ostaa IF Icardin, mut tuskin se kauheesti laskee kun on halvin 86 informi

Pikkujannu mätki SB:ssä tilanteeks 5-0 puoliaikaan mennessä ja alko miettii et tulikohan Legendaryn tilalle Semi-Pro... kyl se Lege vaan sit oli :D

Mitäs meinaatte poimia TOTW10 listalle? Wilson ainakin jos halpa on

Ehdein just ostaa IF Icardin, mut tuskin se kauheesti laskee kun on halvin 86 informi

Pastoren uppi kelpaa. Maksoin PTG:eestä 18k ja sillä saa tollaset statsit... olis pitäny ostaa muutama sijoitukseen. Muuten passailen kun kolikot on aika vähissä..

Ylös Bottom