Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Rikas ketku, SIF Youngin ostit julkaisupäivänä, ei taida pari kolkyt donaa tuntuu missään!Alan olla ihan tyytyväinen omaan ykkösjengiin:
Näytä liitetiedosto 81
Subina sit IF Lozano ja IF Zuber. Loput on penkillä halvan kakkos/fitness squadin ukkoja.
Huomista puhuvat, mut...Rikas ketku, SIF Youngin ostit julkaisupäivänä, ei taida pari kolkyt donaa tuntuu missään!
Huomenna TOTGS, vai tulisko jo tänä iltana Europa leaguen matsien jälkeen?
Rikas ketku, SIF Youngin ostit julkaisupäivänä, ei taida pari kolkyt donaa tuntuu missään!
Huomenna TOTGS, vai tulisko jo tänä iltana Europa leaguen matsien jälkeen?
Huomista puhuvat, mut...
Oliks viime vuonna jotain SBCtä TOTGS liittyen?
84:t on vielä hiukan ylhäällä, mut josko niitä vkl tarvitaan?
Porukka povaa Youngin hintaa 60k tietämille. TOTGSiin tulee ainakin Rolle, ehkä Neymar jne... joten pakkoja kyllä aukeaa. 100k pakkoja oli tyrkyllä viime vuonnaOnks tuo TOTGS tosiaan niin iso juttu, että porukka aukoo pakkoja niin paljon et vaikuttaa merkittävästi viikon IF korttien hintoihin? Mietin vaa, et pitäiskö koittaa kikkailla tolla Youngilla et myis sen nytte ku ostin sen 110k ja nyt siitä sais ainaki 135k. Ostais sit viimeistään viikonloppuna takas ja toivois et hinta on tippunu johonkin vaikka 100k tuntumaan. Tosin homma menis pieleen jos Youngin hinta yhtäkkiä nousis sit.
Onks tuo TOTGS tosiaan niin iso juttu, että porukka aukoo pakkoja niin paljon et vaikuttaa merkittävästi viikon IF korttien hintoihin? Mietin vaa, et pitäiskö koittaa kikkailla tolla Youngilla et myis sen nytte ku ostin sen 110k ja nyt siitä sais ainaki 135k. Ostais sit viimeistään viikonloppuna takas ja toivois et hinta on tippunu johonkin vaikka 100k tuntumaan. Tosin homma menis pieleen jos Youngin hinta yhtäkkiä nousis sit.
Minkä Kluivertin? IF Justinin? Prime Patua ei oo vielä julkastuMistä muuten Kluivertin voi saada? vai saako sitä enää muualta kun ostamalla
Minkä Kluivertin? IF Justinin? Prime Patua ei oo vielä julkastu
on se kelpo saavutus, mut miks Götze Cdm? ei varsinaisesti osaa puolustaa...Joku Kluivert on myynnissä ainakin. Siis Patrick Kluivert
Tuli muuten äsken osoitus siitä että kyllä mulla on mahdollisuus pärjätä ainakin knockoutissa. Ja ehkä jopa itse weekend championista. Pääsin äsken toisella kierroksella jatkoajalle sillä joukkueella millä olen puhunut täällä.
Vastustajalla oli ,Maldinit, Neymarit, Costat, Del Pierot, Ronaldot jne jne. Ja mäki sain pari hyvää paikkaa tai olisin saanut mutta yksinkertaisesti vastustajan puolutus oli niin nopea ettei mun nopeus riittänyt. Tolla samalla joukkueella jos olis ollut mulla niin olisi voinut tulla rumaakin jälkeä mun hyväksi vaikka itse sanonki .
No kyllä mä sen hävisin sitten lopulta 0-2. Tosin pelasin ennen tuota 0-1 maalia sillä taktiikalla mitä täällä "haukuttiin" sillä park the buss vai mikä se olikaan.. Sitten sen jälkeen kun ajattelin että se nyt on se ja sama häviänkö 0-1 vai 0-2, joten kokelin sitten sitä all out taktiikkaa.
Mutta siis eikös se ole ihan hyvä saavutus sinänsä hävitä "vaan" 0-2 sillä joukkueella mikä mulla oli tollaiselle joukkueelle missä täynnä ikoneita
4-1-2-1-2
Schmelzer-Ginter-Tah-Piszczek
Götze
Goretzka-Tolisso
Hazard
Kruse-Gomez
Tosin pelin aikana kentällä kävi myös Sane ja Bruma