Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sokratis mielummin work rate: m/h, stamina, pace ja hinnan vuoksi, mutta tämä siis imo :)
Juu mut Sokrun viereen.

Taitaa mennä muuten sokeri ostoon, kun ei too SIF Mustafi oo oikein mun juttu... arsenal....:confused:

SIF Icardi on kans ollu aika pettymys, perus-Alejandro Gomez vaan on kingi

Mites seuraava POTM? Taitaa Salah olla melko varmasti :D ite ainaki keräilen liverpoolin äijiä talteen ja egyptiläisiä ;)

Lisäksi ens viikon markuissa Liverpool-Everton

Toki Manchesterin Derby myös, mikä paljon todennäköisempi. Mutta eihän tosta EA:sta koskaan tiedä. Ehkä keräävät liverpoolin äijiä veke ennen potmia o_O

Siitä vielä ens viikon markut

Liitetiedostot

• 9D8B719F-B621-447A-A5D6-23C19D1939AB.png
    9D8B719F-B621-447A-A5D6-23C19D1939AB.png
    469,6 KB · Lukukerrat: 18
Viimeksi muokattu:
Kyllä ketuttaa jos sieltä nyt
Juu mut Sokrun viereen.

Taitaa mennä muuten sokeri ostoon, kun ei too SIF Mustafi oo oikein mun juttu... arsenal....:confused:

SIF Icardi on kans ollu aika pettymys, perus-Alejandro Gomez vaan on kingi

Ei Arsenaali ole minunkan juttu mutta Mustafihan on ihan päälikkö. Paras cb mikä on tässä versiossa ollut... tuli sisään sijoituksena mutta poistuu vasta kun tilalla one kaksi legendaa cb paikalla.

Tiedättekö sen fiiliksen kun availee aika vähän noita pakkoja ja sit sen kerran kun avaa pari ja musta inform lävähtää ruutuun...niin sit se on saksalainen perus mokke, jonka sain sb pakasta maanantaina. Voi perse.

Mustafi on kyll hyvä...Icardi ei mikään ihmeellinen...ostin pari Vidalia 430K kpl...jos sille käy samoin ku Fernandinholle, ni se saattaa olla jo ens viikolla hinnoissaan? Saksan liigasta tuskin tullee kovempaa CMää...

Pahapaha...Casemiro sai mustan lapun, tosin se on CDM, et ei ehkä paha uhka tuolle Vidalille??

Viimeksi muokattu:
Noi uudet SBC Liigat, mitää aikataulua milloin niiden kimppuun pääsee? Edelleen luottavainen MLSn puolesta, kun asiaa tarkastelee omien sijoituksien takaa:eek:!!

Noi uudet SBC Liigat, mitää aikataulua milloin niiden kimppuun pääsee? Edelleen luottavainen MLSn puolesta, kun asiaa tarkastelee omien sijoituksien takaa:eek:!!
perjantai on liigapäivä

toivon ettei tuu skottia ja kaltsua, vaan mls ja patonkila, mut... Toisaalta Ea:n väki kyllä seuraa yhteisöä, joten ehkä meitä kairataan markuilla ahteriin

Ens viikon mahdolliset markut... On kyllä sen verran vaihtoehtoja taas että yrittää niistä nyt sitten arvata mitkä EA valitsee. Tosin eikös torstaisin tule futbinin vinkit. Periaatteessa voisin valita 3 ja jokaiseen sijoittaa 10k. Tosin se Manu-City peli on sellainen että multahan löytyy Darmiaa jo 11kpl, joten sen vois jättää välistä.Darmian hintaa voisi kyllä korottaa niin että 2k per kpl. Että 22k tulis noista 11kpl:sta mikäli valittu. Mietin vaan että jos sijoitan johonki ns "pienempään" sarjaan ja sitten jos se peli ei olekkaan 4 joukossa niin pääsenkö niistä ikinä eroon. Ei nyt pieni sarja niinkään ole mutta esimerkkinä on se Ajax-PSV. Jos sijoitan PSV:n pelaajiin niin pääsenköhän niistä ikinä eroon :D

kuinka tasapuolinen EA on noiden pienempien sarjojen suhteen. Siis otetaan nyt esim Hollannin liiga. Kuinka paljon siellä on yleensä pelejä edustettuna? Esim juuri Ajax tai PSV? :)

