Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinä on oma ykkönen ja vaihtopenkki.

Liitetiedostot

• Screenshot_20171225-130100__01.jpg
    Screenshot_20171225-130100__01.jpg
    95,7 KB · Lukukerrat: 24
  • Screenshot_20171225-130047.jpg
    Screenshot_20171225-130047.jpg
    933,1 KB · Lukukerrat: 27
Onks IF Alonso ollu hyvä? Mietin et kokeilis SIF Youngin tilalle.. Ois plussaa ainaki tuo vahvempi fysiikka ja vasen jalkasuus.

Onks IF Alonso ollu hyvä? Mietin et kokeilis SIF Youngin tilalle.. Ois plussaa ainaki tuo vahvempi fysiikka ja vasen jalkasuus.
Mulla on sif young ja if kolasinac ollu tossa ja kyl mä oon tykänny Alonsosta kans. Young nousi enemmän mutta Alonso on isompi ja parempi puolustaa. Suosittelen kyl.

Missattu e3 tseenssi ja sitten gold1 pakoista bailly. Joku vielä lunasti 25,5k vaikka alin bin 20k.
Edit: futmaseista ei mitää

Joo mut se on sit joskus keväällä, kai se kauden loppuun vetää?

Mietin nyt tota Futmas Buffonia, kun parin viikon päästä on sit jo TOTY Buffon....

Ja sit tarvinnee ostaa Nesta et saan linkattua Buffonin ja Chiellinin tiimiin kun laitapakit on Alba ja Pereira

8 tuntia siihen että kolikkokukkaro räjähtää:D

Futmaspakoista tuli vaan 1 83 rated-ukkeli

Kolikkokukkaro räjähtää...haluatko tarkentaa?

Käyttääkö täällä kukaa 3-5-2. Jos käyttää niin miten on toiminu. Näyttää ainakin hyvältä...
Oon nyt pelannu 5-2-1-2 mut siinä tuntuu, et on vähän liian rankka pelitapa wingbackeille.

Olen käyttänyt 3-5-2 kuin myös 3-4-1-2 formaatteja tekoälyä vastaan viimeisten päivitysten jälkeen ja hyvältä ovat vaikuttaneet molemmat, sillä melkein samanlaiset formaatithan nuo ovat toisiinsa nähden. Näillä formaateilla pallonhallinta varsinkin keskikentällä on helppoa legenda-tasollakin, ainakin itsellä on ollut ja auttaa luomaan hyviä maalintekopaikkoja.
Laitureilla ei missään nimessä saa vaan höntyillä vastaan, kun pallo on vastustajalla, vaan pakittaa odottaen tekoälyn ratkaisua, sillä muutoin tulee noutaja.
Jos sama formaatti vastapuolellakin, niin laitahyökkääjille get behind ja korkeita keskityksiä vastakkaisella puolella olevalla vapaalle laiturille kulmaan. Tätä tekoäly ei tee, vaikkakin käyttää laitureita hyväkseen nopeilla matalilla syötöillä kohti kulmaa, mutta ne on yleensä helppo ottaa pois, kunhan on opetellut muutaman pelin.
Laitahyökkääjillä pitää olla hyvä stamina ja nopeus, kuten laitapakeillakin viiden linjalla. Yleensä vaihdankin ne siinä 70-80 minuutin kohilla kentältä väsymisen vuoksi. Pisteitä ne ei peleissä paljon tule tekemään, joten niihin ei kannata laittaa liikaa coinsseja.
Live-peleissä taas laitapakkien puuttumisen tulee kyllä huomaahan :eek:

Ps. Sain viimeinkin SBC-Henrynkin valmiiksi. En tiedä kannattiko, mutta onpahan ainakin sekin tehty :) Kolmesta 100k pakasta vain yksi taulu, joka oli Otamendi. Ou jee!! :D

