Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en kyllä tajua tätä83/84-juttua... everyone and their mom, eli suomeks juhiksenkin mutsi investoi noihin jo aikaa sitten.... miten ne voi vetää noin kovasti? alkupaniikin ymmärrän ku luojankiitos upposin siihen itekkin, mut edelleen?

10/10 games weekly objectives tehtävä tehty ja palkinnoksi Handanovic. Ymmärtääkseni ihan hyvä maalivahti

Noi on kyllä hienoja kun raketit lentää ja paukkuu kun tulee joku parempi pelaaja. Hienosti tehty EA:lta. Tosin ne on kyllä aika harvinaisia :). Mut siinä on se hyvä puoli että kun on harvinainen niin niihin ei kyllästy.

Ai se oliki lainapelaaja. Mut hetkinen. Taas on oppimisen paikka mulla. Kertokaas kun eikös lainapelaajista ole se pelimäärä yläkulmassa että montako peliä jäljellä. Handassa ei ole sitä lukua.

Eiku joo selkis. Ei ole lainapelaaja mutta ei myöskään voi myydä. Ihmettelin vaan kun meinasin katsoa että paljonkos sen arvo on. Mutta sillä ei ole arvoa :D

10/10 games weekly objectives tehtävä tehty ja palkinnoksi Handanovic. Ymmärtääkseni ihan hyvä maalivahti

Noi on kyllä hienoja kun raketit lentää ja paukkuu kun tulee joku parempi pelaaja. Hienosti tehty EA:lta. Tosin ne on kyllä aika harvinaisia :). Mut siinä on se hyvä puoli että kun on harvinainen niin niihin ei kyllästy.

Ai se oliki lainapelaaja. Mut hetkinen. Taas on oppimisen paikka mulla. Kertokaas kun eikös lainapelaajista ole se pelimäärä yläkulmassa että montako peliä jäljellä. Handassa ei ole sitä lukua.

Eiku joo selkis. Ei ole lainapelaaja mutta ei myöskään voi myydä. Ihmettelin vaan kun meinasin katsoa että paljonkos sen arvo on. Mutta sillä ei ole arvoa :D

komee nosto :)
nyt onkin hyvä syy rakentaa italian liigan porukka sitten ku pohja on kunnossa

83 ja 84-ratingin ukkoja kannattaa välttää maanantaihin asti, toi TOTW SBC hivenen nosti hintoja.

Siitä sun Subasicista saa hyvän pohjakassan tiimiin

komee nosto :)
nyt onkin hyvä syy rakentaa italian liigan porukka sitten ku pohja on kunnossa

83 ja 84-ratingin ukkoja kannattaa välttää maanantaihin asti, toi TOTW SBC hivenen nosti hintoja.

Siitä sun Subasicista saa hyvän pohjakassan tiimiin

Joo. On mulla jonkunnäköinen Italian tiimi muttei lähellekään parasta mahdollista

Laitan tähän listauksen mitä pelaajia mulla on

Perin
Santon
Bonucci (laina)
Romagnoli
Abate
Conti
Zielinski
Sturaro
El Shaarawy
Lapadula
Immobile

Jos puhutaan parhaasta mahdollisesta niin ainoat käyttökelpoiset taitaa olla Zielisnki, El Shaarawy ja Immobile. Tosin noiki ehkä vaan vaihtomiehistöön tai reserviin

Tietenkin Bonucci kanssa mutta en mä tiedä. Olen yhden pelin pelannut Bonucilla eikä se oikein vakuuttanut mua. 6 peliä olisi sillä jäljellä. Ei kuulu mun miehistöön kun tämän laina ajan.

Viimeksi muokattu:
Joo. On mulla jonkunnäköinen Italian tiimi muttei lähellekään parasta mahdollista

Laitan tähän listauksen mitä pelaajia mulla on

Perin
Santon
Bonucci (laina)
Romagnoli
Abate
Conti
Zielinski
Sturaro
El Shaarawy
Lapadula
Immobile

Jos puhutaan parhaasta mahdollisesta niin ainoat käyttökelpoiset taitaa olla Zielisnki, El Shaarawy ja Immobile. Tosin noiki ehkä vaan vaihtomiehistöön tai reserviin

Tietenkin Bonucci kanssa mutta en mä tiedä. Olen yhden pelin pelannut Bonucilla eikä se oikein vakuuttanut mua. 6 peliä olisi sillä jäljellä. Ei kuulu mun miehistöön kun tämän laina ajan.

Ostappa kuule sellanen kaveri kun: Marco Parolo... On sitte hintaansa nähden (900) loistava pelimies.

