Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Squad battle pakoista tulleet jämäpelaajat two player(untradeable) settiin ja sieltä nousi Mane! :D Nyt onkin sitten todella helppo tehdä tuo POTM Mane.

Eikös squad batlejen gold 1 pitänyt saada kaksi premium gold jumbo päkkiä ja yhden premium gold players pack. Itse nimittäin sain vaa noi kaks premium jumbo päkit

Eikös squad batlejen gold 1 pitänyt saada kaksi premium gold jumbo päkkiä ja yhden premium gold players pack. Itse nimittäin sain vaa noi kaks premium jumbo päkit
Mie sain kaksi Premium jumbo päkkiä siitä ja sieltä W. Rooney. Aivan uskomaton laukaus kaverilla, koska melkein joka veto menee maalia kohti ja suurin osa maaliin:)

Tollasen nyt sitten kasasin :) Parannus ehdotuksia otetaan vastaan. N. 100k kolikkoa vielä käytettävissä.
a2891f3f8978bfee3f16eaa710db903f.jpg

Parannus ehdotuksia otetaan vastaan.

Luopuisin heti noista neljästä Selssi-ukosta ja kääntäisin katseeni Tottenham-ManU-City-akselille. Kane, Eriksen, Dembele, Pogba, Lukaku, Mkhitaryan, De Bruyne, Silva(t) jne. Kyllä sä tiedät!

Kakkosaccolla SBC:t valmiiksi ja 25 pakkaa auki. Parhaana nostona Ter Stegen ja loput 3 Danilo Pereiraa ja 5 LB-LWB korttia. Hellurei. Semisti eri nostot.

2wee0c7.jpg

Valjuporukka alkaa olla aika mintissä ja tällä pärjännee pitkälle tulevaisuuteen. Mignolet nyt on täysi turisti, mutta eipä tässä pelissä tunnu veskalla olevan merkitystä, niin en ole jaksanut päivitellä sitä turhaan. Laitapakkeja voi päivitellä sitten joskus myöhemmin, mutta noille paikoille ei rahaa kannata tunkea. Bakayoko + Gueye tuplakutosena on täyttä timanttia ja pysäyttävät kyllä suurimman osan hyökkäyksistä. Ylin nelikko sitten tekee tuhoja hyökkäyspäässä ja korvaavia pelaajia ei tarvitse katsella vähään aikaan. Tulevaisuudessa sitten Son -> Hazard, Gündogan -> Eriksen/De Bruyne/Litmanen, Willian -> Joku IF ja Morata -> Morata IF/SIF/Lukaku.

Buli jengillä ollaan yleensä aloitettu, mutta tänä vuonna tuolla tuntuu suurin osa pelaajista olevan ihan hirveetä paskaa :(

E: Laitetaas vielä buli jengi

51ucyg.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

On kyllä helppoa ja kivaa tänä vuonna futti. SBC:t ja Squad battlet erittäin tervetullut lisä peliin. Tähän asti mennyt ilman eurojen tuhlausta pakkoihin tai hirveetä profitin takomista ja ihan kohtalaisen joukkueen saanut kasattua.

Robben on ehkä hieman pettymys, mutta Tolisso todellakin kolikkojen arvoinen. OTW:n sijoittaminen silti ehkä vähän turhaa tässä vaiheessa. Laitetaas loppuun vielä tämän hetkinen bundesliga jengi.

http://www.futhead.com/18/squads/619450/

Osaako joku pelaajista vastata tähän? Googlettelin hieman tulevaa weekend leagueta, (week 1). Onko näin, että ensimmäiseen weekend leagueen pääsee osallistumaan kaikki, vai pitääkö tehdä karsinta daily knockoutista / mitkä ovat seasonsien puolella vaatimukset, että pääsee osallistumaan ensimmäiseen weekend leagueen? Jos weekend leagueen täytyy suorittaa ns. karsinta, onko karsinta mahdollinen vielä esim. torstaina (WL alkaa perjantaina)?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta :)

Osaako joku pelaajista vastata tähän? Googlettelin hieman tulevaa weekend leagueta, (week 1). Onko näin, että ensimmäiseen weekend leagueen pääsee osallistumaan kaikki, vai pitääkö tehdä karsinta daily knockoutista / mitkä ovat seasonsien puolella vaatimukset, että pääsee osallistumaan ensimmäiseen weekend leagueen? Jos weekend leagueen täytyy suorittaa ns. karsinta, onko karsinta mahdollinen vielä esim. torstaina (WL alkaa perjantaina)?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta :)

Tuolla on tuo karsintaturnaus Ma-to, jonka voittamalla lunastaa paikan WL:ään. Toinen reitti on nousta 1 divariin tai jos jollain ihmeenkaupalla on jo ykkösdivarissa, niin säilyttää paikkansa siellä, niin pääsee myös mukaan. Fifa 17 lopussa pääsi myös osa karsintaturnauksen semi-finalisteistä mukaan, koska pelaajia oli niin vähän, mutta nyt tuskin on tuota ongelmaa.

