Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle iski tuossa kun pelasin muutaman pelin niin kauhea fiilis. Hävisin 3 peliä putkeen mutta se fiilis tuli kyllä heti ekan pelin jälkeen ja rehellinen ollakseni jo ennen edes sitä peliä. Pelasin siis pro:lla yhden, sitten legendarylla yhden ja world classilla yhden. Tulokset 1-2, 0-3 ja 0-4 (quittasin)

Mutta siis se olo mikä mulle tuli on sellainen että mä luulen että mä olen saavuttanut sen taidon fifassa mitä mulla tavoitettavissa. Mun tapauksessa se tarkoittaa professional taso ja jos oikein hyvin viikko menee niin gold 1 taso.

Tuossa lähinnä se että miksi pelata kun ei tavallaan voi enää kehittyä. Ei sitä jaksa joka viikko gold 1 takia pelata. Gold 2 nyt on jo varma vaikka tänään on vasta torstai. Gold 2 tason pitämiseen riittää että pelaan omalla tasollani ja voitan loput pelit 1-0 tai 2-0. Tietenkin hyvällä tuurilla (jos valitsen oikeat pelit world class tasolla) ja hyvällä viikolla niin voin päästä ehkä elite 3 tasolle.

Mikä mun toivetaso sitten on.. No jos pääsisin tosiaan Elite 3 tai Elite 2 (max) niin siinä kohtaa ei haittaiskaan vaikka olisin saavuttanit maksimi tason. Mutta en mä sitä vielä tässä vaiheessa (gold 2 tai gold 1) halunnut saavuttaa.

Eikä mun kannata liian suuria lähtee tavoittelemaan mutta elite 3 taso.. Sinne kun pääsisi.. suht kevyesti ilman suuria ponnisteluja

Uskon kyllä että jahka parannan joukkuettani niin mulla on hyvät mahdollisuudet pelata 90% pro tasolla. Toisaalta nyt tätä kirjoittaessa tuli mieleen että maksimi suoritus pro tasolla niin kyllähän sillä pitäisi suht varmasti päästä elite 3 tasolle.

Jos lasketaan siis että 49 x 1200 = 58 800

laskin tuossa että viime viikolla mä sain 35500 pistettä ja sillä pääsin gold 1 tasolle. Ei kai gold 1 ja elite 3 ero noin paljoo ole, etteikö toi 58 800 riittäisi. Riippuu tietenki viikosta, mutta mikä on elite 3 tason keskiarvo vaatimus? :)

Edit: Siis kokonaispisteillä? Pääseekö esim 46000 pisteellä?

Pakko kommentoida... Ensinnäkin eikai tätä peliä pelata pelkästään sen takia, että pitäs heti päästä tasolle elite3 tai korkeampi?
Tässä koko pelissä on paljon enemmän syvyyttä, kuin pelkkä squad battle..esim. tiimin kehittäminen, kaupankäynti ja sbc haasteet, eli tekemistä riittää vallan kivasti.

En itsekkään ole mikään "seppä" tässä pelissä, koska Fifa18 on toinen pelivuosi, jota olen koskaan tahkonnut. Gold1 on paras saavutus, mutta elite3 olis aivan mahdollinen, jos kerkeis kaikki pelit pelaamaan.

Juhis, täällä on annettu sulle lukuisia vinkkejä ja kirjoituksiesi perusteella, et ole niistä hirveästi ottanut koppia?

Ehdotanki seuraavaa... A: Vaihda peliä B: Harjoittele,ota vinkeistä koppi,kokeile eri squadeja,opettele kaupankäyntiä,tee sbc tehtäviä,nauti voitoista,opi häviöistä sekä harjoittele vielä lisää. C: skippaa nämä(kin) vihjeet ja tee itselle tästä pelistä nautinnon sijaaan vielä tuskaisempi pelikokemus hakkaamalla päätä seinään päivästä toiseen.

Hiphei...ensimmäinen semikova nosto suuntaani tän viikon markuista...Reus Saksanmaalta, kassaan 80K...kelpaa:)!!
Skottiliigan pelaajien hinnat ihan skyhigh--->et oisko se kuiteskii sit huomenna tulossa liigaloihin??

Ketkä tuskailee sb:een kanssa. Niin pelatkaa sillä pro:lla niin pitkään että 5-0 pelit tulee melko helpolla. Sen jälkeen sitten vaikeampia.. ja skipatka se world class se on nimittäin paljon vaikeampi kuin legendary. Pelkästään pelaamalla hyvin pro tasolla kaikki pelit pääsee jo elite 3:seen..

-----------------------------------------------------

Huomenna toivottavasti tulee liiga sbc:eet. Saisi vähän pakkoja ja kolikoita. Kolikko kasa kun on aika nollilla kun tein prime Costan.. nyt vaan tarvii scream buustit. Pitäisi vielä ostaa sif Sirigu, sif Ginter ja if Banega tiimeihin. if De Vrijn ostin serie tiimiin ja parin pelin perusteella varsin hyvä kortti. Pakat säästän sunnuntaille kun viikonloppu menee poissa kotoa. Saapahan pitää kunnon pakka kinkerit jos vaan tulee liigat...

No oonhan mä ottanut oppia. Ensinnäkin jos puhutaan kolikoista niin mulla on nyt 190k. Ilman neuvoja niin hyvä jos 100k

Toiseksi kuten sanoin niin pääsin gold 1 tasolle viime viikolla.

Ja kolmanneksi. Toi mun kirjoitus ei ollut valitus vaan toteamus

Sbc tehtävät sitä paitsi.... hinta suhteessa palkintoon ei kohtaa. Muutamia lukuunottamatta. Lähinnä ikonit on sellaisia.

Ketkä tuskailee sb:een kanssa. Niin pelatkaa sillä pro:lla niin pitkään että 5-0 pelit tulee melko helpolla. Sen jälkeen sitten vaikeampia.. ja skipatka se world class se on nimittäin paljon vaikeampi kuin legendary. Pelkästään pelaamalla hyvin pro tasolla kaikki pelit pääsee jo elite 3:seen..

-----------------------------------------------------

Huomenna toivottavasti tulee liiga sbc:eet. Saisi vähän pakkoja ja kolikoita. Kolikko kasa kun on aika nollilla kun tein prime Costan.. nyt vaan tarvii scream buustit. Pitäisi vielä ostaa sif Sirigu, sif Ginter ja if Banega tiimeihin. if De Vrijn ostin serie tiimiin ja parin pelin perusteella varsin hyvä kortti. Pakat säästän sunnuntaille kun viikonloppu menee poissa kotoa. Saapahan pitää kunnon pakka kinkerit jos vaan tulee liigat...

Edit. Costalle tulee hintaa kaikkineen 280k... kun on tullut osteltua oikeaan aikaan. Eli ei yhtään paha hinta 90 kortista ja jos Rui ei miellytä niin silti se on halpa tungettavaksi johonkin toiseen legendaan.

Okei. Kiitoksia Allu0:lle ja Aleksi0:lle

Tuli muuten otettua historian ensimmäinen daily knockout voitto :D 6-5

Toisella kierroksella 1-2 häviö

Edit2: Kokeilin seasonia. Tulipahan sekin koettua että vastustaja luovutti ja sain 3 pistettä. Ei siihen kyllä paljon vaadita. Siis 2.divariin 3/10 voittoa. Tosin itsellä vasta 1

Miten muuten toi Weekend league toimii? Siis eka pitää päästä sinne tietenki joko etenemällä seasonissa vähintään 2.divariin ja voittaa se. Mutta entä sitten jos pääsee joskus sinne? Onkos se niin että siellä(kin) on tietty määrä pelejä ja palkinnot on sitä parempia mitä enemmän pelejä voittaa?

Saako siitä jos itsestään palkintoja jos pääsee sinne tai voittaa tyyliin pari peliä.
Divarit menee niin että oot nyt kympissä, ja nouset ysiin seuraavaks.

Weekend Leagueen pääsee Vain voittamalla Daily Knockout-turnauksen( mun tietääkseni). Weekend Leaguesta jaetaan sit viikko- ja kuukausipalkintoja tasojen mukaan, googlaamalla löytynee palkintokaaviot. viikonlopun aikana on sit tarkotus mäntätä 40 matsia...

mun ei hermot kestä edes tota knockoutia kun vastaan tulee aina samat stanan Martialit jne BPL-roskasakki

Tota en oikein ymmärtänyt et miten SBC-hinta suhteessa palkintoon ei kohtaa? Jos käyttämällä 5000 kolikkoa saat pakan jonka ostaminen maksaisi 25000 kolikkoa?

Edit. Costalle tulee hintaa kaikkineen 280k... kun on tullut osteltua oikeaan aikaan. Eli ei yhtään paha hinta 90 kortista ja jos Rui ei miellytä niin silti se on halpa tungettavaksi johonkin toiseen legendaan.
Miten sää sitä Overmarsia käytät?

tuntuu etten saa mitään siitä irti....

