Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Minulla PS4 ja pelin mukana 5 kultapakkaa. Tilausvahvistuksessa lukee tämä FUT-koodi, millä nämä pakat pystyy aktivoimaan. Minne tämä kyseinen koodi pelissä syötetään?

Joku muukin sitä tässä keskustelussa kysyi jo aiemmin. Ei huvittaisi maksaa tyhjästä.

Kiitos neuvoista.

Et ole koittanut sitä koodia pleikan kauppaan ? Lunasta koodi tjms? Mun mielestä boxilla toimii näin.

Olisko kenelläkään antaa ohjeita sellaiseen pikku ongelmaan, kun EA oli vienyt minulta kaikki coinssit ja heidän ilmoitus sähköpostilla on niin erikoinen, etten saa siitä mitään selvää. Tilillä oli pikkasen vajaat 1,3 miljoonaa coinssia ja niiden kerääminen ei ole ollut ilmaista, vaan siihen on käytetty pointseja, jotka ovat maksaneet aivan saakelin paljon.
Toiselta tililtä olen siirtänyt kyllä pienissä erissä kyllä joitain tuhansia coinseja, mutta se määrä suhteessa päätiliin on vähäinen. Nyt kyse on myöskin oikean rahan menetyksestä, koska olen ostanut rapiat 40k pointsia, joilla sitten availlu pakkoja. Onko tosiaan näin, että EA voi suoraan sanottuna varastaa sulta tässä tapauksessa puhtaasti ihan oikeaa rahaa, etkä itse voi kuin seisoa tumput suorana vieressä?
En vielä ollut kerennyt ostella edes pelaajia ja nyt pitäis aloittaa alusta! Jos näin on, niin EA:n pelit on pelattu omalta osaltani iankaikkisesti :mad:

Et ole koittanut sitä koodia pleikan kauppaan ? Lunasta koodi tjms? Mun mielestä boxilla toimii näin.

EA:n asiakasportaalissa on accountissa kohta "lunasta koodi". Siihen se ei käy. Pelin tai PS4:n sivustolta en ole löytänyt fut-koodin syöttopaikkaa. Muistaakseni muutama vuosi sitten kyseisen koodin syöttöpaikka löytyi pelin valikota. Nyt ei kyllä löydy sellaista. Ymmärtääkseni jengi on kuitenkin noita "kaupanpäälliseksi" tarkoitettuja paketteja jo kuitenkin saanut, eli toiminto on aktiivisena.

EA:n asiakasportaalissa on accountissa kohta "lunasta koodi". Siihen se ei käy. Pelin tai PS4:n sivustolta en ole löytänyt fut-koodin syöttopaikkaa. Muistaakseni muutama vuosi sitten kyseisen koodin syöttöpaikka löytyi pelin valikota. Nyt ei kyllä löydy sellaista. Ymmärtääkseni jengi on kuitenkin noita "kaupanpäälliseksi" tarkoitettuja paketteja jo kuitenkin saanut, eli toiminto on aktiivisena.
Googlasin nopeasti mut kokeilitko pleikan oman tilin kautta ? Account manager tjms ?

Googlasin nopeasti mut kokeilitko pleikan oman tilin kautta ? Account manager tjms ?

Pleikan accountin syövereistä löytyi "ennakkoon maksetun kortin lunastaminen". Näytti hyväksyvän koodin. Ehkä pelinkin puolella tapahtuu kohta jotakin. Kiitos sulle paljon avusta. En olisi tarkastellut pleikan sivuja uudelleen ilman vinkkiäsi.

Olisko kenelläkään antaa ohjeita sellaiseen pikku ongelmaan, kun EA oli vienyt minulta kaikki coinssit ja heidän ilmoitus sähköpostilla on niin erikoinen, etten saa siitä mitään selvää. Tilillä oli pikkasen vajaat 1,3 miljoonaa coinssia ja niiden kerääminen ei ole ollut ilmaista, vaan siihen on käytetty pointseja, jotka ovat maksaneet aivan saakelin paljon.
Toiselta tililtä olen siirtänyt kyllä pienissä erissä kyllä joitain tuhansia coinseja, mutta se määrä suhteessa päätiliin on vähäinen. Nyt kyse on myöskin oikean rahan menetyksestä, koska olen ostanut rapiat 40k pointsia, joilla sitten availlu pakkoja. Onko tosiaan näin, että EA voi suoraan sanottuna varastaa sulta tässä tapauksessa puhtaasti ihan oikeaa rahaa, etkä itse voi kuin seisoa tumput suorana vieressä?
En vielä ollut kerennyt ostella edes pelaajia ja nyt pitäis aloittaa alusta! Jos näin on, niin EA:n pelit on pelattu omalta osaltani iankaikkisesti :mad:
EA:ta ei kiinnosta vaikka olisit polttanut 100000e pakkoihin. Olet rikkonut sääntöjä ja ensimmäinen isku on coinssien putsaaminen tililtä. Seuraavasta rikkeestä sulkevat koko tilin. Siinä ei itku auta. Itsekin olin kärsijän roolissa viime vuoden versiossa kun putsasivat tilin coinseista. Oletettavasti tänä vuonna EA käy entistä rankemmalla kädellä sbc-settien grindailijoita vastaan, mikä on vain hyvä asia.

