Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olipas surkeat markut. Pari Troyes pronssia löyty ylimääräisenä niin niistä 5,9k/kpl. Nostoina kahdet taulut Rulli ja Lopes... eli melkoista huttua. Näinköhä minun 11 viikon totw noston putki katkeaa tähän... ehkä vielä pari pakkaa kerkeen profiteilla aukoa.

Pelistä pakko hehkuttaa Maldinia... ihan huikea pakki. Siinä ei Jeesukset pahemmin juoksentele kun Paolo ottaa luulot pois. Melkoisia pallonriistoja legenda tekee. Tehokas kulmissa vaikka jalat pysyykin maassa... ja all attack nousuissa.. Varmoissa peleissä on vielä viime minuuteilla sen verran staminaa että saa kokeilla pari nousua ja onhan tuo muutaman maalin pistänyt sisään.

Onko muuten tullut sellasta laitapakkia vastaan jonka stamina riittäs Always Overlappiin? Alba ja IF Pereira kuolee viim. 70 minuutilla, koko palkki katoaa...

Onko muuten tullut sellasta laitapakkia vastaan jonka stamina riittäs Always Overlappiin? Alba ja IF Pereira kuolee viim. 70 minuutilla, koko palkki katoaa...

If Marcal, If Telles ja If Goulamilla stamina +90..

Tosin ei minulla lopu Pereiraltakaan. Pidän balancella ja sieltä ne aina nousee kun on tarves.. always overlap on vähän huono minusta.

Sandro varmasti hyvä vaan vähän turhan kallis ja lb paikka kuitenki tiimissä varattu Carlosille.
Tein myös Carlosin muutama pvä sitten ja onhan se kova, varsinkin omassa päässä. Harmittaa silti perhanasti kuinka paljon se 2 tähden weakfoot rajoittaa muuten niin huikeaa ukkoa. Olisi niin komiaa leikata keskelle ja käyttää sitä hullua laukausta.

Kaikki muut paitsi ranskanliigan markku löytyi klubista. Muutaman hintavamman oston jälkeen, pakasta tuli joku nevö herd Malagan rb iffi. No vähän jäätiin plussan puolelle tällä kertaa.

Mä ostin muutaman Umtitin futmasia silmälläpitäen a n.3k

Hintapyyntö 7.5k

nostan panoksia :)
Tässä vähän näkyy se kokemattomuus. En toki väitä etteikö nuo voiskin myydä, mutta viimeksi kun 83 ja 84 overallin pelaajat oli SBC käyttistä, niin halvimmat 84 kortit möi jotain 7k hintaan, näin ulkomuistista.

Joten 7,5k voi olla vähän korkea hintapyyntö. Ite kortista tykkään kyllä, linkkaa hyvin ja on espanjan liigasta jne. Voi toimiakin, mutta ite listaisin 5,5k ja tyytyisin parin tonnin voittoon per kortti jos sattuu joku ostamaan.

Ja mistä sitä tietää onko 83-84 korteille edes käyttöä? Itse vedin varman päälle ja viime viikolla biddasin läjän Gary Cahillin ja Bernardo Silvan kortteja. 84 rating ja käyttistä perjantain Salah POTM buildeihin. Salahista tuli muuten ST leak? Eikös se aika paljon pelannut laidassa??

^^ muistanko väärin mutta 84 ratingin meni totw SBC aikaan 6500/6900 pyynnillä ja 83 ratingit 3500/3900. Helppoahan tuo olisi futbinistä katsoa ja tarkistaa mutta aina ei jaksa. Tosin eihän sitä tiedä meneekö nyt ja tuleeko jotain mikä vaatisi toistuvasti tämän tason kortteja. Näitä kortteja pyörii marketissa paljon ja paljon varmasti ihmisillä jemmassa. Luottavaisia siihen että kysyntä ylittää tarjonnan ja pääsee kunnolla kolikon tekoon. Nyt jo saa nimellisesti voittoa per kortti jos haluaa mutta eise oikeen riitä.

Ennen perjantaita istuin pienen kolikkokasan päällä, tuli osteltua Kimmich, IF Rooney, SIF Young, Halloween Özil ja PTG Coman. Kimmich tuli ainakin pysyväksi osaksi tiimiä, sif kortin tilalle. Rooney oli/on vähän njäääh, peluuttanut cm paikalla koska Eriksen vie cam paikan. Voi olla että IF Mooy tulee tilalle. Rooney jää odottamaan hinnan nousua tai mahdollisuutta camina mihin kai on tarkoitettukin. Comanin piti olla sateentekijä korvaamaan Robben jolla paha tapa hyytyä ennen loppuvihellystä. Noo oli Coman oli vakuuttava ja melkein hyvä muttei ihan vaan riitä korvaamaan nahkakuularobbenia. Ennemmin joku supersubi 60-70min kohdilla Robbenin tilalle. Robbenin vasemman jalan laukaus on vaan niin iso ratkaisujen tekijä ettei voi laittaa penkille koko päiväiseksi pullopojaksi. Edelleen siis pyörii kahta kahta tiimiä fitnessin takia, jos joku jäi miettimään miten kemiat saan kohdille.