Sellaista lähdin tässä pohtimaan, liittyen tuohon peliryhmitykseen? Olen pelannut aika konservatiivisella ryhmityksellä eli alakerrassa CBx2 ja laitapakit...keskikentällä CDM ja CAM ja laiturit, sekä kärjessä STx2, toinen vikkelä ja toinen ei niin vikkelä, mut enempi boxipelaaja, pääpelaaja ja hyvä viimeistelemään(SIF Icardi viimeisenä)!

No nyt kun tuli uus TOTW, ni huomioin tämän Roussillon ranskalainen RWB, ihan kivoin statsein...
ja siitä muotoutui ajatus tuosta formaatiosta jossa on CBx3 ja RWB ja LWB...?

Kukaan kokeillut? Ajatuksia? Kokemuksia? Miten vaikuttaa puolustamiseen tai hyökkäämiseen?
Meneekö peli sumppuun keskustassa, kun ei ole laitureita/wingereitä...?

Joo tiedän että 10 divarin jälkeen 9 divariin jne jne

Taidan tehdä seuraavaksi loppuun ton hybrid master tehtävän. Tosin täytyy pelata 10 peliä sitten vielä että saa sen kemiaboostin. Siihen käytän yleensä sitä online season play and guit tekniikkaa :).

Sen jälkeen voiski alkaa tekemään noita liigatehtäviä. Meksikon liigasta olenki jo yhden tehtävän tehnyt. Mutta vielä riittää tekemistä. 18 tehtävää per liiga :D

Sekin on omalla tavalla hermojaraastavaa. Ei niinkään vaikeuden takia vaan sen takia että niihin kuluu rahaa ja samalla kuitenkin pitäisi päivittää joukkuetta paremmaksi.

Onneks noi liigatehtävät taitaa olla sellaisia että niissä se kemia löytyy heti ettei tarvii niillä squadeilla pelata.

No oonhan mä ottanut oppia. Ensinnäkin jos puhutaan kolikoista niin mulla on nyt 190k. Ilman neuvoja niin hyvä jos 100k

Toiseksi kuten sanoin niin pääsin gold 1 tasolle viime viikolla.

Ja kolmanneksi. Toi mun kirjoitus ei ollut valitus vaan toteamus

Sbc tehtävät sitä paitsi.... hinta suhteessa palkintoon ei kohtaa. Muutamia lukuunottamatta. Lähinnä ikonit on sellaisia.

En minäkään pahalla sano, mutta älä nyt ihmeessä luovuta ja sano että et voi kehittyä pelissä enempää..Mä oon melko varma että tahkoat elite3,elite2 tasolla parin kuukauden päästä. Periaattees sinä enkä minäkään olla otettu pelistä, kuin vasta ensimmäinen pienen pieni askel kehityksen suhteen.

EA lukekaa tarkkaan: Tänään Ligue1 ja Mbabbe. Pienenä liigana Belgia. Kiitos.

Ligue voi kyllä tulla mutta ei Mbappee. Yhtään noin isoa nimeä ei nähdä liigoista. Viime vuonna ea valitsi maalikuninkaat joten Lacazette, Suarez ja Lewa oli pakko antaa sbc:eenä. Nyt menevät täysin randomilla... joku max 86 arvoinen kortti tulee tänäänkin. Mulle oikeastaan kelpaa liguesta kaikki muu paitsi lw/rw tai st. Nuo paikat on jo lukittu tiimistä kolmikolle. Overmars - Dembele - Thauvin. Pienempänä taas MLS tai skotti on oma tuntuma.

Olkaa muuten MLS:än kanssa tarkkana. Pirlo on poistunut pakoista ja liigan myötä tulee häviämään aika paljon maestron kortteja pelistä. Kyse on kuitenkin legendasta niin nif kortista saattaa tulla melkoisen kallis.

Joo tiedän että 10 divarin jälkeen 9 divariin jne jne

Taidan tehdä seuraavaksi loppuun ton hybrid master tehtävän. Tosin täytyy pelata 10 peliä sitten vielä että saa sen kemiaboostin. Siihen käytän yleensä sitä online season play and guit tekniikkaa :).

Sen jälkeen voiski alkaa tekemään noita liigatehtäviä. Meksikon liigasta olenki jo yhden tehtävän tehnyt. Mutta vielä riittää tekemistä. 18 tehtävää per liiga :D

Sekin on omalla tavalla hermojaraastavaa. Ei niinkään vaikeuden takia vaan sen takia että niihin kuluu rahaa ja samalla kuitenkin pitäisi päivittää joukkuetta paremmaksi.