Olen käyttänyt 3-5-2 kuin myös 3-4-1-2 formaatteja tekoälyä vastaan viimeisten päivitysten jälkeen ja hyvältä ovat vaikuttaneet molemmat, sillä melkein samanlaiset formaatithan nuo ovat toisiinsa nähden. Näillä formaateilla pallonhallinta varsinkin keskikentällä on helppoa legenda-tasollakin, ainakin itsellä on ollut ja auttaa luomaan hyviä maalintekopaikkoja.
Laitureilla ei missään nimessä saa vaan höntyillä vastaan, kun pallo on vastustajalla, vaan pakittaa odottaen tekoälyn ratkaisua, sillä muutoin tulee noutaja.
Jos sama formaatti vastapuolellakin, niin laitahyökkääjille get behind ja korkeita keskityksiä vastakkaisella puolella olevalla vapaalle laiturille kulmaan. Tätä tekoäly ei tee, vaikkakin käyttää laitureita hyväkseen nopeilla matalilla syötöillä kohti kulmaa, mutta ne on yleensä helppo ottaa pois, kunhan on opetellut muutaman pelin.
Laitahyökkääjillä pitää olla hyvä stamina ja nopeus, kuten laitapakeillakin viiden linjalla. Yleensä vaihdankin ne siinä 70-80 minuutin kohilla kentältä väsymisen vuoksi. Pisteitä ne ei peleissä paljon tule tekemään, joten niihin ei kannata laittaa liikaa coinsseja.
Live-peleissä taas laitapakkien puuttumisen tulee kyllä huomaahan :eek:

Ps. Sain viimeinkin SBC-Henrynkin valmiiksi. En tiedä kannattiko, mutta onpahan ainakin sekin tehty :) Kolmesta 100k pakasta vain yksi taulu, joka oli Otamendi. Ou jee!! :D

Livenä oikeestaa vaan pelailen. Oon kyllä tykäny, vaikka tuolla kolmen alakerralla on tosiaan vähän hankala puolustaa varsinkin laidoista tulevat hyökkäykset. Mut enää ei vastustajat pääse vetelee niin helposti keskeltä, niinku sillon kun pelasin 4-1-2-1-2:lla. Mä tarviin kaks alempaa keskikenttää, että saan vedot peitettyy.

Kyllä tässä varmaan jotain on oppinut, koska ei mulla vielä tässä versiossa ole ollut 150K kolikoita kertaakaan. Transfer profit ei ole kuin 450 000, mutta nousee koko ajan. Championship ja Saudien liiga tehtynä ja Meksikon liiga menossa. Noita kun tekee, niin ihan vahingossa löytää jonkun pelaajan, millä voi tahkota monta tuntia 50% voittoa per lappu. Eihän nuo voitot kolikoissa ole kuin 500-700 kolikkoa/lappu, mutta kun niitä myy kymmeniä peräjälkeen:) Eli aivan helppoa tehdä kolikoita, kun vain löytää oikean pelaajan, millä niitä tehdä. Sorminäppäryyttäkin tuo välillä vaatii ja tuuria. Miksi muuten jotkut aivan nimettömät Bundesliigan pelurit menee 2-3K?

Jahas. Ei näemmä löydy "play online single match with friend"-vaihtoehtoa. Onnistuukos tuo siis mitenkään nyt? Samaan aikaan hakemalla ei ainakaan, kun löysi aina aivan jonkun muun.

Mites noi pakat järjestyy Storeen? Mulla on nyt säästössä kaksi 15k pakkaa ja toinen niistä on untradable, jonka haluaisin avata jo etukäteen. Tein Pirlon untradable pakan vasta tänään ja sen toisen sain viime viikolla. Onko tietoa kumpi niistä on ensin ja kumpi jälkeen. Untradable 7,5 pakka tuli ainakin koko pakkajoukon eteen, joten onko se sitten tuo ensimmäinen?

Jahas. Ei näemmä löydy "play online single match with friend"-vaihtoehtoa. Onnistuukos tuo siis mitenkään nyt? Samaan aikaan hakemalla ei ainakaan, kun löysi aina aivan jonkun muun.

Ei taida onnistua kaverin kanssa, mutta se on aika helppo challenge ihan randomiakin vastaan, kun kaikki siellä samaa syöttöä yrittää..ei kai noita single matcheja ees kukaan pelaa muuten.

Pitäis Nainggolan ja dybala ostaa joukkueeseen. Kannataako vielä vai säästääkö jos ostais vasta ens vuoden puolella toty:n jälkeen?

Ylös Bottom