SBC-pakat avattu: Asensio, O.Dembele, Barzagli, Piszczek, Navas, pari jämä TOTW-korttia, Smalling, Barkley, Asensio, Strootman, Deulofeu ja sit tollanen jämä polski kuin Lewadowski,

Koskas nää kandee myydä? Ilmeisesti ensi viikolla kun koittaa viikonloppu? Eka WL. Vai?

Toki voit yrittää ottaa ea:n account osastoon yhteyttä ja perustella asiaa. Olet kuitenkin rikkonut tos sääntöjä kun olet siirtänyt kolikoita toiselta tililtäsi. Määrillä ei tosiaankaan ole nykyään mitään väliä. Pointsien osto taitaa merkitä sen verran että eivät anna suoraa bannia kokonaan.

Mistä erottaa tavallisen ja rare pelaajan?

Kun olen nyt tekemässä sitä tehtävää jossa kokoonpano pitää vaihtaa yhteen pronssi pakkaan. Vaatimukset... Chemistry 60, kaikki oransseja ja 2 vähintään rarea. Tällä hetkellä näyttää 0/2 :)

Tuossa Ultimatessa on vaikeeta löytää sopiva vaikeustaso. Kun Beginner tasolla tietenki voittaa mutta se on liian helppo sit kuitenki. Sitten amateur tasolla yleensä kyllä voitan mutta nyt hävisin 0-5. Eli kaksi tasoa eroaa toisistaan vähän liikaa. En tykkää tyyliin 10-0 voitoista mutta ei 0-5 häviötkää kivoilta tunnu.

Sen verran offtopikkia että pelasin eka career pelin semi pro tasolla. Joukkueena tietenkin Real Madrid ja voitin 3-2. Ultimatesssa samalla tasolla... varmaan 0-10. Tosin täytyy muistaa että joukkueissakin eroja :D

Kysymys kuuluuki mikä on oikea taso. Kun te pelaatte muuten Ultimatea niin pelaatteko samalla vaikeustasolla sitkeästi vai vaihteletteko sitä?

Non rare... https://www.futbin.com/18/player/402/Roque Mesa/

Rare... https://www.futbin.com/18/player/377/parejo

Eli raret on niitä kiiltäviä ja vähän hienompia.. kaikissa kortti luokissa.

EA:ta ei kiinnosta vaikka olisit polttanut 100000e pakkoihin. Olet rikkonut sääntöjä ja ensimmäinen isku on coinssien putsaaminen tililtä. Seuraavasta rikkeestä sulkevat koko tilin. Siinä ei itku auta. Itsekin olin kärsijän roolissa viime vuoden versiossa kun putsasivat tilin coinseista. Oletettavasti tänä vuonna EA käy entistä rankemmalla kädellä sbc-settien grindailijoita vastaan, mikä on vain hyvä asia.

Miksi EA ei varoita kertaakaan, vaan tyhjentään kylmästi coinssit pois. Itse en kovinkaan hyvää tiliä ole toisilta profiileilta saanut, vaan coinssit on tullut ostamalla pakkoja. Kävin tarkistamassa ja 64500 pointsia tuhlattu! Ennen kenenkään kritisointia, niin ei ole iso juttu. Mutta eihän näitä sais laskeskella jälkikäteen, kun alakaa ahistahan liikaa :D
En ole pystynyt pelaamaan peliäkään vasemman ranteen loukkaantumisen vuoksi, niin siksiköhän EA ihmettelee coinssimäärää 0 peliä pelatulla tilillä. Tai ohjelma, joka on tehty tällaisia tilanteita varten, niin reagoi näin.
Sen vertaa ketuttaa koko touhu, etten tiedä jatkanko, jos ei tule tilille puutuvia coinsseja. Olisi pitänyt sijoittaa arvokkaisiin pelaajiin, niin ei olisi tätäkään ongelmaa!

TOTW:ssa kaksi argentiinalaispelaaja ja pari kertaa jo meinannut tulla paskat housuihin, kun pakkaa avatessa huomannut että TOTW ja argentiinan lippu... :mad: Melkoisen nihkeetä ollut, mitä nyt Coutinho toistamiseen tuli eilen. Pitäisköhän mennä grindaamaan kakkostilillä vielä ne meksikon ja turkin gold rare pakat.. Plaaah

Nyt olis 200k kasassa. Pitäis varmaan jonkun näköinen joukkuekin rakentaa. Ei vaan tietoa yhtään mistä liigasta lähtis..

Joukkueessa oikeastaan ole hyvinä pelaajina enää kuin callejon,reina,miranda..