Özil ja Coman yhteensä nostaneet hintaa oston jälkeen noin 30-40k. Alennusmyynnit kelpaa aina jos saa olla se joka ostaa. Tarttuiko kukaan muuten siihen Monacon maalivahti neuvoon Subasicciä kun sai jossain vaiheessa 8500 ja nyt näyttää olevan 10k hintaa. Ok ei mikään älytön hinnannousu vielä mutta odotan nousevan siihen 15k pintaan jolloin olisi jo ihan kiitettävä. Siinä missä Sterlingit ja muut ns halvat oli varmoja kohteita koska sai melkein quick sell hintaan ja hinnannousu oli varma. Subasic kohtuu kallis eikä lähelläkään quick sell hintaa. Miksi si oli hyvä kohde? Siinä missä 100 paikan siirtolista täyttyi nopeasti Sterlingejä ja kumppaneita niin näitä ostaessa loppuu kolikot ennemin kuin paikat. Toisekseen korttia kohden isoimpi mahdollisuus kolikon tekoon, kuin näillä halvoilla. Sterlingillä sitä 2k tehny voittoa vähintään per myyty kortti. Itse ostin sen 1-2 SBC:tä varten, toisekseen kolikot meni aika pitkälti muuhun. Ehkä ei riittänyt kantti sijoittaa paljoa.

Oli kyllä nopeimmat Markut, mitä olen tehnyt (10 min). En tarvinnut ostaa yhtään pelaajaa ja myytävääkin jäi roppakaupalla:) Enkä edes varautunut mitenkään, mutta pelaajia on kyllä reilu 2000 rosterissa.

Tässä vähän näkyy se kokemattomuus. En toki väitä etteikö nuo voiskin myydä, mutta viimeksi kun 83 ja 84 overallin pelaajat oli SBC käyttistä, niin halvimmat 84 kortit möi jotain 7k hintaan, näin ulkomuistista.

Joten 7,5k voi olla vähän korkea hintapyyntö. Ite kortista tykkään kyllä, linkkaa hyvin ja on espanjan liigasta jne. Voi toimiakin, mutta ite listaisin 5,5k ja tyytyisin parin tonnin voittoon per kortti jos sattuu joku ostamaan.

Ja mistä sitä tietää onko 83-84 korteille edes käyttöä? Itse vedin varman päälle ja viime viikolla biddasin läjän Gary Cahillin ja Bernardo Silvan kortteja. 84 rating ja käyttistä perjantain Salah POTM buildeihin. Salahista tuli muuten ST leak? Eikös se aika paljon pelannut laidassa??
Se olisi jo kaikenhuippu jos tuhlasin 20k turhaan. Siinä kohtaa rupean oikeesti miettimään että pitäiskö luovuttaa. Ei tää voi olla näin vaikeeta mulle. Mua ärsyttää jo itseäkin tää etten opi

Se olisi jo kaikenhuippu jos tuhlasin 20k turhaan. Siinä kohtaa rupean oikeesti miettimään että pitäiskö luovuttaa. Ei tää voi olla näin vaikeeta mulle. Mua ärsyttää jo itseäkin tää etten opi
Relaa, se mikä noissa 83 korteissa on plussaa on se että niiden pitäisi olla käytännöllisiä pitkin vuotta joten kyllä sä niistä joskus eroon pääset. :)

Sitäpaitsi suurinosa meistä joskus tekee virhearvionteja, se ei auta silloin kun huokaista ja leikata tappiot minimiin. Ja niinkuin sanoin, mä tykkään tuosta Umtitista sijoituksena. Halvempi vain sais ostohinta olla että ois turvallista pitää pitempi aika tarvittaessa.

Ps. 20k ei oo mitään, laitetaan niitä tukiryhmiä pystyyn kun otetaan 200k takkiin per kortti! ;)

Näytti jo markkupakat melko nihkeältä kunnes vähän lohtua päivään ja ranskan liigan minipakasta mustafi ja koko skeidan pakasta de rossi. Molempia on tehnyt mieli koittaa ja johan noista jouluna saa kelpo coinssit jos ei miellytä.

Sen verran kommentoin juhikselle, että mulle riittää ns. varma pieni profitti. Esim. ostelin pelaajia Brygge markkuun n.750 per äijä ja sain myytyä 1500 kun tän vkon markut tuli. Olis enemmänkin ehkä saanut, mutta mulle riittää, et ne saa myytyä heti vaikkakin pienellä voitolla. Ja tääkin oli tuuria, että ea laittoi brygge pelin markkuihin.
Ja edelleen kannattaa nyt varastoida squad fit kortteja ja myydä ne vkonlopun aikana 900-1000 hintaan.

Alkaa transferlist olemaan pullollaan 83 rated pelaajia (carvalho,pereira, quaresma,kagawa,piszeck)+ if finnbogasonei, joita napsinu 10-10.5k kpl hintaan :)

Kysymys kuuluu? Milloin noi kandee myydä vex? Perjantai iltapäivästä?

Älkääs nyt.

Kyllä mä siitä Umtitista aion eroon päästä. Jos ei muuten niin olemalla halvin :D. Ainoa toive toki on ettei se halvin ole sama kun mun ostohinta ettei tarttisi tappiolla myydä

Asiasta toiseen.. Mitä mun pelaajille tapahtunut oikein

4 viimeisintä SB peliä ja jokaisessa yksi mun pelaajista loukkaantui

Josta päästäänki sellaiseen kysymykseen että vaikka chemistry oliski 100 ja vihreät linkit, niin voisko olla että jotkut pelaajat pelaa yhteen paremmin kun toiset vaikka periaatteessa chem oliski vihreä

Ajattelin kokeilla yhdessä pelissä Rashfordia kärkeen. Että miten kärki Rashford-Gomez toimisi :). Tiedän että kemia ei täydellinen koska eri sarjat ja eri maat, mutta aina voi kokeilla. Viikonloppuna on sen verran kiireistä etten mä ehdi kuitenkaan kaikkia pelejä pelaamaan ja gold 2 on varma.

Ylös Bottom