Tuli paha mieli online puolella. Hetken oli hyvät fiilikset kun kolme peliä voitin kohtuu helposti. Neljäs peli oli ihan ok tasainen mitä nyt omiin virheisiin kaatu. Ensin tasoittaa pilkusta, toisen kerran tasoittaa kun maalivahdilla avaan huolimattomasti ja lopuksi WL karsinta päättyi pilkkukisaan kun lauoin ohi maalin viimeisin vedon.

Haluaakos joku tulla pelaamaan pelin tai pari? Mieluusti joku jolla online puoli tuottaa myös tuskaa enemmän kuin Via Dolorosa ja online on yhtä vastatuuleen kusemista. Pleikkarin puolella pelaan.

SIF Kimmich on kyllä kurko, mut taidan ite ostaa IF Ricardo Pereiran takas ja heittää sen vaihdosta RB:ks ja Kimmichin keskikentälle.

Hummels on ihan kiva ja varsin edullinen Boatengiin verrattuna

Hummels kärsii hitaudesta niin jätin listalta pois ehkä siinä vaiheessa kun tulee SIF Hummels niin voi harkita. Siinä tietty hinta tulee esteeksi. Nythän tuli Sokratekselle pakkipari kun SIF Ginter ilmesty. Eli sillä mennään nyt. Fiksunu oisin odottanut viikonloppuun tai maanantaihin ostoa.

Viimeksi muokattu:
Ens viikon mahdolliset markut... On kyllä sen verran vaihtoehtoja taas että yrittää niistä nyt sitten arvata mitkä EA valitsee. Tosin eikös torstaisin tule futbinin vinkit. Periaatteessa voisin valita 3 ja jokaiseen sijoittaa 10k. Tosin se Manu-City peli on sellainen että multahan löytyy Darmiaa jo 11kpl, joten sen vois jättää välistä.Darmian hintaa voisi kyllä korottaa niin että 2k per kpl. Että 22k tulis noista 11kpl:sta mikäli valittu. Mietin vaan että jos sijoitan johonki ns "pienempään" sarjaan ja sitten jos se peli ei olekkaan 4 joukossa niin pääsenkö niistä ikinä eroon. Ei nyt pieni sarja niinkään ole mutta esimerkkinä on se Ajax-PSV. Jos sijoitan PSV:n pelaajiin niin pääsenköhän niistä ikinä eroon :D

kuinka tasapuolinen EA on noiden pienempien sarjojen suhteen. Siis otetaan nyt esim Hollannin liiga. Kuinka paljon siellä on yleensä pelejä edustettuna? Esim juuri Ajax tai PSV? :)
Jos saat noita Eredivisien ukkoja alta 450 coinsin niin aivan varmasti pääset eroon. Itse tässä täydentelen pikkuhiljaa varasto siitä liigasta aina kun muistan.

Targetit vaan täyteen 400c hintaan pelaajia, kyllä niitä aina kourallisen sitten voittaa.

Voiko tässä estää ettei pelit ole 1v2? Välillä tulee näitä minä vs janipetteri ja viljami. Entä moniko jää jokaista replaytä katselemaan näitäkin tulee aina välillä vastaan. Okei okei välillä itsekkin jään katsomaan jos tulee joku banaanipotku puolesta kentästä jne mutta jokaista maalia ei vaan ei. Onneks on pause jota voi käyttää kolmesti pelissä ja laittaa viestiä että i pause game so u can watch more replays.

Mulle iski tuossa kun pelasin muutaman pelin niin kauhea fiilis. Hävisin 3 peliä putkeen mutta se fiilis tuli kyllä heti ekan pelin jälkeen ja rehellinen ollakseni jo ennen edes sitä peliä. Pelasin siis pro:lla yhden, sitten legendarylla yhden ja world classilla yhden. Tulokset 1-2, 0-3 ja 0-4 (quittasin)

Mutta siis se olo mikä mulle tuli on sellainen että mä luulen että mä olen saavuttanut sen taidon fifassa mitä mulla tavoitettavissa. Mun tapauksessa se tarkoittaa professional taso ja jos oikein hyvin viikko menee niin gold 1 taso.

