Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mie sain kaksi Premium jumbo päkkiä siitä ja sieltä W. Rooney. Aivan uskomaton laukaus kaverilla, koska melkein joka veto menee maalia kohti ja suurin osa maaliinEikös squad batlejen gold 1 pitänyt saada kaksi premium gold jumbo päkkiä ja yhden premium gold players pack. Itse nimittäin sain vaa noi kaks premium jumbo päkit
Parannus ehdotuksia otetaan vastaan.
Osaako joku pelaajista vastata tähän? Googlettelin hieman tulevaa weekend leagueta, (week 1). Onko näin, että ensimmäiseen weekend leagueen pääsee osallistumaan kaikki, vai pitääkö tehdä karsinta daily knockoutista / mitkä ovat seasonsien puolella vaatimukset, että pääsee osallistumaan ensimmäiseen weekend leagueen? Jos weekend leagueen täytyy suorittaa ns. karsinta, onko karsinta mahdollinen vielä esim. torstaina (WL alkaa perjantaina)?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta![]()
Taisin saada 4 viime painoksessa :hmm:Mä en kyllä tajua miten joku voi saada Legendan/Ikonin paketistaSen jälkeen, kun Xboxille julkaistiin ekat legendat, niin paketteja on tullut avattua jotain 1000-5000 välillä, eikä kertaakaan ole osunut omalle kohdalle
![]()
Samassa liigassa pelaavat saavat oranssin linkin kuten myös samasta maasta, mutta eri liigoissa pelaavat.Toi chemistry... Tietääkö sen jostain etukäteen että mitkä pelaajat sopii yhteen. Kun aika monta haastetehtävää on lähellä mutta se tyssää yleensä siihen että chemistry on liian huono. Eikä sitä varmaan ihan niin vaikeaksi tarvii tehdä mitä mä teen sen itselleni. Sitten käyn jokaisen pelipaikan läpi pelaaja kerrallaan. Pitääkö pelaajien taidot olla mahdollisimman lähellä toisiaan? Vai siis mistä. Toi chemistry on sellainen joka mun pitäis varmaan opetella
Yhdessä tehtävässä kyllä sain sen määrän yli mutta vaatimukset sanoo että jokaisen pelaajan pitää olla eri maasta. Mulla oli kaksi venäläistä joten ei mennyt tietenkään läpi.