Mulle iski tuossa kun pelasin muutaman pelin niin kauhea fiilis. Hävisin 3 peliä putkeen mutta se fiilis tuli kyllä heti ekan pelin jälkeen ja rehellinen ollakseni jo ennen edes sitä peliä. Pelasin siis pro:lla yhden, sitten legendarylla yhden ja world classilla yhden. Tulokset 1-2, 0-3 ja 0-4 (quittasin)
Mutta siis se olo mikä mulle tuli on sellainen että mä luulen että mä olen saavuttanut sen taidon fifassa mitä mulla tavoitettavissa. Mun tapauksessa se tarkoittaa professional taso ja jos oikein hyvin viikko menee niin gold 1 taso.
Tuossa lähinnä se että miksi pelata kun ei tavallaan voi enää kehittyä. Ei sitä jaksa joka viikko gold 1 takia pelata. Gold 2 nyt on jo varma vaikka tänään on vasta torstai. Gold 2 tason pitämiseen riittää että pelaan omalla tasollani ja voitan loput pelit 1-0 tai 2-0. Tietenkin hyvällä tuurilla (jos valitsen oikeat pelit world class tasolla) ja hyvällä viikolla niin voin päästä ehkä elite 3 tasolle.
Mikä mun toivetaso sitten on.. No jos pääsisin tosiaan Elite 3 tai Elite 2 (max) niin siinä kohtaa ei haittaiskaan vaikka olisin saavuttanit maksimi tason. Mutta en mä sitä vielä tässä vaiheessa (gold 2 tai gold 1) halunnut saavuttaa.
Eikä mun kannata liian suuria lähtee tavoittelemaan mutta elite 3 taso.. Sinne kun pääsisi.. suht kevyesti ilman suuria ponnisteluja
Uskon kyllä että jahka parannan joukkuettani niin mulla on hyvät mahdollisuudet pelata 90% pro tasolla. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessa tuli mieleen että maksimi suoritus pro tasolla niin kyllähän sillä pitäisi suht varmasti päästä elite 3 tasolle.
Jos lasketaan siis että 49 x 1200 = 58 800
laskin tuossa että viime viikolla mä sain 35500 pistettä ja sillä pääsin gold 1 tasolle. Ei kai gold 1 ja elite 3 ero noin paljoo ole, etteikö toi 58 800 riittäisi. Riippuu tietenki viikosta, mutta mikä on elite 3 tason keskiarvo vaatimus?
Edit: Siis kokonaispisteillä? Pääseekö esim 46000 pisteellä?