Onneks noi liigatehtävät taitaa olla sellaisia että niissä se kemia löytyy heti ettei tarvii niillä squadeilla pelata.

Niin ei noita liigoja kannata välttämättä tehdä jos ei halua nimenomaan sitä korttia joka palkintona on. Niissä tuppaa pikkujoukkueet olemaan hurjan kalliita. Parempi olis et esim. rakennat Bundesliigan joukkueet ennen kun sen SBCt julkastaan, niin pääset halvemmalla
Millä paikalla peluutat sitä ja mikä formaatio?

4-3-3(3) ja LW

Sellaista lähdin tässä pohtimaan, liittyen tuohon peliryhmitykseen? Olen pelannut aika konservatiivisella ryhmityksellä eli alakerrassa CBx2 ja laitapakit...keskikentällä CDM ja CAM ja laiturit, sekä kärjessä STx2, toinen vikkelä ja toinen ei niin vikkelä, mut enempi boxipelaaja, pääpelaaja ja hyvä viimeistelemään(SIF Icardi viimeisenä)!

No nyt kun tuli uus TOTW, ni huomioin tämän Roussillon ranskalainen RWB, ihan kivoin statsein...
ja siitä muotoutui ajatus tuosta formaatiosta jossa on CBx3 ja RWB ja LWB...?

Kukaan kokeillut? Ajatuksia? Kokemuksia? Miten vaikuttaa puolustamiseen tai hyökkäämiseen?
Meneekö peli sumppuun keskustassa, kun ei ole laitureita/wingereitä...?
kyllähän toikin varmaan toimii, laita oikeelle IF Ricardo Pereira ni kumpikin laitapakki saa tehtyä laitureiden duunit

Niin ei noita liigoja kannata välttämättä tehdä jos ei halua nimenomaan sitä korttia joka palkintona on. Niissä tuppaa pikkujoukkueet olemaan hurjan kalliita. Parempi olis et esim. rakennat Bundesliigan joukkueet ennen kun sen SBCt julkastaan, niin pääset halvemmalla

4-3-3(3) ja LW

Mulla pelaa lf paikalla. Ohjeina stay central ja get in behind. Todella hyvin liikkuu paikoille kun hyökkääjä vetää puolustajia itseensä ja antaa vapauttavan syötön. Hakeutuu hyvin keskelle silloinkin jos laitapakki tekee nousun. Muutenhan se on sitä että leikkaa laidalta keskelle ja pistää pallon maaliin. Kaveri on niin helppo käyttää ja pallo pysyy pirun nätisti jalassa. Deadey chemillä saa vähän buustia syöttöön niin aika hyvällä % pistää palloa Shearerin päähän. Loistava myös antamaan kulmia.

Mulla pelaa lf paikalla. Ohjeina stay central ja get in behind. Todella hyvin liikkuu paikoille kun hyökkääjä vetää puolustajia itseensä ja antaa vapauttavan syötön. Hakeutuu hyvin keskelle silloinkin jos laitapakki tekee nousun. Muutenhan se on sitä että leikkaa laidalta keskelle ja pistää pallon maaliin. Kaveri on niin helppo käyttää ja pallo pysyy pirun nätisti jalassa. Deadey chemillä saa vähän buustia syöttöön niin aika hyvällä % pistää palloa Shearerin päähän. Loistava myös antamaan kulmia.
täytynee koittaa tota formaa, Costa keskimmäinen CM?

mahdollisesti feikki, mutta:

Alessandrini.png

Dani_Alves.png

täytynee koittaa tota formaa, Costa keskimmäinen CM?

Costa vielä tekemättä... odottaa scream buusteja niiin saan 85 ja 86 tiimit syöttää..

Keskimmäisenä mulla aina puolustava stay back cm. Jotkut taas käyttää siinä peliätekevää, minusta tuo on toiminut hyvin. Laittaa vaan tosiaan sen puolustavan stay back:ille ja customeista koko keskikentän free roamille jotta osaavat vaihdella paikkaa keskenään.

Costa menee RCM paikalle sit sunnuntaina...

Premi keskusta.. If Mooy - Bakayako - Prime Costa
Bundes keskusta.. If Aranguiz - If Zuber - Prime Costa
Nos keskusta.. If perez - Pereira -Prime Costa

Viimeksi muokattu:
Pelaajat kovasti epäilyttää tuossa "leakissa". Miksi siellä nuo olisivat? Ymmärtääkseni Alessandrini ei voittanut mitään pörssiä ja Alvesikin pelasi vain osan kautta koko liigassa.

Ylös Bottom