Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo. Kagawan laitoin myyntiin. Yritän tänään kaikki tai ei mitään taktiikkaa :D. Laitoin 5600 hinnaksi
kannattaa myydä myös pizzzzzek ja ostaa se huomenna puoleen hintaan takasin. Varmista että ne myy ennenki TOTW SBC loppuu, tai jäät nuoleen näppejäs

kannattaa myydä myös pizzzzzek ja ostaa se huomenna puoleen hintaan takasin. Varmista että ne myy ennenki TOTW SBC loppuu, tai jäät nuoleen näppejäs

Teen niin :)

Myynnissä on. Toivottavasti 6.5k ei ole liikaa tai liian vähän

Kääntäen että tänään ei välttämättä kannata ostaa vielä mitään? vaiko? :)

Mihin aikaa toi TOTW SBC loppuu?

Viimeksi muokattu:
Yritetään yhteisöltä apua/neuvoa miten parantaa/muokata joukkuetta paremmaksi. Linkin takana yksi vaihtoehto mistä näkee pohjan mikä nyt käytössä. 200-250k kolikkia käytettävissä, sekä vaihtopenkillä pari mitä löytyy valmiina. Muista liigoista hyvin vähän korkean ratingin pelaajia tiimissä koska laitettu lihoiksi. Voi ehdottaa myös hybridiä mutta ei bundesliigan kanssa koska sieltä puolelta oma tiimi jo olemassa. Vuoretellen pelaan koska fitness.
http://www.futhead.com/18/squads/1789789/

Formatio joko tuo taikka 4-3-2-1. Itsellä ehkä tämä jälkimmäinen formaatio ja tekisi tuon POTM Sanen täydentämään hyökkäystä. Mutta ehdotelkaa ja tehkää pahimpanne. Lisätään vielä että Kante, Eriksen, Kurttu kohtuu pyhiä tuossa että mieluusti jäisivät, ehkä myös IF Sterling.

Kosielnyn tilalle sif Mustafi. Helvetin hyvä ja samalla menee sijoituksena. Sterling hiuksista pihalle ja tilalle joku hyökkääjä joka osaa viimeistellä.

Teen niin :)

Myynnissä on. Toivottavasti 6.5k ei ole liikaa tai liian vähän

Kääntäen että tänään ei välttämättä kannata ostaa vielä mitään? vaiko? :)

Mihin aikaa toi TOTW SBC loppuu?

näyttää olevan vielä 2 päivää voimassa. Nyt kannattaa dumpata kaikki 83 ja 84-ratingit ulos ja ostaa takas sit kun toi on ohi

näyttää olevan vielä 2 päivää voimassa. Nyt kannattaa dumpata kaikki 83 ja 84-ratingit ulos ja ostaa takas sit kun toi on ohi

Okei. Katsoin mun squadia ja siellä näyttää kaksi tollaista olevan.
IF Kruse ja Färhmann

Laitoin nää myyntiin jotka huomasin löytyvän

Jonas
Reina
Marquinhos
Carvalho
Cazorla
Guyey
Vitolo

Onko noista liikaa vai liian vähän jos yhteensä saisin noista 35200 - verot

On mulla vielä muutamia tollaisia 83 ja 84 mutta osa on sellaisia mitkä haluan pitää joko sen takia että on pelaavassa kokoonpanossa tai sittenkun pelissä on sellaisia pelaajia joita haluan pitää itselläni koska pidän pelaajana heistä. Esimerkkinä Casillas :)

On kyllä sellainen hyökkäys mulla että on se kumma jos en saa tulosta aikaiseksi. pelaava + vaihtopenkki

Kruse
Gomez
Hazard
Lozano
Werner
Sane

3 viimeistä vaihtopenkillä. Se on hyvä jos pelin lopussa väsyy niin yleensä laitan Krusen tilalle Sanen ja Hazardin tilalle Lozano. Tulee kummasti virtaa taas :)

Tämmönen nousi äsken sbc:stä(treidattava);)

Liitetiedostot

• 91E27C33-0442-4D41-90C2-F70D26D1EEBE.png
    91E27C33-0442-4D41-90C2-F70D26D1EEBE.png
    309,2 KB · Lukukerrat: 32
Tämmönen nousi äsken sbc:stä(treidattava);)

Vau. noi on niin hienoja kyllä. Ja katsoin että aika arvokkaitakin. Tosin itsehän en kyllä myisi tuota jos itselleni tulisi koska erikoiskortti :).

