Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
10/10 games weekly objectives tehtävä tehty ja palkinnoksi Handanovic. Ymmärtääkseni ihan hyvä maalivahti
Noi on kyllä hienoja kun raketit lentää ja paukkuu kun tulee joku parempi pelaaja. Hienosti tehty EA:lta. Tosin ne on kyllä aika harvinaisia. Mut siinä on se hyvä puoli että kun on harvinainen niin niihin ei kyllästy.
Ai se oliki lainapelaaja. Mut hetkinen. Taas on oppimisen paikka mulla. Kertokaas kun eikös lainapelaajista ole se pelimäärä yläkulmassa että montako peliä jäljellä. Handassa ei ole sitä lukua.
Eiku joo selkis. Ei ole lainapelaaja mutta ei myöskään voi myydä. Ihmettelin vaan kun meinasin katsoa että paljonkos sen arvo on. Mutta sillä ei ole arvoa![]()
komee nosto
nyt onkin hyvä syy rakentaa italian liigan porukka sitten ku pohja on kunnossa
83 ja 84-ratingin ukkoja kannattaa välttää maanantaihin asti, toi TOTW SBC hivenen nosti hintoja.
Siitä sun Subasicista saa hyvän pohjakassan tiimiin
Joo. On mulla jonkunnäköinen Italian tiimi muttei lähellekään parasta mahdollista
Laitan tähän listauksen mitä pelaajia mulla on
Perin
Santon
Bonucci (laina)
Romagnoli
Abate
Conti
Zielinski
Sturaro
El Shaarawy
Lapadula
Immobile
Jos puhutaan parhaasta mahdollisesta niin ainoat käyttökelpoiset taitaa olla Zielisnki, El Shaarawy ja Immobile. Tosin noiki ehkä vaan vaihtomiehistöön tai reserviin
Tietenkin Bonucci kanssa mutta en mä tiedä. Olen yhden pelin pelannut Bonucilla eikä se oikein vakuuttanut mua. 6 peliä olisi sillä jäljellä. Ei kuulu mun miehistöön kun tämän laina ajan.
Tähän vahva sama, loistava pelimies eikä maksa kuin hilujaOstappa kuule sellanen kaveri kun: Marco Parolo... On sitte hintaansa nähden (900) loistava pelimies.
Bf oli mitä oli mutta kyllähä siitä plussalle jäi. Klubiin tuli vahvistuksina.. Sif Mustafi, if Insigne, if Dante, if Neto , if Raffael ja if Kruse. Neljä jälkimmäistä menee sbc täytteeksi. Samalla ostin takaisin kaikki sbc:eehen tungetut viiden ison liigan ukot jotta on valmiina seuraavaan kertaan. Nyt puntaroin että tekisikö ensi sunnuntaina Rui Costan kun se tulisi 100k hintaan, kunhan screamit saa buustia. Deco ja Litti on hinnaltaan todennäköisesti samaa luokkaa kun Hagi niin jää välistä niiden teko. Ostan ennemmin ne marketista.
Kun nuo screamit saa buustia, ni onko se jokin väliaikainen juttu...?
Täyden kuun aikaan saavat muutaman päivän buustin... olikohan että alkaa lauantai 20:00 - loppuu maanantai 20:00.
Bartra, Forster, Deulofeu ja Benderit olisi valmiina tuota varten. Bartra ja 83 Bender on käytössä tiimissä mutta noi on helposti korvattavissa muilla pelureilla.
Mä sijoitin IF Kruseen. Tekiki avauspelissä 2 maalia. Voitin pelin 4-0. Alussa vähän tais mennä paikkoja hukkaan kun yritin vaan hänelle luoda paikkoja ja syöttää hänelle vaikka olis ollut muillakin hyviä paikkoja. Mulle käy aina noin kun hankin jonkun uuden vähän paremman pelaajan
Sinne meni 22k. Mut toivottavasti saan sen ensi viikolla takaisin ja vielä tuplana
Huomenna saan onneks sellaisen 13 tai 12k riippuen että gold 2 vai gold 1
Vitsi kun huomenna sais pakasta Neuerin
Subasicin hinta on tullut alas. Eihän siitä enää saa kun 2-3k
ethän vaan myyny? katsoit ehkä hieman väärin?
Subasic on pleikalla käytännössä kai kadonnut kun sen hintaraja on vaan 10k, kyllä sää siitä kympin siellä saat.
boksilla sen range on päivitetty ni löytyy marketista hyvin
juu sitä ei löydy koska se ostetaan heti maksimihinnalla kun se listataanEn tietty myynyt. Yritän etsiä sitä marketista mutta ei löydy
Mikä mielipide tuosta SIF Icardista? Sijoituskohde? Erinomaiset statsit pääpeliin, laukaukseen ja viimeistelyyn? Boksipelaaja varmasti, ei ehkä mikään niin sprintteri...eilen taas oikeassa maailmassa pari maalia...et jos tänään ei tule mitään ihmetekoja, ni tulisiko jo kolmas musta lappu hänestä?
FUTBINin popular players-listalla Mustafi on ykkönen ja Icardi neljäs...
Okei. Asia kunnossa.
Asiasta toiseen. Kuinka luotettava lähde futhead on? meinaan etsin tietoja ens viikon markuista. Tai lähinnähän ne on huhuja kun eihän niitä markkuja tiedä kun EA.
Mutta kuitenkin siis löysin futheadin sivun jossa kerrotiin ensi viikon markut ja vähän kyllä pettymys iski kun ei sitä peliä löytynytkään sieltä mitä ajattelin. Eli kyseessä siis Premier Leaguen 2.12 pelattava ottelu Arsenal-Manchester United
Eihän se Krusesta maksettu 21 vaadi kun 2 viikkoa ja olen saanut ne rahat takaisin SB:n kautta. Mutta tosiaan toi kyseinen matsi oli se jolla ajattelin tekeväni kolikoita ja saavani tuon hankinnan rahat takaisin.
No eihän se maailmaa kaada kun eihän kyseessä mikään vakava asia ole mutta vähän ärsyttää kun aattelin että se peli olis markkupelinä. Tosin EA:lla varmaan tiedetään se että sitä pidetään itsestään selvyytenä joten jos ne yllättää ja jättää sen pois.
B.suunnitelma on tietenkin että laitan niiden hinnaksi sen millä ostin + verot tietenki etten jää tappiolle.
Edit: Huomasin että 10.12 olis kyllä United-City matsi