Englanti ei houkuta yhtään..espanjakin vähän plaah..

Miksi EA ei varoita kertaakaan, vaan tyhjentään kylmästi coinssit pois. Itse en kovinkaan hyvää tiliä ole toisilta profiileilta saanut, vaan coinssit on tullut ostamalla pakkoja. Kävin tarkistamassa ja 64500 pointsia tuhlattu! Ennen kenenkään kritisointia, niin ei ole iso juttu. Mutta eihän näitä sais laskeskella jälkikäteen, kun alakaa ahistahan liikaa :D
En ole pystynyt pelaamaan peliäkään vasemman ranteen loukkaantumisen vuoksi, niin siksiköhän EA ihmettelee coinssimäärää 0 peliä pelatulla tilillä. Tai ohjelma, joka on tehty tällaisia tilanteita varten, niin reagoi näin.
Sen vertaa ketuttaa koko touhu, etten tiedä jatkanko, jos ei tule tilille puutuvia coinsseja. Olisi pitänyt sijoittaa arvokkaisiin pelaajiin, niin ei olisi tätäkään ongelmaa!

Eiköhän joku ohjelma ole nähnyt, että myyt pelaajia selvällä ylihinnalla samaan joukkueeseen (ei liene olemassa muuta tapaa siirrellä coinsseja tililtä toiselle) ja tulkitsee ihan oikein tilanteen huijaamiseksi. Sillä ei sitten ole mitään merkitystä paljonko olet muulla tavalla saanut coinsseja. Valitettavaahan tuo on noin ison summan kanssa, mutta ainoat henkilöt joita voit itsesi lisäksi syyttää on coin sellerit, jotka tämän valvonnan ovat saaneet aikaan.

Sergio Busquetsille voisi antaa kyllä mustan kortin. Teki hienon voittomaalin...Ja tietysti se fakta, että kaverihan on maailman paras pelipaikallaan.

Gabriel Jesus toinen ihan hyvä ehdokas mustan kortin saajaksi, koska kyllähän Selssiä vastaan voittomaalin tekemisestä olisi syytä palkita.

Milläs avustuksilla porukka pelailee FUTtia? Onko mitään järkeä pelata täysin manuaaleilla vai antaako liikaa tasotusta vastustajille kellä avut päällä?

Milläs avustuksilla porukka pelailee FUTtia? Onko mitään järkeä pelata täysin manuaaleilla vai antaako liikaa tasotusta vastustajille kellä avut päällä?

Todella huonoja pelaajia vastaan saatat pärjätä, mutta jos edes vähän osaa, niin assitedeja vastaan ei manuaalipelaajalla ole mitään mahdollisuuksia. Manuaalifiltteri olisi ihan kiva tähän peliin, mutta eipä sitä tunnuta saavan koskaan.

Nyt jos, jotain arvokkaita ja hyviä pelaajia löytyy, niin kannattaa myydä kohta, koska suurin osa pelaajista alkaa ostella pelaajia fut champpäriin ja weekend liigaan. Saattaa hinnat nousta, jos on uskominen propelaajia :)

Nyt jos, jotain arvokkaita ja hyviä pelaajia löytyy, niin kannattaa myydä kohta, koska suurin osa pelaajista alkaa ostella pelaajia fut champpäriin ja weekend liigaan. Saattaa hinnat nousta, jos on uskominen propelaajia :)
Kuulemma tänään illalla ja huomenna aamulla välissä kandee myydä. Itse näin teen.

Ykköstilille Elite 3 ja kakkostilille Elite 2 kun pelasin vain beginnerillä molemmat. Ykköstilin pakoista+viikkopakoista toki Mustafia ja paria SBC-ukkoa lukuunottamatta kuraa, mutta huvittaa nuo Elitet noin helpolla.

Battlet elite 3

Peleistä 50% semi-pro ja 50% pro. Yksi tappio semillä jossa koneella oli god mode. Pakoista Valencia joten 50k tuli tuosta kokeilusta. Tämä viikko sitten kokonaan pro:lla, tai siis mitä kerkeää. Viikonloppuna kun jää tässäkin jälkeen kun ainoa mahdollisuus on pelata 4 tai 8 sunnuntai iltana, riippuen miten tuo antaa takautuvasti pelata. Muutenkin tämä viikko vielä offline painotteisesti ja seasonit pitää sillä puolella vetää läpi. Onlineä vaan kokeilu mielessä. Varannotkin kivasti kasvanut nyt 21 iffiä parit otw:eet ja KDB ja klubissa paukkuu 1000:nen pelaajan raja.

Battle: Gold 2, semi/pro haarukalla ja vaihtelevalla menestyksellä.

Battle/icon pakoista tuli lisää täytettä, Kagawa tyyliin ainoastaan mainitsemisen arvoinen. :D

Squad battlen aloitin tänään legendaryllä 4* 69CHR squadia vastaan. Pataa tuli 4-0, ei päässyt kuin pari kertaa laukoamaan. :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom