Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Zlatanilla workratet med/low ni auttaa vähän tohon alhaiseen staminaan ku ei se tee niin pitkiä juoksuja. Mut joo ei kyl viitti tehä tota futmas zlatania ku uppi statseihin on niin pieni.

Zlatanilla workratet med/low ni auttaa vähän tohon alhaiseen staminaan ku ei se tee niin pitkiä juoksuja. Mut joo ei kyl viitti tehä tota futmas zlatania ku uppi statseihin on niin pieni.

Allekirjoitan täysin. Varsinkin camin paikalla pelatessa laittaa vielä asetuksista että pysyy ylhäällä eikä puolusta niin stamina ei ole ongelma.

Taas on ruvennut kauppa käymään. Ens viikolla teen niin että vaikka olis kuinka hiljaista niin mä odotan rauhassa sen viikon etten turhaudu :D

Kun jotenki tuntuu, että to-pe on vilkkaimmat kauppapäivät. Viime viikolla noissa varsinki torstai tuntui olevan sellainen että jokaisella relistauksella meni 3-4 kaupaksi. No eilen ei mennyt mutta se ehkä selittyy sillä että viime torstaina mulla oli vapaa ja eilen olin töissä.

Kyllähän täällä on sanottu noista eri päivistä että mitä millonki kannattaa tehdä mutten mä enää muista. No täytyy lukea noita viestejä muutamia sivuja taaksepäin niin muistuu mieleen

täytynee toi tehdä supersubiks

Mitenkäs Meunierin trait kokoelma?

Sanon vain että IMO eihän tuo kortti ole yhtään mitään verrattuna suurimpaan osaan keskikentän pelaajia tai edes puolustajia vaikka statsit näyttäs mitä, meinaan sit kun sitä pitäisi pelissä käyttää. Laukaus on varmaan ku lehmän hönkäys ja tarkka ku meikäläinen mökkitikassa kesälomalla "pienessä" jurrissa.

Siks se on edelleen niin että oikeasti kovat kortit on vaan parempia täs pelissä koska niiden trait + muu soppa mitä me ei nähdä on vaan paremmalla tasolla ku jonkun Zimbabwen liigassa pelaavan TIF Houmoukoutjon vaikka sen statsit näyttäs paperilla miltä.

Malttia vaan, kyllä tuon hinta putoaa vielä rytinällä.

Njoo, saa jäädä Zlatan hyllyyn. Hitaus + naurettava kunto = kaamea yhdistelmä.
Jep, alas tullut jo nyt.

Joka paikassa oon ite huutamassa aina että se maailma miten me katsotaan tätä peliä on aivan erilainen verrattuna 90% muuhun fifa kansaan verraten. Me ollaan about perillä kaikesta mahdollisesta mut se 90%, joka sai esim. eilen WL palkinnot ja muuten vaan on tottunut siihen että Informit ostetaan torstaina koska silloin ne on "halvimmillaan", on autuaan tietämätön siitä että TOTW SBC todennäköisesti tulee tulille tänä iltana. Tuohan luonnollisesti laskee kaikkien tän viikon informien hintaa.

Mietin itse että ostan tuota Alonsoa jemmaan eilen ennen kahdeksaa ku se meni n.80k tarkoituksena flipata noi pois muutaman tunnin sisään ostosta mut kelasin et kyllä kai se sakki ois about kartalla ja että ei se tuosta kovin paljoa nouse, mutta ei. Taas sai todeta että yliarvioin communityä. Siellä on kieli poskella ostettu kortteja eikä ole mitään käryä mitä tulevan pitää. Itse kattelin Viikinkejä ja meni tuo tsänssi ohi.

Mut suurin osa investoijista tietää tilanteen ja näyttäs hinta tulevan yön hinnoista pikkuhiljaa alaspäin.

Eilen rakentelin tuon Zlatan SBC:n mut en oo vielä Submit nappia painanut, yllätyksekseni se squadi minkä rakentelin on edelleen se about halvin Futbinin mukaan. Kyl mä ton kortin teen, sen verran kivan näköinen värimaailma ja Zlatan on aina Zlatan. Käressä aluks ja jos ei siellä toimi niin sit CAM tontille ja varmasti hoituu homma. :)

Jep, alas tullut jo nyt.

Joka paikassa oon ite huutamassa aina että se maailma miten me katsotaan tätä peliä on aivan erilainen verrattuna 90% muuhun fifa kansaan verraten. Me ollaan about perillä kaikesta mahdollisesta mut se 90%, joka sai esim. eilen WL palkinnot ja muuten vaan on tottunut siihen että Informit ostetaan torstaina koska silloin ne on "halvimmillaan", on autuaan tietämätön siitä että TOTW SBC todennäköisesti tulee tulille tänä iltana. Tuohan luonnollisesti laskee kaikkien tän viikon informien hintaa.

Mietin itse että ostan tuota Alonsoa jemmaan eilen ennen kahdeksaa ku se meni n.80k tarkoituksena flipata noi pois muutaman tunnin sisään ostosta mut kelasin et kyllä kai se sakki ois about kartalla ja että ei se tuosta kovin paljoa nouse, mutta ei. Taas sai todeta että yliarvioin communityä. Siellä on kieli poskella ostettu kortteja eikä ole mitään käryä mitä tulevan pitää. Itse kattelin Viikinkejä ja meni tuo tsänssi ohi.

Mut suurin osa investoijista tietää tilanteen ja näyttäs hinta tulevan yön hinnoista pikkuhiljaa alaspäin.

Eilen rakentelin tuon Zlatan SBC:n mut en oo vielä Submit nappia painanut, yllätyksekseni se squadi minkä rakentelin on edelleen se about halvin Futbinin mukaan. Kyl mä ton kortin teen, sen verran kivan näköinen värimaailma ja Zlatan on aina Zlatan. Käressä aluks ja jos ei siellä toimi niin sit CAM tontille ja varmasti hoituu homma. :)
Ei kai se TOTW SBC ennen pamahda ku countdown on käyty? Vai millai se viime vuonna tuli? perhana tuleekin kiire

Ei kai se TOTW SBC ennen pamahda ku countdown on käyty? Vai millai se viime vuonna tuli? perhana tuleekin kiire
No siis, koodissa oli TOTW14 ja TOTW15 SBC:t.

Kolme päivää jäljellä countdownia et periaatteessa kyllähän se kerkii tulla vaikka maanantainakin, mut eikös tuo olis ihan EA:n tapaista työntää viikonlopuks tuo SBC syömään markettia?

Viime vuonna TOTW SBC tuli vasta TOTW viikolle 15...

Tuli tuossa äsken taas vanhallekkin opetus/muistutus et pitäs aina tupla tsekata mitä työntää buildeihin. Tein tuon daily SBC:n äsken, ja submit napin painalluksen jälkeen tuli mieleen et mitähän noi pelaajat maksaa, no Meksikon liigan Aguilar toppari ja fullpäk menee yhteishinnaltaan yli 10k marketissa että... :D

Semmoinen 25k squadi tuli käytettyä ja pakasta Jarstein paras, tuo buildin ois toki voinut tehdä jollain 9k squadillakin mut ei vaan jaksa ostella. Ei vaan oikeesti jaksa, eikä oikein enää edes kiinnostakkaan. Alkaa kyllästyttämään koko peli.

Siks se on edelleen niin että oikeasti kovat kortit on vaan parempia täs pelissä koska niiden trait + muu soppa mitä me ei nähdä on vaan paremmalla tasolla ku jonkun Zimbabwen liigassa pelaavan TIF Houmoukoutjon vaikka sen statsit näyttäs paperilla miltä.
Kyllä. Kokeilkaapas vaikka esim. IF Bonaventuraa. Ei ole tuon taivaallista eroa normi korttiin verrattuna. Samalla hinnalla saa esim. 89ovr Modricin! Olen aina ollut skeptinen noiden erikoiskorttien suhteen.

Semmoinen 25k squadi tuli käytettyä ja pakasta Jarstein paras, tuo buildin ois toki voinut tehdä jollain 9k squadillakin mut ei vaan jaksa ostella. Ei vaan oikeesti jaksa, eikä oikein enää edes kiinnostakkaan. Alkaa kyllästyttämään koko peli.[/QUOTE]

Pelaa välillä sitä nahkapalloaki äläkä sitä transfer listaa kyttää, niin ei kyllästytä.

Jaa en osannu lainata osaa tekstiä, mutta eiköhän tostakin pointti selviä.

sulander sanoi:
Pelaa välillä sitä nahkapalloaki äläkä sitä transfer listaa kyttää, niin ei kyllästytä.

Jaa en osannu lainata osaa tekstiä, mutta eiköhän tostakin pointti selviä.
Niin siis mun pointti oli että ei kiinnosta gameplay juuri ollenkaan ja samalla kiinnostus noita oheis toimintoja kohtaan vähenee. Aika moni on kirjoitellut et treidaus on parasta mitä tällä pelillä on tarjota tällä hetkellä. Se on vähän surullista kyllä.

Friendly matsit on kivoja vieläkin kyl, pitäs niitä hakata enemmän.

------

Näin se käy, easy $$$. Ostohinnat 4,4k ja 1,2k.

m6K6Jlo.png

Ja tässä zemppikuva niille joiden pelaajien hinnat laskeneet alle ostohinnan, sinnikäs listaus palkitaan! Profit komeat ~900 coinia!! :D :D :D

6QZaH4q.png

Onko muille käynyt niin, että 77 ovr pelaajalla tekee jopa kolminkertaista voittoa? Tuolla marketissa on tällä hetkellä yks pelaaja, minkä hinta on aivan sekaisin. Futbin ainakin näyttää aivan alakanttiin hinnan, koska oikea siitä saatava hinta on lähes kolminkertainen..

Onko muille käynyt niin, että 77 ovr pelaajalla tekee jopa kolminkertaista voittoa? Tuolla marketissa on tällä hetkellä yks pelaaja, minkä hinta on aivan sekaisin. Futbin ainakin näyttää aivan alakanttiin hinnan, koska oikea siitä saatava hinta on lähes kolminkertainen..

noi nonrarekultaset heiluu ihan sekasin daily sbcden mukaan.

Mut muista 77-rated pelaajista voi mainita Nkoudoun, ostelen aina 650-950 kun ei oo muuta myytävää ja kaikki on tähän mennessä myynyt( ajan kanssa) 2700-3900....

Hiphei ja Joululoma alkoi!!
Heti kärkeen kyselyä...onkohan mitää joulucräshiä odotettavissa? Jos se tullee, ni onko mitään käryä milloin?
Ja täytyy kyll myös hiukan antaa posia €An suuntaan näistä Futmas daily-jutuista...aika kivoja palkintoja suht vähällä vaivalla/kolikoilla...tosin jos sielt viel tulis jotain arvokasta, ni se olis jotain, Pepe Reina ei ole sitä Megapäcistä??

Kyllä. Kokeilkaapas vaikka esim. IF Bonaventuraa. Ei ole tuon taivaallista eroa normi korttiin verrattuna. Samalla hinnalla saa esim. 89ovr Modricin! Olen aina ollut skeptinen noiden erikoiskorttien suhteen.
Kokeilepas esim. TOTGS Kimmichiä tai SIF Sorlothia, tai ihan vaan IF Alessandrinia....

Modricin? mun silmään näyttää samalta kortilta ku Iniesta, ja Iniesta ei kyl ollut mikään kummonen.

Harvemmin semihyvän kortin ja Informin välillä isoa eroa tuntuu, mut kun alkaa olee SIF tai TIF ni sitte

Olen ostanut TOTGS Kimmon jo kolme kertaa. Ei mitään eroa normikorttiin nähden.
Wat?

Oleksää poltellu lahjapapereita?

mutta...
NO PIRLO NO PARTY!

ja joku osti just mun jemmapirlon @8k kun sitä pyörittelin transferissa

toi on kyl kiva et toi Pirlo on sellanen et kaikki saa tehtyä

Ylös Bottom