Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on sif young ja if kolasinac ollu tossa ja kyl mä oon tykänny Alonsosta kans. Young nousi enemmän mutta Alonso on isompi ja parempi puolustaa. Suosittelen kyl.Onks IF Alonso ollu hyvä? Mietin et kokeilis SIF Youngin tilalle.. Ois plussaa ainaki tuo vahvempi fysiikka ja vasen jalkasuus.
JooHaluaako joku Xboxisisti pelata Pirlo-haasteen? Kysytään ny viä kerran.
Joo mut se on sit joskus keväällä, kai se kauden loppuun vetää?
Mietin nyt tota Futmas Buffonia, kun parin viikon päästä on sit jo TOTY Buffon....
Ja sit tarvinnee ostaa Nesta et saan linkattua Buffonin ja Chiellinin tiimiin kun laitapakit on Alba ja Pereira
8 tuntia siihen että kolikkokukkaro räjähtää
Futmaspakoista tuli vaan 1 83 rated-ukkeli
Tulee se odotettu TOTW14 SBC, joka posauttaa 83/84 hinnat taivaisiin ( tai melkein ainakin)Kolikkokukkaro räjähtää...haluatko tarkentaa?
Käyttääkö täällä kukaa 3-5-2. Jos käyttää niin miten on toiminu. Näyttää ainakin hyvältä...
Oon nyt pelannu 5-2-1-2 mut siinä tuntuu, et on vähän liian rankka pelitapa wingbackeille.
Missäs välissä? @lake791 lisäykseen xboxilla. En siis pelaa ykkösnikilläni, vaan tuolla mikä myös on twitterin nikki.
Lisäilin, ei oo väliä. Oon koko ehtoon paikalla.Missäs välissä? @lake791 lisäykseen xboxilla. En siis pelaa ykkösnikilläni, vaan tuolla mikä myös on twitterin nikki.
Asia kunnossa. Puoli kuusi xboxia päälle vaikkapa.Lisäilin, ei oo väliä. Oon koko ehtoon paikalla.
Olen käyttänyt 3-5-2 kuin myös 3-4-1-2 formaatteja tekoälyä vastaan viimeisten päivitysten jälkeen ja hyvältä ovat vaikuttaneet molemmat, sillä melkein samanlaiset formaatithan nuo ovat toisiinsa nähden. Näillä formaateilla pallonhallinta varsinkin keskikentällä on helppoa legenda-tasollakin, ainakin itsellä on ollut ja auttaa luomaan hyviä maalintekopaikkoja.
Laitureilla ei missään nimessä saa vaan höntyillä vastaan, kun pallo on vastustajalla, vaan pakittaa odottaen tekoälyn ratkaisua, sillä muutoin tulee noutaja.
Jos sama formaatti vastapuolellakin, niin laitahyökkääjille get behind ja korkeita keskityksiä vastakkaisella puolella olevalla vapaalle laiturille kulmaan. Tätä tekoäly ei tee, vaikkakin käyttää laitureita hyväkseen nopeilla matalilla syötöillä kohti kulmaa, mutta ne on yleensä helppo ottaa pois, kunhan on opetellut muutaman pelin.
Laitahyökkääjillä pitää olla hyvä stamina ja nopeus, kuten laitapakeillakin viiden linjalla. Yleensä vaihdankin ne siinä 70-80 minuutin kohilla kentältä väsymisen vuoksi. Pisteitä ne ei peleissä paljon tule tekemään, joten niihin ei kannata laittaa liikaa coinsseja.
Live-peleissä taas laitapakkien puuttumisen tulee kyllä huomaahan
Ps. Sain viimeinkin SBC-Henrynkin valmiiksi. En tiedä kannattiko, mutta onpahan ainakin sekin tehtyKolmesta 100k pakasta vain yksi taulu, joka oli Otamendi. Ou jee!!
![]()
Varmaan tuon joulu sbc:n takia. Samasta liigasta sai olla esim. 6, mutta kansalaisuus vain max 2. Bundesista löytyy varmaan eniten kansallisuuksia ?...Miksi muuten jotkut aivan nimettömät Bundesliigan pelurit menee 2-3K?
Jahas. Ei näemmä löydy "play online single match with friend"-vaihtoehtoa. Onnistuukos tuo siis mitenkään nyt? Samaan aikaan hakemalla ei ainakaan, kun löysi aina aivan jonkun muun.