Bf oli mitä oli mutta kyllähä siitä plussalle jäi. Klubiin tuli vahvistuksina.. Sif Mustafi, if Insigne, if Dante, if Neto , if Raffael ja if Kruse. Neljä jälkimmäistä menee sbc täytteeksi. Samalla ostin takaisin kaikki sbc:eehen tungetut viiden ison liigan ukot jotta on valmiina seuraavaan kertaan. Nyt puntaroin että tekisikö ensi sunnuntaina Rui Costan kun se tulisi 100k hintaan, kunhan screamit saa buustia. Deco ja Litti on hinnaltaan todennäköisesti samaa luokkaa kun Hagi niin jää välistä niiden teko. Ostan ennemmin ne marketista.

Bf oli mitä oli mutta kyllähä siitä plussalle jäi. Klubiin tuli vahvistuksina.. Sif Mustafi, if Insigne, if Dante, if Neto , if Raffael ja if Kruse. Neljä jälkimmäistä menee sbc täytteeksi. Samalla ostin takaisin kaikki sbc:eehen tungetut viiden ison liigan ukot jotta on valmiina seuraavaan kertaan. Nyt puntaroin että tekisikö ensi sunnuntaina Rui Costan kun se tulisi 100k hintaan, kunhan screamit saa buustia. Deco ja Litti on hinnaltaan todennäköisesti samaa luokkaa kun Hagi niin jää välistä niiden teko. Ostan ennemmin ne marketista.

Kun nuo screamit saa buustia, ni onko se jokin väliaikainen juttu...?

Kun nuo screamit saa buustia, ni onko se jokin väliaikainen juttu...?

Täyden kuun aikaan saavat muutaman päivän buustin... olikohan että alkaa lauantai 20:00 - loppuu maanantai 20:00.

Bartra, Forster, Deulofeu ja Benderit olisi valmiina tuota varten. Bartra ja 83 Bender on käytössä tiimissä mutta noi on helposti korvattavissa muilla pelureilla.

Täyden kuun aikaan saavat muutaman päivän buustin... olikohan että alkaa lauantai 20:00 - loppuu maanantai 20:00.

Bartra, Forster, Deulofeu ja Benderit olisi valmiina tuota varten. Bartra ja 83 Bender on käytössä tiimissä mutta noi on helposti korvattavissa muilla pelureilla.

Ahaa...et tuollane bonus noihin lappuihin...huomio, aika kivasti tuo SIF Mustafi noussu jo eilisestä illasta! Sitä sai iltasella siin 50K hujakoilla ja nyt mennään jo siel 65K...et jos ois uskaltanut taas sijoitella...ni ois tehnyt pientä voittoo...

Mä sijoitin IF Kruseen. Tekiki avauspelissä 2 maalia. Voitin pelin 4-0. Alussa vähän tais mennä paikkoja hukkaan kun yritin vaan hänelle luoda paikkoja ja syöttää hänelle vaikka olis ollut muillakin hyviä paikkoja. Mulle käy aina noin kun hankin jonkun uuden vähän paremman pelaajan

Sinne meni 22k. Mut toivottavasti saan sen ensi viikolla takaisin ja vielä tuplana

Huomenna saan onneks sellaisen 13 tai 12k riippuen että gold 2 vai gold 1

Vitsi kun huomenna sais pakasta Neuerin :)

Subasicin hinta on tullut alas. Eihän siitä enää saa kun 2-3k

Viimeksi muokattu:
Mä sijoitin IF Kruseen. Tekiki avauspelissä 2 maalia. Voitin pelin 4-0. Alussa vähän tais mennä paikkoja hukkaan kun yritin vaan hänelle luoda paikkoja ja syöttää hänelle vaikka olis ollut muillakin hyviä paikkoja. Mulle käy aina noin kun hankin jonkun uuden vähän paremman pelaajan

Sinne meni 22k. Mut toivottavasti saan sen ensi viikolla takaisin ja vielä tuplana

Huomenna saan onneks sellaisen 13 tai 12k riippuen että gold 2 vai gold 1

Vitsi kun huomenna sais pakasta Neuerin :)

Subasicin hinta on tullut alas. Eihän siitä enää saa kun 2-3k

ethän vaan myyny? katsoit ehkä hieman väärin?

Subasic on pleikalla käytännössä kai kadonnut kun sen hintaraja on vaan 10k, kyllä sää siitä kympin siellä saat.

boksilla sen range on päivitetty ni löytyy marketista hyvin

ethän vaan myyny? katsoit ehkä hieman väärin?

Subasic on pleikalla käytännössä kai kadonnut kun sen hintaraja on vaan 10k, kyllä sää siitä kympin siellä saat.

boksilla sen range on päivitetty ni löytyy marketista hyvin

En tietty myynyt. Yritän etsiä sitä marketista mutta ei löydy

Mikä mielipide tuosta SIF Icardista? Sijoituskohde? Erinomaiset statsit pääpeliin, laukaukseen ja viimeistelyyn? Boksipelaaja varmasti, ei ehkä mikään niin sprintteri...eilen taas oikeassa maailmassa pari maalia...et jos tänään ei tule mitään ihmetekoja, ni tulisiko jo kolmas musta lappu hänestä?
FUTBINin popular players-listalla Mustafi on ykkönen ja Icardi neljäs...

