Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kannattaa tsekkaa clubit läpi? Jos löytyy Lillen CB:t, ni myyntiin vaan, buy now raja on nostettu 45K...ihan kiva summa silver-keskuspuolustajasta!!

Eiku teet se on siellä vaan päivän.

Joo tein jo :). Muutama pelaaja löytyiki jo ennestään niin ei mennyt paljon kolikoita. Ainoa kolikkosyöppö oli Andre

Edit: noi kaks muuta onkin sitten aikas paljon kalliimpia mutta ei se niin haittaa

Toi salah kyllä kiinnostaisi kanssa mutku ei varaa

Viimeksi muokattu:
Onko kukaan löytänyt mitään veikkailulistaa että ketkä mahtavat olla tulevissa pelaajasbcissä? Kaiken järjen mukaan menee pelinumeroissa alaspäin että huomenna #27-#25. Jos jollain on jotain linkkiä heittää niin kiitos.

Joo tein jo :). Muutama pelaaja löytyiki jo ennestään niin ei mennyt paljon kolikoita. Ainoa kolikkosyöppö oli Andre

Edit: noi kaks muuta onkin sitten aikas paljon kalliimpia mutta ei se niin haittaa

Toi salah kyllä kiinnostaisi kanssa mutku ei varaa
Juu Salah on sikakallis..
kannattaa säästellä vähän, sieltä puskee vielä tosiherkkuja SBCtä, viime jouluna sain SIF Lewan 100k pakasta jonka sai halvasta joulusbcstä

^^ näköjään daily sbc tuli puolenyön pintaan josta mega päkki palkinnoksi. Helposti sai tehtyä taisin jopa yhden pelaajan ostaa tyyliin 700-800 kolikkoon. Parhaana nostona siitä paljon puhuttu Sterling. Ei muuta kuin listan jatkoksi myyntiin.

^^ näköjään daily sbc tuli puolenyön pintaan josta mega päkki palkinnoksi. Helposti sai tehtyä taisin jopa yhden pelaajan ostaa tyyliin 700-800 kolikkoon. Parhaana nostona siitä paljon puhuttu Sterling. Ei muuta kuin listan jatkoksi myyntiin.
Tää on kyllä hienoo jos noi kaikki Dailyt antaa tradeable-pakan

Kauas nää totgs vai mitkä siniset kortit ovatkaan pakoissa ? Pari cityn stonesia ostin sijoitusmielessä, jos hinta vähän nousis, kun häviää pakoista :rolleyes:

Äsken meni kun pelasin yhden SB matsin niin Ederiä 8 kpl kaupaksi. Vähän kyllä harmittaa sikäli kun hinta oli mulla vaan 1k. Joten ei niistä paljon päässyt rikastumaan. Tosin onhan se 8k mullekin jo ihan ok. Mutta laittaa mietityttämään jos olis ollut esim 1500. Tosin en tiedä olisko sillä hinnalla mennyt kaupaksi. Mutta saanpahan eilen kulutetut Gnarbyn kolikot tiennattua takaisin.

Mulla oli kyllä aikaisemminki Gnarby. Eli löytyy kahta. norm ja futmas.

+innokas ja halukas nousemaan
+nopea

-viimeistely.

Tosin voihan olla että kokeilin häntä väärällä paikalla. Kun vaikka eilen sanoinki että sopii joukkueeseen niin muistin väärin. Kyllähän se kemioiden suhteen sopiiki ja muutenki jos vaihdan formationia

Käytän 4-1-2-1-2 ja tuossa ei sille ole oikeata paikkaa

Äsken meni kun pelasin yhden SB matsin niin Ederiä 8 kpl kaupaksi. Vähän kyllä harmittaa sikäli kun hinta oli mulla vaan 1k. Joten ei niistä paljon päässyt rikastumaan. Tosin onhan se 8k mullekin jo ihan ok. Mutta laittaa mietityttämään jos olis ollut esim 1500. Tosin en tiedä olisko sillä hinnalla mennyt kaupaksi. Mutta saanpahan eilen kulutetut Gnarbyn kolikot tiennattua takaisin.

Mulla oli kyllä aikaisemminki Gnarby. Eli löytyy kahta. norm ja futmas.

+innokas ja halukas nousemaan
+nopea

-viimeistely.

Tosin voihan olla että kokeilin häntä väärällä paikalla. Kun vaikka eilen sanoinki että sopii joukkueeseen niin muistin väärin. Kyllähän se kemioiden suhteen sopiiki ja muutenki jos vaihdan formationia

Käytän 4-1-2-1-2 ja tuossa ei sille ole oikeata paikkaa
Laita LFnä kärkeen ni saat 7 kemiat, tai sit vaan vaihdat formaa.

Huomaa noissa tienestilaskelmissa miinustaa ostohinnat( kalliissa korteissa voi pienel katteella tehdä jo tappiookin veron takia)

-------

Daily pakasta 83 Vitolo ja piilossa odotti Jeesus:D

Laita LFnä kärkeen ni saat 7 kemiat, tai sit vaan vaihdat formaa.

Huomaa noissa tienestilaskelmissa miinustaa ostohinnat( kalliissa korteissa voi pienel katteella tehdä jo tappiookin veron takia)

-------

Daily pakasta 83 Vitolo ja piilossa odotti Jeesus:D

Totta. About 150-200 profit per kortti :D

Omasta megasta Manolass ja N'zonzi.

Pari IF maffeo mennyt kaupaksi 20k hinnalla ja ostettu hintaan 12-13k

Viimeksi muokattu:
Nyt olis taas 100k valmiina sijotettavaks, 84sia vai discard IFfejä? hinnat ottanu vähän monttua noista pakkatarjouksista ni pitäs saada voittoa vielä

Yks paha vika noissa mun Custom asetuksissa on. Siis se on hyvä että nyt mun pelaajat nousee ahkerammin. Mutta samalla se aiheutti sen että paitsioiden määrä per peli lähti selvään nousuun :D. Mut pienempi paha se on kun se että pelaajat seisoo paikallaan eikä tee mitään. Ne jalat ne jalat

Olen saanut jo ne Gnarbyn kolikot takaisin jo ja vähän yliki

Edit: 8kpl
Jones 1700
Eder 1100,1100,1300,1100,1100
Clyne 1400 ja Cazorla 3400

Elikkäs viimeisen tunnin saldo

Edit2:

Gnarby (futmas) - Sane
Rodriguez

Ei lainkaan hullumpi kolmikko. Nopeutta riittää ja ja Sanella ja Rodriguezilla viimeistelytaitoa :)

Ja jokaisen nopeus mahdollistaa nopeita hyökkäyksiä ja pystysyöttöjä

- vaan se kun Rodriguez tosiaan väsyy aika nopeasti.

Edit3: En viitti kokoajan kirjoittaa omia viestejä niin päivitän tätä

Mulla oli 100 itemiä myynnissä ja nyt on vaan 48 enää

Täytyy miettiä mitä seuraavaksi ostaa. Eka mä mietin mitä ostais kun ei ole mitään hyviä mitä ostais mutta nyt kuitenki on liikaa. Mutta parempi pysyä samoissa vaan niin tietää hiukan että millä hinnalla ostaa ja millä myydä. Kun kai se ostohinta ja myyntihinta hiukan elää riippuen kortista myös

Viimeksi muokattu:
2 ukkoa vaille oli Antonio tehty vaan totesin että fuck it emmä kyllä 60k laita 83 reitattuun untreadableen.. Esim lacan saa 50k, parempi rating vaikkakin Antoniolla tärkeimmät statsit paremmat. Mut lacan sais sentään myytyä..
Odotellaan jos tulis jotain vielä kuumempaa SBCtä.

Mitähän hittoa.. Mulla oli 40 Izquerdoa myynnisssä 1,6k kpl ja kaikki meni äske yhellä listauksella kaupaksi. Tarviiks noita muka johonkin?

Enpä ole kolmeen vuoteen hajottanut ohjainta, mutta nyt hajotin. Mikä vitun tarve EA:lla on muutella vaikeustasoja ja lisäillä viivettä kesken viikkoa? Onneksi on muitakin pelejä ja ennen kaikkea pelifirmoja.

Ylös Bottom