Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä katon aina vaa suuntaa antavaa hintaa. Se laahaa tosi perässä.Miten te käytätte tuota Futbinia? Eihän tuohon pysty luottamaan yhtään, kun toisesta pelaajasta sanoo hinnan yläkanttiin ja toisesta reilusti alakanttiin. Vai katsotteko pelkästään noita kehitysprosentteja? Niin kuin esimerkiksi Edu Machado, jonka väitti pleikalla olevan 7,6K, mutta totuus on 700-1500 kolikon luokkaa..
Jep, juurikin näin. Varsinkin silverit ja pronssit, hirveitä heittoja niissä.Mä katon aina vaa suuntaa antavaa hintaa. Se laahaa tosi perässä.
Voithan sä ostaa sen st informin ja testaa. Mä oon kyl tykänny.Tekis miel tota POTM Salahia mut onks siitä mitään järkee maksaa tuo n. 300k ?
Ite tein sen tylsyyttäni viime yönä, pelasin pari peliä ja semmonen vikkelä kirppuhan se on. Ei silti mikään kovin erikoinen kortti, 300k luulis saavan jotain parempaakin. Vaikka normi Hazardin, sen TOTGS kortti tuntui astetta paremmalle, aikalaill samanlaisia korttejahan ne on.Tekis miel tota POTM Salahia mut onks siitä mitään järkee maksaa tuo n. 300k ?
Ei mene ihan noin.Pitääkös muuten paikkansa että konsolilla pystyn BINnaamaan vaikka 200 korttia, ja ne jää sit unassigned-pinoon?
( puhelimella stoppaa viidessä)
50 se taitaa olla eli kaikkeaan 200 korttia.konsoli tosiaan näyttää vain 30 vai oliko 50 korttia...
Itse kulutin. Vedin jopa vielä loyalityt niihin. Sen verran tylsää oli, että halusin tuon vääntää ihan mielenkiinnosta. Halvalla pääsi kun liigat oli Tanska, Ranska2 ja Saksa2+Itävalta.Tosiaan, Electrum players pack. Onkohan kukaan viitsinyt kuluttaa arvokkaita sekunteja tuollaiseen paskaan.
'¨Jääny noi tän pvän markut tsekkaamatta. No sieltä tulee kumminkin joku random matsi ja palkinnot on kökköä![]()
En tähän, mutta Meksikon liigan palkintopakkana oli samanlainen ja sieltä pamahti samasta pakasta yli 10K arvosta myytävääTosiaan, Electrum players pack. Onkohan kukaan viitsinyt kuluttaa arvokkaita sekunteja tuollaiseen paskaan.
Kulutin, muutaman ukon joutu ostaa mutta aika kivuttomasti sain tehtyä. Pakka oli ehkä paskin koskaan mitä oon avannu mutta non rare silver rostovista pelasti, välitön 8k. Kannatti tehä.Tosiaan, Electrum players pack. Onkohan kukaan viitsinyt kuluttaa arvokkaita sekunteja tuollaiseen paskaan.