Okei. Asia kunnossa.

Asiasta toiseen. Kuinka luotettava lähde futhead on? meinaan etsin tietoja ens viikon markuista. Tai lähinnähän ne on huhuja kun eihän niitä markkuja tiedä kun EA.

Mutta kuitenkin siis löysin futheadin sivun jossa kerrotiin ensi viikon markut ja vähän kyllä pettymys iski kun ei sitä peliä löytynytkään sieltä mitä ajattelin. Eli kyseessä siis Premier Leaguen 2.12 pelattava ottelu Arsenal-Manchester United

Eihän se Krusesta maksettu 21 vaadi kun 2 viikkoa ja olen saanut ne rahat takaisin SB:n kautta. Mutta tosiaan toi kyseinen matsi oli se jolla ajattelin tekeväni kolikoita ja saavani tuon hankinnan rahat takaisin.

No eihän se maailmaa kaada kun eihän kyseessä mikään vakava asia ole mutta vähän ärsyttää kun aattelin että se peli olis markkupelinä. Tosin EA:lla varmaan tiedetään se että sitä pidetään itsestään selvyytenä joten jos ne yllättää ja jättää sen pois.

B.suunnitelma on tietenkin että laitan niiden hinnaksi sen millä ostin + verot tietenki etten jää tappiolle.

Edit: Huomasin että 10.12 olis kyllä United-City matsi

Viimeksi muokattu:
Mikä mielipide tuosta SIF Icardista? Sijoituskohde? Erinomaiset statsit pääpeliin, laukaukseen ja viimeistelyyn? Boksipelaaja varmasti, ei ehkä mikään niin sprintteri...eilen taas oikeassa maailmassa pari maalia...et jos tänään ei tule mitään ihmetekoja, ni tulisiko jo kolmas musta lappu hänestä?
FUTBINin popular players-listalla Mustafi on ykkönen ja Icardi neljäs...

Ite ostin icardin ja mussen sijotusmielessä tiimiin, älyttömän halvat 87 informit

Icardi ei saa kolmatta heti perään, ja tuskin se ilman hattua lohkee

Okei. Asia kunnossa.

Asiasta toiseen. Kuinka luotettava lähde futhead on? meinaan etsin tietoja ens viikon markuista. Tai lähinnähän ne on huhuja kun eihän niitä markkuja tiedä kun EA.

Mutta kuitenkin siis löysin futheadin sivun jossa kerrotiin ensi viikon markut ja vähän kyllä pettymys iski kun ei sitä peliä löytynytkään sieltä mitä ajattelin. Eli kyseessä siis Premier Leaguen 2.12 pelattava ottelu Arsenal-Manchester United

Eihän se Krusesta maksettu 21 vaadi kun 2 viikkoa ja olen saanut ne rahat takaisin SB:n kautta. Mutta tosiaan toi kyseinen matsi oli se jolla ajattelin tekeväni kolikoita ja saavani tuon hankinnan rahat takaisin.

No eihän se maailmaa kaada kun eihän kyseessä mikään vakava asia ole mutta vähän ärsyttää kun aattelin että se peli olis markkupelinä. Tosin EA:lla varmaan tiedetään se että sitä pidetään itsestään selvyytenä joten jos ne yllättää ja jättää sen pois.

B.suunnitelma on tietenkin että laitan niiden hinnaksi sen millä ostin + verot tietenki etten jää tappiolle.

Edit: Huomasin että 10.12 olis kyllä United-City matsi

Kyllähän sää noi saat myytyä ilman markkujakin kun vaan relistaat ahkerasti.

Fut-analyticsin hepun veikkaus markkuihin:
My main predictions are:
Benfica vs Porto
Wolves vs Birmingham
Besiktas vs Galatasaray
Toronto vs Columbus Crew
My 2 alternatives with 1 big game & 1 small option are
Napoli vs Juventus & Al Ahil vs Al-Hilal

itellä nyt hiukan hintsusti käteiskassaa kun tuli tehtyä Tiimi:

20pzm2u.png

Arsenal - Manun puuttuminen aika selkeää ku molemmat on olleet viime aikoina markuissa ja nyt vielä uusimmissa legendoissa vahvasti edustettuina. Mls peli on aika saletti jos tulee. Niin tulee myös liiga.. markuilla pumpataan tehokkaasti kortteja pois. Markku tulee myös näyttämään mikä toinen liiga lävähtää.. nimittäin aina tykkäävät lypsää kortteja etenkin sellaisista missä on paljon silvereitä.

Nos ja kebab liiga kans aika varmoja koska molempia on nähty tosi vähän. Noilla voisi jopa tehdä hyvät kolikot kun porukka on tyhjentäny kuitenki niitä noihin parempiin liigoihin. Ostan maanantaina kaikki neljä tiimiä ja katson kuinka käy.

Ylös Bottom