Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Arsenal - Manun puuttuminen aika selkeää ku molemmat on olleet viime aikoina markuissa ja nyt vielä uusimmissa legendoissa vahvasti edustettuina. Mls peli on aika saletti jos tulee. Niin tulee myös liiga.. markuilla pumpataan tehokkaasti kortteja pois. Markku tulee myös näyttämään mikä toinen liiga lävähtää.. nimittäin aina tykkäävät lypsää kortteja etenkin sellaisista missä on paljon silvereitä.

Nos ja kebab liiga kans aika varmoja koska molempia on nähty tosi vähän. Noilla voisi jopa tehdä hyvät kolikot kun porukka on tyhjentäny kuitenki niitä noihin parempiin liigoihin. Ostan maanantaina kaikki neljä tiimiä ja katson kuinka käy.

No voi per..... No tiputan hinnat sitten 1k hintaan. Sillä pääsen omilleni

Noniin. Nyt olis Darmian hinnat tiputettu 1.1k per kpl

Myyntitavoite tippunut 56 000 (33x1700) 36300 - verot jolloin pääsen omilleni

Viimeksi muokattu:
Oma jengi. Pelit tulee pelattua 4-1-2-1-2 (2) formilla.

Liitetiedostot

• Screenshot_20171126-175211-01.jpeg
    Screenshot_20171126-175211-01.jpeg
    404,2 KB · Lukukerrat: 25
Tää peli kyllä pitää siitä huolen että ainakaan siihen että kyllästyisi sen takia että olis liian helppo niin ei ole vaaraa. Tällä hetkellä näyttää siltä että pääsen gold 1 ensimmäistä kertaa. 2 pelii jäljellä ja pisteitä 35275 ja gold 1 vaaditaan 28832. Piste ennätys on varma. Muistaakseni jotain 32k luokkaa

Sen sijaan kauppa ei oikein käy. "Ennätys" siinä taitaa olla 5 Zappacostaa kerralla. Niistä tuliki 16k. Mutta toi oikean pelaajan löytyminen myytäväksi se on kyllä niin tuuripeliä kun olla ja voi ja mun tuurin tuntien.... :D

Feghouli? olisko kannattava sijoitus?

Viimeksi muokattu:
Juhis, odota nyt herranen aika tiistai-iltaan että tiedät varmaksi onko tuo Arse-Manu markuissa vai ei.

Tätä sähläystä lueskellessa tuli mieleen että oiskohan täällä tarvetta treidauksen pikaoppaalle, sen verran hakusessa tuntuu touhu olevan. :)

Tää peli kyllä pitää siitä huolen että ainakaan siihen että kyllästyisi sen takia että olis liian helppo niin ei ole vaaraa. Tällä hetkellä näyttää siltä että pääsen gold 1 ensimmäistä kertaa. 2 pelii jäljellä ja pisteitä 35275 ja gold 1 vaaditaan 28832. Piste ennätys on varma. Muistaakseni jotain 32k luokkaa

Sen sijaan kauppa ei oikein käy. "Ennätys" siinä taitaa olla 5 Zappacostaa kerralla. Niistä tuliki 16k. Mutta toi oikean pelaajan löytyminen myytäväksi se on kyllä niin tuuripeliä kun olla ja voi ja mun tuurin tuntien.... :D

Feghouli? olisko kannattava sijoitus?

Jos tylsä ja takuuvarma kauppa kiinnostaa niin suosittelen kultasia squad fitness kortteja. Ostat niitä max. 500 coinssilla tai alle ja myyt vaikka 1000 coinssia kappale pois. Noita saa helposti kierrätettyä viikossa myyntiin 200-250 kpl ja jos 500 coinssia tulee voittoa kpl ni ihan hyvin niillä tienaa. Ite oon tykänny tuosta taktiikasta koska on suht vaivaton tapa.

Ja jos marketissa ei ole mitään spesiaali pakkoja myynnissä ni kortteja kannattaa tankata maanantai iltana ku porukka repii battle pakat auki.

Viimeksi muokattu:
Jos tylsä ja takuuvarma kauppa kiinnostaa niin suosittelen kultasia squad fitness kortteja. Ostat niitä max. 500 coinssilla tai alle ja myyt vaikka 1000 coinssia kappale pois. Noita saa helposti kierrätettyä viikossa myyntiin 200-250 kpl ja jos 500 coinssia tulee voittoa kpl ni ihan hyvin niillä tienaa. Ite oon tykänny tuosta taktiikasta koska on suht vaivaton tapa.

