Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Harva sitä oikeesti varmaan käyttää, MLS ja italia on hankala linkata Sonniin, Martialiin jne. jonnekortteihin. Ois sillä toki voinu olla hiukan isommat requt. esim. 86 squad ois ollu vielä halpaKohta on tosiaan kaikilla 91 Pirlo. Onko tuo nyt sitten niin hyvä asia...
Ei Jonnet sitä käytä koska stamina yhy yhy...Kohta on tosiaan kaikilla 91 Pirlo. Onko tuo nyt sitten niin hyvä asia...
Tää on itseasiassa loistava vaihtoehto, Saxooooo, ootko huomenna jossain välin vapaa, vai vahitko kinkkua koko päivän?Haluaako joku Xboxilla vetää Pirlon läpi? Mä annan ensin sun tehdä tarvittavat, sen jälkeen sä mun ja saat palkkioksi voiton pelistä.
No tuota... agility 51, stamina 53... Ei kiitosHarva sitä oikeesti varmaan käyttää, MLS ja italia on hankala linkata Sonniin, Martialiin jne. jonnekortteihin. Ois sillä toki voinu olla hiukan isommat requt. esim. 86 squad ois ollu vielä halpa
Laporte on extinct koska Alessandrini Futmas.Mitä te hölisette? Online Single Matchia vaatii boksilla?
Laporte myy jostain syystä 10k ja on extinct? onk se kuallu tai jotain?
Vapaaehtoinen. o/Tää on itseasiassa loistava vaihtoehto![]()
Noted, tarvii vaan olla online single matseja. Katotaan ollaanko samaan aikaan futissa huomenna!Vapaaehtoinen. o/
Laporte on extinct koska Alessandrini Futmas.
Möin just ite 25 kpl max binillä.![]()
86 rated squad Jamie Vardy's havin' a party...voi ristus![]()
Relistasin ennen kasia kortit. Heti kasin jälkeen lähti kaikki pirlo kortit max hinnalla. Sen jälkeen lähti 83 kortteja 3900 ja 4500 osta heti hinnoilla ja muutama 84 kortti 7500. Olikohan hinnat liian halvalla vai iskikö paniikkiostajat. Pirlon kohdalla tais olla paniikkiostajat asialla.
Minkä takia jengi ostaa tota normi pirloa 8-10k?eikö ne tajua että futmas kortin vaatii
noo kyllä mulle coinssit kelpaa