Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
? 45min vielä kun mitään ylipäätään edes tulee ehkä. 20.00 (18 uk) on aina EA:n päivitysaika.Ei vaa uudet liigat ilmesty??
Ei juuri muakaan, mutta tein silti. Pakkojen avaaminen on vaan niin kivaa puuhaa, että saa voitot jäädä nyt tekemättä kun ei lasketa lisäsijoituksia. Jotka taas kannattaa myydä kun hype laskee ja EA nostaa rangeja.Ite myyn liigat, ei nappaile nuo.
Ite oon aatellut dumpata Icardin piakkoin, Mustafin toivon nousevan vielä kun Salahin POTM julkastaanMitenhän on kannattaako noi IF mustafi/icardi 87 millon myydä? Napsin kumpaakin bf aikaan 8kpl jemmaan. Kumpikin on nyt noussut reilun 10k eli 160k voitoo olisi tällä hetkellä.
SIF(84) Ginter ja Sokratis on hyvä setti. Martinez on jo liian hidas toppariksikin. Pistä kerralla kuntoon tiimi kun kerran kolikkoa löytyy. Nyt on hyvä aika ostaa Ginter kun se on pakoissa. Maaliin Leno tai IF Hradecky. Keskikentällä kannattaa huomioida et siinä pitäis olla myös hiukan puolustavampi kaveri( tsekkaa Tolisso)Mä tässä aloin oikein ajatuksen kanssa tutkimaan noita Saksan liigan puolustajia. 3 tosi hyvää löytyy heti tietenki. Ne joista täälläkin ollaan puhuttu. Boateng,Hummels ja sitten Sokratis. Mietin kahta. Martinez.. Sen pace on kyllä aika huono. Tosin onko CB:lle sillä merkitystä? Eikös kun puolustajista puhutaan niin def ja phy ne tärkeimmät. Mielellään molemmat yli 80 niinku mulle neuvottiin täällä .
Sitten toinen mitä harkitsen enemmänki. Ginterin 84 rating versio. Siitähän on 3 versiota. Norm, 82 ja 84. Mietin että onkohan toi 84 hankkimisen arvoinen. Tietenkin samalla hinnalla saisi kyllä Sokratesin ja jäiski vielä.Tah on ihan jees puolustaja hintaisekseen niin ajattelin että jos Tah-Ginter kaksikko.
SIF(84) Ginter ja Sokratis on hyvä setti. Martinez on jo liian hidas toppariksikin. Pistä kerralla kuntoon tiimi kun kerran kolikkoa löytyy. Nyt on hyvä aika ostaa Ginter kun se on pakoissa. Maaliin Leno tai IF Hradecky. Keskikentällä kannattaa huomioida et siinä pitäis olla myös hiukan puolustavampi kaveri( tsekkaa Tolisso)
SIF(84) Ginter ja Sokratis on hyvä setti. Martinez on jo liian hidas toppariksikin. Pistä kerralla kuntoon tiimi kun kerran kolikkoa löytyy. Nyt on hyvä aika ostaa Ginter kun se on pakoissa. Maaliin Leno tai IF Hradecky. Keskikentällä kannattaa huomioida et siinä pitäis olla myös hiukan puolustavampi kaveri( tsekkaa Tolisso)
Joo se oli itselläkin ensimmäinen ajatus..monta muuten itse ostit jemmaan?Ite oon aatellut dumpata Icardin piakkoin, Mustafin toivon nousevan vielä kun Salahin POTM julkastaan
ne 10, 20, 30 pelin viikkopalkintopakat oli, muut on myytäviäMistä lähtien nuo päivittäiset ja viikoittaiset palkinnot ovat olleet myyntikelvottomia?