Ja jos marketissa ei ole mitään spesiaali pakkoja myynnissä ni kortteja kannattaa tankata maanantai iltana ku porukka repii battle pakat auki.
Tuossa on persaukiselle pätevät ohjeet! Tarkennuksena vielä, että maanantai aamut on parhaita hetkiä täydentää varastoja koska porukka repii auki Iconipakkoja ja SB palkintopakkoja, heti aamusella kun julkaistaan. Kun pakat ilmestyy storeen, niin silloin on briteissä kello "vasta" 00:00 joten ne aukoo ne aina suoraan.

Itse esim käyn biddaamassa nonrare pelureita isoista liigoista 400 hintaan ja sendin klubiin, ne myy sitten tiistaina hyvään hintaan, tai viimeistään viikon kahden päästä.

Viimeksi muokattu:
Juhis, odota nyt herranen aika tiistai-iltaan että tiedät varmaksi onko tuo Arse-Manu markuissa vai ei.

Tätä sähläystä lueskellessa tuli mieleen että oiskohan täällä tarvetta treidauksen pikaoppaalle, sen verran hakusessa tuntuu touhu olevan. :)

Joo voishan siitä olla hyötyä monelle

noista markuista... Eihän sitä varmaksi voi sanoa mutta kun luin noita vaihtoehtoja mitä sivuilla on lueteltu niin jostain syystä yksi peli pistää sieltä silmään. Se on se Istanbulin paikallismatsi. Katsotaan "tunnenko" yhtään EA:ta. Itse kuitenkin ajattelisin että paikallispelit on varmoja aina

Manu-City
Atl-Real
Besik-Gala

jne jne. Sanokaas te kokeneemmat että onko paikallispelit varmoja?

Joo voishan siitä olla hyötyä monelle

noista markuista... Eihän sitä varmaksi voi sanoa mutta kun luin noita vaihtoehtoja mitä sivuilla on lueteltu niin jostain syystä yksi peli pistää sieltä silmään. Se on se Istanbulin paikallismatsi. Katsotaan "tunnenko" yhtään EA:ta. Itse kuitenkin ajattelisin että paikallispelit on varmoja aina

Manu-City
Atl-Real
Besik-Gala

jne jne. Sanokaas te kokeneemmat että onko paikallispelit varmoja?
Ei ole varmoja, mutta omasta mielestä tuo on yksi parhaista kohteista seuraaviin markkuihin, joten ihan oikeilla hajuilla olet.

Itseltä löytyy rareja ja nonrareja molemmista, arvuuttelit tuota Feghoulia niin se on aika hyvä kohde mutta vielä parempi saattaisi olla Inan, joka on CM (käy siis 100% formaatioon kemioiden puolesta) ja tuntuisi olevan suhteellisen helppo bidattavakin. 700c hintaan pitäisi irrota avoimella bidillä huomenissa, ja tuo voi osuessa olla monen tonnin profit per kortti.

Parasta tässä on se, että vaikka tuo Istanbulin kahina ei oliskaan markuissa, niin tuon kortin saa myytyä pienellä profitilla lähes savupomminvarmasti koska Turkin liigasta on SBC julkaistu joten liigan pelaajille on aina pienet markkinat. Siinäpä ois oppitunti #1. ;)

Nopeesti oppi #2, jos olet suhteellisen varma jostain otteluparista, niin tuon kyseisen parin liigojen miehiä kantsii myös ostella. Monesti laiturit, topparit ja laitapakit menee ihaan hyvään hintaan, riippuen liigasta. Mut kovin pahasti ei voi metsään mennä jos Turkin liigan nonrare pelaajia biddailee 400 hintaan, ne kyllä myy aina 450 hintaan jos tuo matsi ei olekaan markuissa tiistai iltana.

Viimeksi muokattu:
aivan joo. Itse veikkaan seuraavia pelejä. Jos kaikki osuu niin sanon että miksen sijoittanut ja miksen pitänyt päätä kylmänä.

Mutta oma veikkaus ensi viikon markuiksi

aloitetaan sillä Arsenal-Manu pelillä, jonka lisäksi heittäisin seuraavat kolme... Istanbulin paikallispeli Besiktas-Galatasaray, Porto-Benfica ja Toronto-Columbus

Mä en tiedä johtuuko hinnasta vai onko Darmiasta tullut haluttu mutta sen jälkeen kun tiputin hintaa niin on mennyt kaupaksi 14. Niitä oli 33 myynnissä mulla. Nyt on 19. Tosin muutamalle nostin hintaa varmuuden vuoksi jos vaikka menis ne kaupaksi. Sikäli jos menee hyvissä ajoin niin voisin sijoittaa niitä rahoja tuohon Istanbulin paikallispeliin.

