itse ostin lisäksi vielä italian liigan if ja basel....eiköhän noilla pärjääMitäs vinkkejä Salahiin? Egyptiläisiä, Poolin pelaajia, Valioliigan IF:iä, AS Romaa ja ?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
itse ostin lisäksi vielä italian liigan if ja basel....eiköhän noilla pärjääMitäs vinkkejä Salahiin? Egyptiläisiä, Poolin pelaajia, Valioliigan IF:iä, AS Romaa ja ?
Tarkennan, siis nuo daily objectives ja weekly objectives palkinnot.. Nuohan oli aiemmin myytäviä.ne 10, 20, 30 pelin viikkopalkintopakat oli, muut on myytäviä
weekly objectivessa oli black fridayn takia, 10, 20, 30 matsin palkintopakat, hiukan paremmat. ne oli untradeable. muut objective pakat on ainakin tänään ollu tradeableja. Tupsahdellu parin tonnin nonraresilvereitäTarkennan, siis nuo daily objectives ja weekly objectives palkinnot.. Nuohan oli aiemmin myytäviä.
siihen on viä aikaa, kannattaa mennä EA:n foorumeille ja opetella vaikka IF-treidausMietin tuossa että rikastuminen on liikaa markkujen varassa mutta liverpool ja egyptiläisiä kun ostaa niin tienaa vähän nopeammin
Se selittääkin sitten tuon Kyllä noista välillä nousee ihan kohtalaisia kortteja ja saa ilmaisia kolikoita kanssaweekly objectivessa oli black fridayn takia, 10, 20, 30 matsin palkintopakat, hiukan paremmat. ne oli untradeable. muut objective pakat on ainakin tänään ollu tradeableja. Tupsahdellu parin tonnin nonraresilvereitä
Joo niin nappaa oli huikea peli de gealta!!!!!De gea ja lingard nappaa varmaankin mustat. Päivällä aspas 1+1 niin varmaan siitäkin lohkeaa lappu
En valita vaan totean vaan. Että kuinka helppoa se on voittaa tasolla kun tasolla 5-0 tuloksilla jos osais noita kikkoja. Tai ainakin se maalinteko näyttää helpolta kun katson noita videoita youtubessa missä ns ammattilaiset pelaa. 5-0 voitot olis varmaan todella helppo ottaa. Tai tietty vaikeimmilla tasoilla varmaanki tekoäly ei ihan niin helposti mene kikkoihin mutta esim toi taso millä mä pelaan eli pro niin jos kikat osais niin kuinka helppoa se 5-0 tukoksen tekeminen oliskaan..
Tiivistettynä... tekoälyä vastaan se olis suotavaa viimeistään vaikeimmilla tasoilla mutta toisia ihmisiä vastaan se lienee jo pakollista osata mikäli haluaa pärjätä
Ostin aussiliigaa aika paljon...Mitäs ajatuksia muilla on markuista manutd- city lisäksi?
Ei sinne nyt kyl tuu sekä Young, Lingaard että De GeaPitäs olla uus IF kortti Ashley Youngista myös aika varma ens viikon team of the weekissa.
IF Rooney on kans täysin varma.
Ei sinne nyt kyl tuu sekä Young, Lingaard että De Gea
Ketkäs IF:t Italiasta ja Englannista kannattaa vielä ostaa? Boruc, Austin, Ferrari ja Sirigu löytyy, mutta korkeamman ovr:n.itse ostin lisäksi vielä italian liigan if ja basel....eiköhän noilla pärjää
MLS loppuu pian, ja vaikka niitä ei markuissa nähtäisikään, niin MLS MVP SBC tulee jossain välin tässä joulukuun alkupuolella jokatapauksessa. Silloin pääset niistä eroon voitolla.
Lisäksi, mä en käsitä miten sä lasket että sulla on 95,3k ensi viikolla jos kortit natsaa, meinaan noi sun kortithan voi myydä vaikka tuplahinnalla siihen mitä sä niistä pyydät, sit kun markut on julkaistu.
Treidioppitunti #3:
Älä koskaan re-listaa vaihtopakkaa kello seitsemän jälkeen illalla, tee se vasta kahdeksan jälkeen kun olet katsastanut että mihin hintaan sun treidipakan kortit myy jos jotain sopivia SBC juttuja on tipahtanut.