Jep, alas tullut jo nyt.
Joka paikassa oon ite huutamassa aina että se maailma miten me katsotaan tätä peliä on aivan erilainen verrattuna 90% muuhun fifa kansaan verraten. Me ollaan about perillä kaikesta mahdollisesta mut se 90%, joka sai esim. eilen WL palkinnot ja muuten vaan on tottunut siihen että Informit ostetaan torstaina koska silloin ne on "halvimmillaan", on autuaan tietämätön siitä että TOTW SBC todennäköisesti tulee tulille tänä iltana. Tuohan luonnollisesti laskee kaikkien tän viikon informien hintaa.
Mietin itse että ostan tuota Alonsoa jemmaan eilen ennen kahdeksaa ku se meni n.80k tarkoituksena flipata noi pois muutaman tunnin sisään ostosta mut kelasin et kyllä kai se sakki ois about kartalla ja että ei se tuosta kovin paljoa nouse, mutta ei. Taas sai todeta että yliarvioin communityä. Siellä on kieli poskella ostettu kortteja eikä ole mitään käryä mitä tulevan pitää. Itse kattelin Viikinkejä ja meni tuo tsänssi ohi.
Mut suurin osa investoijista tietää tilanteen ja näyttäs hinta tulevan yön hinnoista pikkuhiljaa alaspäin.
Eilen rakentelin tuon Zlatan SBC:n mut en oo vielä Submit nappia painanut, yllätyksekseni se squadi minkä rakentelin on edelleen se about halvin Futbinin mukaan. Kyl mä ton kortin teen, sen verran kivan näköinen värimaailma ja Zlatan on aina Zlatan. Käressä aluks ja jos ei siellä toimi niin sit CAM tontille ja varmasti hoituu homma.