Viimeksi muokattu:
En tiedä saattaa olla minun omaa kuvittelua, mutta miten musta tuntuu, että vastustaja on usein WL:ssä heti matsin alusta asti todella puolustava. Siis tarkoitan, että puolustuslinja on todella alhaalla omaan linjaani verrattuna. Onko toi joku "hyväksi" koettu tapa, vai kuvittelenko vain?

Mä sijoitin 5-7 Columbuksen Kamaraan. 700c kpl ja myynti bin 1500. Katsotaan käykö tuuri ja valinta osuu. Tällä hetkellä mulla on tosiaan Kamara ja Darmian myynnissä. Jos sitten huomenna sijoittais loput mitä olen ajatellut sijoittaa niin siihen Istanbulin peliin. Riippuen paljonko menee Darmiaa nyt kaupaksi niin 5-10k Galatasarayn pelaajaan.

Viimeksi muokattu:
900k sijoitettu ja tavoitteena kasvattaa kassa 1,6 miljoonaan seuraavien viikkojen aikana.

31 kpl Raffael 20k
12 kpl Kruse 20k
2 kpl Dante 20k

Myyntiin 36-38 kilolla ja ennen joulua olen toivottavasti rikas, jolloin saan hommattua Neuerin, Boatengin, Hummelsin, Litmasen, Balen ja ehkä vielä Vidalin ykkösjoukkueeseen.

900k sijoitettu ja tavoitteena kasvattaa kassa 1,6 miljoonaan seuraavien viikkojen aikana.

31 kpl Raffael 20k
12 kpl Kruse 20k
2 kpl Dante 20k

Myyntiin 36-38 kilolla ja ennen joulua olen toivottavasti rikas, jolloin saan hommattua Neuerin, Boatengin, Hummelsin, Litmasen, Balen ja ehkä vielä Vidalin ykkösjoukkueeseen.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Noi 3 on niin ylisijoitettuja et voi kestää hetken että pääsevät nousemaan

Niin moni on tunkenut miljoonia noihin...

Mut ei niiden nyt ainakaan putoomaan pitäis päästä

---------

SBstä Gold 1, niistä + iconipakoista KOLMET taulut: Kagawa, Forsberg, Quaresma... onneks 83:t on viä hetken kalliita

E3 ja heti ensimmäisenä lihava paketti ja mustat taulut... Castro. Kelpaa erittäin hyvin viime viikon jälkeen. Bernardo Silva ja Kagawa oli vielä lisänä...

Toivottavasti itsellä kävis kanssa tuuri pakkojen suhteen ja tulis joku erikoiskortti. Muuten ei väliä kunha olis erikoiskortti

Edit.

Gold 1

Jumbo 1 Kagawa

Ja mainitsemisen arvoisena defrel joka löytyy jo clubista joten Roman miehenä myyntiin 2400/2500

Jumbo 2 Piszczek

Premium.. Mignolet..

Ei tullut Neueria ei.

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti itsellä kävis kanssa tuuri pakkojen suhteen ja tulis joku erikoiskortti. Muuten ei väliä kunha olis erikoiskortti

Edit.

Gold 1

Jumbo 1 Kagawa

Ja mainitsemisen arvoisena defrel joka löytyy jo clubista joten Roman miehenä myyntiin 2400/2500

Jumbo 2 Piszczek

Premium.. Mignolet..

Ei tullut Neueria ei.
kagawa ja pisczczczczek on sit tosi hyvän hintasia vielä tän päivän ---> myy

Yritetään yhteisöltä apua/neuvoa miten parantaa/muokata joukkuetta paremmaksi. Linkin takana yksi vaihtoehto mistä näkee pohjan mikä nyt käytössä. 200-250k kolikkia käytettävissä, sekä vaihtopenkillä pari mitä löytyy valmiina. Muista liigoista hyvin vähän korkean ratingin pelaajia tiimissä koska laitettu lihoiksi. Voi ehdottaa myös hybridiä mutta ei bundesliigan kanssa koska sieltä puolelta oma tiimi jo olemassa. Vuoretellen pelaan koska fitness.
http://www.futhead.com/18/squads/1789789/

Formatio joko tuo taikka 4-3-2-1. Itsellä ehkä tämä jälkimmäinen formaatio ja tekisi tuon POTM Sanen täydentämään hyökkäystä. Mutta ehdotelkaa ja tehkää pahimpanne. Lisätään vielä että Kante, Eriksen, Kurttu kohtuu pyhiä tuossa että mieluusti jäisivät, ehkä myös IF Sterling.

Ylös Bottom