Katsoin futbinistä että vajaa 1milj.

Kirjoitusvirheitä...

Viimeksi muokattu:
Okei. Katsoin mun squadia ja siellä näyttää kaksi tollaista olevan.
IF Kruse ja Färhmann

Laitoin nää myyntiin jotka huomasin löytyvän

Jonas
Reina
Marquinhos
Carvalho
Cazorla
Guyey
Vitolo

Onko noista liikaa vai liian vähän jos yhteensä saisin noista 35200 - verot

On mulla vielä muutamia tollaisia 83 ja 84 mutta osa on sellaisia mitkä haluan pitää joko sen takia että on pelaavassa kokoonpanossa tai sittenkun pelissä on sellaisia pelaajia joita haluan pitää itselläni koska pidän pelaajana heistä. Esimerkkinä Casillas :)

On kyllä sellainen hyökkäys mulla että on se kumma jos en saa tulosta aikaiseksi. pelaava + vaihtopenkki

Kruse
Gomez
Hazard
Lozano
Werner
Sane

3 viimeistä vaihtopenkillä. Se on hyvä jos pelin lopussa väsyy niin yleensä laitan Krusen tilalle Sanen ja Hazardin tilalle Lozano. Tulee kummasti virtaa taas :)

kannattaa jokasesta hakea se hinta millä sitä saa halvimmalla ostettua, ja sit listata karvan alle, ni saat myytyä heti. tai sit pyörität päivän hiukan korkeemmilla hinnoilla( osa myy silti), ja myyt sit alimmalla binillä ajoissa ennen sbcn loppua.

Fährmann on nyt 6700 binissä, ennen sbctä se oli alle kolmee tonnia vissiin...

Mä olen tässä valmistautunut noihin tuleviin markkuihin

Myynnistä löytyy

Kamaraa (Columbus)
Darmian (Manu)
Coronaa (Porto)
Inan (Galatasaray)

Mä olen tässä valmistautunut noihin tuleviin markkuihin

Myynnistä löytyy

Kamaraa (Columbus)
Darmian (Manu)
Coronaa (Porto)
Inan (Galatasaray)

mää ostin myös napolia

on sellanen kutina et napoli juve vois törähtää tähän( ja sitä seurata caltsu A:n liigasbct?)

ostelin parin rupusakin silvereitä jemmaan varmuuden vuoks

Aloitetaan cyber mondayn sbc kimara. Tavoite saada perjantain 2,5k turkkilaisesta parempi nosto. Rima ei ainakaan ole kovin korkealla.

Sbc 1... 79 Romeuuuuuuuuu

Maanantai aamun riemua...pakat auki ja ja ja Juvea ja Barcaa auki..mut ne olikin vaan Massenaaro ja Mantsukis...joku sai kuitenkin mustan Hazardin ja onnittelut siitä!!
Cyber monday eka nosto...joku tuntematon Rare...paljonkohan noita on tulossa tänään?

Maanantai aamun riemua...pakat auki ja ja ja Juvea ja Barcaa auki..mut ne olikin vaan Massenaaro ja Mantsukis...joku sai kuitenkin mustan Hazardin ja onnittelut siitä!!
Cyber monday eka nosto...joku tuntematon Rare...paljonkohan noita on tulossa tänään?

Seuraava puolelta.

Jatkuu huomiselle 16:30 saakka. Siitä tietää millo tulee seuraava kun katsoo minkä aikaa sbc kestää. Nyt oli 2 tunnin setti.

Ylös Bottom