Tuossa lähinnä se että miksi pelata kun ei tavallaan voi enää kehittyä. Ei sitä jaksa joka viikko gold 1 takia pelata. Gold 2 nyt on jo varma vaikka tänään on vasta torstai. Gold 2 tason pitämiseen riittää että pelaan omalla tasollani ja voitan loput pelit 1-0 tai 2-0. Tietenkin hyvällä tuurilla (jos valitsen oikeat pelit world class tasolla) ja hyvällä viikolla niin voin päästä ehkä elite 3 tasolle.

Mikä mun toivetaso sitten on.. No jos pääsisin tosiaan Elite 3 tai Elite 2 (max) niin siinä kohtaa ei haittaiskaan vaikka olisin saavuttanit maksimi tason. Mutta en mä sitä vielä tässä vaiheessa (gold 2 tai gold 1) halunnut saavuttaa.

Eikä mun kannata liian suuria lähtee tavoittelemaan mutta elite 3 taso.. Sinne kun pääsisi.. suht kevyesti ilman suuria ponnisteluja

Uskon kyllä että jahka parannan joukkuettani niin mulla on hyvät mahdollisuudet pelata 90% pro tasolla. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessa tuli mieleen että maksimi suoritus pro tasolla niin kyllähän sillä pitäisi suht varmasti päästä elite 3 tasolle.

Jos lasketaan siis että 49 x 1200 = 58 800

laskin tuossa että viime viikolla mä sain 35500 pistettä ja sillä pääsin gold 1 tasolle. Ei kai gold 1 ja elite 3 ero noin paljoo ole, etteikö toi 58 800 riittäisi. Riippuu tietenki viikosta, mutta mikä on elite 3 tason keskiarvo vaatimus? :)

Edit: Siis kokonaispisteillä? Pääseekö esim 46000 pisteellä?

Viimeksi muokattu:
laskin tuossa että viime viikolla mä sain 35500 pistettä ja sillä pääsin gold 1 tasolle. Ei kai gold 1 ja elite 3 ero noin paljoo ole, etteikö toi 58 800 riittäisi. Riippuu tietenki viikosta, mutta mikä on elite 3 tason keskiarvo vaatimus? :)

Edit: Siis kokonaispisteillä? Pääseekö esim 46000 pisteellä?

Muistaakseni yhdellä viikolla omat pelit osu kohdille ja töiden puolesta ehdin pelata melkein kaikki pelit. Sain 48 500 pistettä ja pääsin Elite 3 ja oli aavistuksen vielä pelivaraa alaspäin. Kaikki kuintekin enemmän tai vähemmän parantaa tasoa squad battle puolella niin sanotaan että 50 000 pistettä on hyvä saada niin pääsee elite 3. Pelaan 1-2/4 peliä world classillä ja loput pro tasolla. Joku aiemmin ehdotti että skippaa world class ja ennemmin legendaryllä. Kerran koitin jotain pronssitiimiä vastaan ja puoliajalla sai vaseliinia laittaa sen verran kirpas 0-5 tappio.

Okei. Kiitoksia Allu0:lle ja Aleksi0:lle

Tuli muuten otettua historian ensimmäinen daily knockout voitto :D 6-5

Toisella kierroksella 1-2 häviö

Edit2: Kokeilin seasonia. Tulipahan sekin koettua että vastustaja luovutti ja sain 3 pistettä. Ei siihen kyllä paljon vaadita. Siis 2.divariin 3/10 voittoa. Tosin itsellä vasta 1

Miten muuten toi Weekend league toimii? Siis eka pitää päästä sinne tietenki joko etenemällä seasonissa vähintään 2.divariin ja voittaa se. Mutta entä sitten jos pääsee joskus sinne? Onkos se niin että siellä(kin) on tietty määrä pelejä ja palkinnot on sitä parempia mitä enemmän pelejä voittaa?

Saako siitä jos itsestään palkintoja jos pääsee sinne tai voittaa tyyliin pari peliä.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom