Katson mielummin ManU:n bussia, katson Cityn dominointia, katson Hazardin pitkiä juoksuja, katson Poolin surullista maalivahtipeliä, katson muumion näköistä Wengeriä, katson Stoken pitkiä sivurajaheittoja. Katson mielummin vaikka Brighton vs Huddersfield tai Roma vs Lazio pelin.
Oli siellä tänään teatteria tai ei niin en tiedä, eikä kyllä kiinnosta. Yleensä noissa peleissä on sitä itkemistä, pyörimistä ja käsien levittelyä enemmän kuin normaalisti. Kahdesta maailman parhaasta on turha puhua. Viime vuonna Real Madrid oli paras, tänä vuonna sen näkee kuka.
Minkä takia muuten Real ja Barca fanit tuovat aina samat argumentit keskusteleen? "Pakko katsoa, koska 2 maailman parasta", "Paras liiga, koska Real ja Barca", "Koska Ronaldo ja Messi, niin sen takia ne on parhaat joukkueet."
Huvittavaa, että kun itse työskentelen nuorten parissa niin kaikilla on melkein suosikkeina Barca tai Real Messin ja Ronaldon takia.. Huvittavinta, että sen jälkeen harva osaa nimetä sieltä suosikkijengistänsä edes 5 pelaajaa, mut niidenkin mielestä El Classico on paras peli. Vaikka 75% niistä ei edes katso peliä, mut koska siellä on Ronaldo ja Messi niin onhan sen oltava parasta ja puhdasta jalkapalloviihdettä ikinä.
Huvittavaa on myös se, että valtaosa kavereista tai ainakin minun tuntemista kavereista, jotka eivät ole Barcan tai Realin faneja eivät pidä El Classicoa niin suuressa arvossa, kun kaikki Barcan ja Realin fanit. Kyllä ne pelit kattoo, mutta ei ne jaksa kaikille huudella, että tässä on 2 maailman parasta ja tässä on vuoden kiinnostavin ja paras ottelu. Mun mielestä Arsu-Pool on paljon viihdyttävämpi ja parempia peli mitä Barca-Real pelit, enkä fanita Arsenalia tai Poolia.
P.S. Älkää vetäkö hernettä nenään Barca ja Real fanit. Mä en henkilökohtaisesti vaan jaksa kuunnella höpötystä 2 maailman suuresta ja parhaasta 2 pelaajan takia.