Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sbc 2... eiku mennään alaspäin 78 Bobadila.

Sain setubalin non raren ja sitä kautta tiimin valmiiksi ja sieltä taulut.... espanja... Juanfran.

Päivän tulokset

2-0
7-0
3-1
3-1
0-2

Ja pisteitä yhteensä 5033 (35500) Suluissa viime viikon pisteet noin..

Täytyy sanoa että kyllä oli vaikea peli toi viimeinen. Mutta kun vastustajalla hyökkäyskaksikko Aguero-Jesus niin saan olla tyytyväinen että hävisin "vaan" 0-2

kolikoita tuli tämän päivän aikana aika kivasti. 26k. Siitä sijoitin Cerviin. Benfican mies. Jos hyvin käy niin huomenna tulee hyvin kolikoita.

Pitäisi kai hommata vahvistusta puolutukseen.

Milloin tuo upgrade tulee noihin totw kortteihin?ja kuinka paljon arvot parantuvat jos kaveri on pelannut huippu kauden?

esim. Icardi nous viime vuonna 2 pistettä, matalammat ratingit voi nousta paljonkin
ok kiitos! Eli sterling kannattaa napsia valioliigasta ainakin talteen on kuitenkin (vaan) 84 rating ja davidson sanchez on ainoastaan 81...onko muita ehdotuksisa mitä kannattaa napsia talteen sijoitus mielessä?

Sbc 3... oli helvetin vaikea pähkäiltävä siitä prime pakasta palkintona v**un Vietto...
sain pakasta Perrinin...

ja tilille kolahti 30 kiloa kolikoita kun mun marqqusijotuksissa oli hyperlinkkejä:D

perhana ku ehdin relistaa ne randomil hinnalla ni jäi osa masseista saamatta

Sbc 4.... non rare Escalante 78... Ei tule 79 ylittymään CM buildeista.

Edit. Olin väärässä sbc 5, Baumann 82.. mikä nosto.

Viimeksi muokattu:
Koska nuo promot loppuu? Kokoajan pukkaa vaan uutta ultimatemegajumborare promoa. Läjä sbc-pakkoja odottaa avaamista, mutta sellainen fiilis että noiden promojen aikana ei kannata mitään availla.

Sbc 6.. ja arvokkain nosto Cuadrado. 30 pelin palkinto pakasta Mertesacker kovin ja rarena Romagnoli. Eiköhä nää riitä tältä erää.

Edit.

Aamu alkaa Giroudilla. Kolme 82:sta putkeen... vähän on jo voittaja fiilis.

Viimeksi muokattu:
Sbc 6.. ja arvokkain nosto Cuadrado. 30 pelin palkinto pakasta Mertesacker kovin ja rarena Romagnoli. Eiköhä nää riitä tältä erää.

Edit.

Aamu alkaa Giroudilla. Kolme 82:sta putkeen... vähän on jo voittaja fiilis.
Mulle riitti noi. Ei ole valuee eikä aikaa, saati kiinnostusta.

Markut tänään, ja paluu arkeen! <3

aika paskoja pakkoja mitä muutaman SBCn tein, parhaana prime playersista Jonas. Siitä sentään 4k irtos.

nyt ku pelaillu vähä enemmän(apaut 30 matsia) niin jos sattuu vielä muita alottelijoita tänne ku mä niin valioliigasta ryyniin wäinö on melko kova vahvistus alle tonnilla. Hakeutuu koko ajan vapaaksi, hyvä kuti, hyvä syöttö. Vähän kankea mutta on kyllä niin hyvin vapaana aina että ehtii asetella rauhassa ennen kutia.

hyvä vinkki oli toi SBn legendary, on paaaaljon helpompi ku world class. Elite2 taisin eilen päästä, tänään tuurissaan kerkee pelata matsit mutta ke-to jää välistä.. jos gold1 pistäs tavotteeksi kun missailee noita matseja.

Mulle riitti noi. Ei ole valuee eikä aikaa, saati kiinnostusta.

Markut tänään, ja paluu arkeen! <3

Jep riittää nämä pakka hässäkät hetkeksi.

Ihan hyvin tässä kuitenkin kävi.. 50k kolikoita ja Verratti jäin plussalle kun ostin buildeihin käyttämäni ukot takaisin.

Nyt Rui Costasta puuttuu enää 83 - 84 kortit.. Ne saa torstaina poimittua talteen.

Burkin möin 8000 ja olin ostanut joskus 1600. ...tu kun olis noita ostellu enemmän. Muut 83 ja 84 meni myyntiin kivalla voitolla.

Tämä setä taitaa tuutata ylimääräiset coinsit muutamaan Vidalin informiin, vähän semmoinen tutina ois että tuo vois olla haluttu kortti muutaman viikon päästä...

Maksoin 840k yhteensä kahdesta kortista, tuon hinta jo nyt räjähtänyt käsiin!

Juuh just ku aloin keulii että elite1 helposti niin EA päätti pistää pelin seis. Naurettava pilkku, kaveri potkaisee palloa ja törmää mun pakkiin niin pallo pisteelle. Toisessa maalissa oon menossa peittää vetoa niin automaattimies juoksee mun äijän nurin ja kaveri pääsee vapaasti laittaa. Voittomaali oli kaikkien aikojen kusetus. Uusinnassa näkee että yritän purkaa päällä boksista pois. Mun äijä pukkaakin suoraa omaa maalia kohti. Menee takatolpalta ohi mutta onneksi oma automaattimies onnistuu siivoamaan pallon rajalta suoraan maalin eteen. Siihen onneksi ehdin ekana ja yritän pelata pallon pois mutta omissa soi ja 4-3 pataan. Tarkemmat hidastukset osoittaa että kun vastustaja potkaisee pallo sen jalka on jotai 30cm irti pallosta ja siinä samalla mun äijä on jo kenkässy palloa mutta ei ku omista se kaivettiin :)

Ylös Bottom