Katsokaa tuota kaunista miestä tuolla kärjessä!!! :D

N2KCVjA.png

On kyllä huikee kortti, voi olla että se kontrasti Burak Yilmaziin on tällä hetkellä tietty vähän harhaanjohtava mutta jokatapauksessa aivan älytön tuolla tykittää menemään!

Legendary tasolla pystyy ottaan tiukkoja voittoja AI:sta noissa Squad Battle matseissa. On muuten todella kaivattu lisä noi Squad Battlet kun en minä kerkiä Weekend Leagueta ikinä pelaamaan.

Olisi sellaiset 130k coinsseja odottamassa ja ajattelin että olisiko fiksua sijoittaa niitä esimerkiksi Ones to watch kortteihin?

Mä en kyllä tajua miten joku voi saada Legendan/Ikonin paketista :D Sen jälkeen, kun Xboxille julkaistiin ekat legendat, niin paketteja on tullut avattua jotain 1000-5000 välillä, eikä kertaakaan ole osunut omalle kohdalle :(

PC:lle tulossa päivitystä missä korjataan ainakin noita mokkeja. Kohta varmaan konsoleille myös. Oli jo aikakin :p

Mä en kyllä tajua miten joku voi saada Legendan/Ikonin paketista :D Sen jälkeen, kun Xboxille julkaistiin ekat legendat, niin paketteja on tullut avattua jotain 1000-5000 välillä, eikä kertaakaan ole osunut omalle kohdalle :(
Taisin saada 4 viime painoksessa :hmm:

Ei ole ikoneja pakoista näkynyt, mutta Carlosia ja Henryä päässyt draftissa testaamaan. Huikeita kavereita, varsinkin Carlos. Sekosi vähän pelaaminen kun hain sille koko ajan kaukovetoa :cool:

Siellä ne uudet markut ovat. Taaskaan kerennyt investoita, onko nykyisin tiistaisin julkasu...?

Toi chemistry... Tietääkö sen jostain etukäteen että mitkä pelaajat sopii yhteen. Kun aika monta haastetehtävää on lähellä mutta se tyssää yleensä siihen että chemistry on liian huono. Eikä sitä varmaan ihan niin vaikeaksi tarvii tehdä mitä mä teen sen itselleni. Sitten käyn jokaisen pelipaikan läpi pelaaja kerrallaan. Pitääkö pelaajien taidot olla mahdollisimman lähellä toisiaan? Vai siis mistä. Toi chemistry on sellainen joka mun pitäis varmaan opetella :D

Yhdessä tehtävässä kyllä sain sen määrän yli mutta vaatimukset sanoo että jokaisen pelaajan pitää olla eri maasta. Mulla oli kaksi venäläistä joten ei mennyt tietenkään läpi.

Toi chemistry... Tietääkö sen jostain etukäteen että mitkä pelaajat sopii yhteen. Kun aika monta haastetehtävää on lähellä mutta se tyssää yleensä siihen että chemistry on liian huono. Eikä sitä varmaan ihan niin vaikeaksi tarvii tehdä mitä mä teen sen itselleni. Sitten käyn jokaisen pelipaikan läpi pelaaja kerrallaan. Pitääkö pelaajien taidot olla mahdollisimman lähellä toisiaan? Vai siis mistä. Toi chemistry on sellainen joka mun pitäis varmaan opetella :D

Yhdessä tehtävässä kyllä sain sen määrän yli mutta vaatimukset sanoo että jokaisen pelaajan pitää olla eri maasta. Mulla oli kaksi venäläistä joten ei mennyt tietenkään läpi.
Samassa liigassa pelaavat saavat oranssin linkin kuten myös samasta maasta, mutta eri liigoissa pelaavat.

Samassa joukkueessa pelaavat saavat vihreän linkin (paras)

Saman maalaiset, jotka pelaavat samassa liigassa saavat vihreän linkin myös.

Ylös Bottom