Jotenki himottais Gnarby futmas kortti.
koska...
a.kortin ulkoasu
b.Saksalainen (lempi maa ellei se vielä ole käynyt selväksi)
c.sopii mun joukkueeseen
![]()
Eiku teet se on siellä vaan päivän.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jotenki himottais Gnarby futmas kortti.
koska...
a.kortin ulkoasu
b.Saksalainen (lempi maa ellei se vielä ole käynyt selväksi)
c.sopii mun joukkueeseen
![]()
Eiku teet se on siellä vaan päivän.
https://pbs.twimg.com/media/DQ9Av1QWsAAijmj.jpg:large tällänen oli tuolla internetissäOnko kukaan löytänyt mitään veikkailulistaa että ketkä mahtavat olla tulevissa pelaajasbcissä? Kaiken järjen mukaan menee pelinumeroissa alaspäin että huomenna #27-#25. Jos jollain on jotain linkkiä heittää niin kiitos.
Juu Salah on sikakallis..Joo tein jo. Muutama pelaaja löytyiki jo ennestään niin ei mennyt paljon kolikoita. Ainoa kolikkosyöppö oli Andre
Edit: noi kaks muuta onkin sitten aikas paljon kalliimpia mutta ei se niin haittaa
Toi salah kyllä kiinnostaisi kanssa mutku ei varaa
Tää on kyllä hienoo jos noi kaikki Dailyt antaa tradeable-pakan^^ näköjään daily sbc tuli puolenyön pintaan josta mega päkki palkinnoksi. Helposti sai tehtyä taisin jopa yhden pelaajan ostaa tyyliin 700-800 kolikkoon. Parhaana nostona siitä paljon puhuttu Sterling. Ei muuta kuin listan jatkoksi myyntiin.
Nojuu ja toi eka on vielä älyttömän edullinen verraten palkintoon.Tää on kyllä hienoo jos noi kaikki Dailyt antaa tradeable-pakan
Laita LFnä kärkeen ni saat 7 kemiat, tai sit vaan vaihdat formaa.Äsken meni kun pelasin yhden SB matsin niin Ederiä 8 kpl kaupaksi. Vähän kyllä harmittaa sikäli kun hinta oli mulla vaan 1k. Joten ei niistä paljon päässyt rikastumaan. Tosin onhan se 8k mullekin jo ihan ok. Mutta laittaa mietityttämään jos olis ollut esim 1500. Tosin en tiedä olisko sillä hinnalla mennyt kaupaksi. Mutta saanpahan eilen kulutetut Gnarbyn kolikot tiennattua takaisin.
Mulla oli kyllä aikaisemminki Gnarby. Eli löytyy kahta. norm ja futmas.
+innokas ja halukas nousemaan
+nopea
-viimeistely.
Tosin voihan olla että kokeilin häntä väärällä paikalla. Kun vaikka eilen sanoinki että sopii joukkueeseen niin muistin väärin. Kyllähän se kemioiden suhteen sopiiki ja muutenki jos vaihdan formationia
Käytän 4-1-2-1-2 ja tuossa ei sille ole oikeata paikkaa
Laita LFnä kärkeen ni saat 7 kemiat, tai sit vaan vaihdat formaa.
Huomaa noissa tienestilaskelmissa miinustaa ostohinnat( kalliissa korteissa voi pienel katteella tehdä jo tappiookin veron takia)
-------
Daily pakasta 83 Vitolo ja piilossa odotti Jeesus![]()