Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olipas surkeat markut. Pari Troyes pronssia löyty ylimääräisenä niin niistä 5,9k/kpl. Nostoina kahdet taulut Rulli ja Lopes... eli melkoista huttua. Näinköhä minun 11 viikon totw noston putki katkeaa tähän... ehkä vielä pari pakkaa kerkeen profiteilla aukoa.
Pelistä pakko hehkuttaa Maldinia... ihan huikea pakki. Siinä ei Jeesukset pahemmin juoksentele kun Paolo ottaa luulot pois. Melkoisia pallonriistoja legenda tekee. Tehokas kulmissa vaikka jalat pysyykin maassa... ja all attack nousuissa.. Varmoissa peleissä on vielä viime minuuteilla sen verran staminaa että saa kokeilla pari nousua ja onhan tuo muutaman maalin pistänyt sisään.
Onko muuten tullut sellasta laitapakkia vastaan jonka stamina riittäs Always Overlappiin? Alba ja IF Pereira kuolee viim. 70 minuutilla, koko palkki katoaa...
Onko muuten tullut sellasta laitapakkia vastaan jonka stamina riittäs Always Overlappiin? Alba ja IF Pereira kuolee viim. 70 minuutilla, koko palkki katoaa...
Itsellä alex sandro on toiminut todella hyvin!If Marcal, If Telles ja If Goulamilla stamina +90..
Tosin ei minulla lopu Pereiraltakaan. Pidän balancella ja sieltä ne aina nousee kun on tarves.. always overlap on vähän huono minusta.
Itsellä alex sandro on toiminut todella hyvin!
Tein myös Carlosin muutama pvä sitten ja onhan se kova, varsinkin omassa päässä. Harmittaa silti perhanasti kuinka paljon se 2 tähden weakfoot rajoittaa muuten niin huikeaa ukkoa. Olisi niin komiaa leikata keskelle ja käyttää sitä hullua laukausta.Sandro varmasti hyvä vaan vähän turhan kallis ja lb paikka kuitenki tiimissä varattu Carlosille.
Tässä vähän näkyy se kokemattomuus. En toki väitä etteikö nuo voiskin myydä, mutta viimeksi kun 83 ja 84 overallin pelaajat oli SBC käyttistä, niin halvimmat 84 kortit möi jotain 7k hintaan, näin ulkomuistista.Mä ostin muutaman Umtitin futmasia silmälläpitäen a n.3k
Hintapyyntö 7.5k
nostan panoksia
Se olisi jo kaikenhuippu jos tuhlasin 20k turhaan. Siinä kohtaa rupean oikeesti miettimään että pitäiskö luovuttaa. Ei tää voi olla näin vaikeeta mulle. Mua ärsyttää jo itseäkin tää etten opiTässä vähän näkyy se kokemattomuus. En toki väitä etteikö nuo voiskin myydä, mutta viimeksi kun 83 ja 84 overallin pelaajat oli SBC käyttistä, niin halvimmat 84 kortit möi jotain 7k hintaan, näin ulkomuistista.
Joten 7,5k voi olla vähän korkea hintapyyntö. Ite kortista tykkään kyllä, linkkaa hyvin ja on espanjan liigasta jne. Voi toimiakin, mutta ite listaisin 5,5k ja tyytyisin parin tonnin voittoon per kortti jos sattuu joku ostamaan.
Ja mistä sitä tietää onko 83-84 korteille edes käyttöä? Itse vedin varman päälle ja viime viikolla biddasin läjän Gary Cahillin ja Bernardo Silvan kortteja. 84 rating ja käyttistä perjantain Salah POTM buildeihin. Salahista tuli muuten ST leak? Eikös se aika paljon pelannut laidassa??
Relaa, se mikä noissa 83 korteissa on plussaa on se että niiden pitäisi olla käytännöllisiä pitkin vuotta joten kyllä sä niistä joskus eroon pääset.Se olisi jo kaikenhuippu jos tuhlasin 20k turhaan. Siinä kohtaa rupean oikeesti miettimään että pitäiskö luovuttaa. Ei tää voi olla näin vaikeeta mulle. Mua ärsyttää jo itseäkin tää etten opi