Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18

Tuli eilen saatettua päätökseen mun World Cup urakka.
Pelailin turnauksen hallitsemalla jokaista joukkuetta, eli pelasin jokaisen pelin. Yleensä olin aina altavastaaja, tosin finaalissa halusin olla juuri Belgia.

Oli kyllä matkan varrella aivan mielettömiä otteluita, mutta kyllä tuo Englanti-Belgia finaali oli aivan mieletön.
Englanti johtaa jo 2-0 ja 3-1. Lopulta 90+3 minuutilla, ottelun viimeisestä tilanteesta tasoihin (25min kohdalla videossa) ja lopulta rankkareilla voitto.



Oon vasta viime viikolla pistäny cross assistin pois ja vaihdoin manuaaleille. Samalla heitin päälle tuon visuaalisen avun, että näen minne osoitan tatilla. Keskityksistä ei tule mitään, kun vuosia pelannut avustuksen kanssa.
Laukausujen osalta olen manuaaleilla pelannut vasta Fifa 18:sta, enkä ole vieläkään sitä oppinut. En vain saa käsiä toimimaan kuten pitäisi, aina keskelle maalia, saati sitten kaukovedot.
 
Manager Mode tuli pelattua läpi. Viimeisenä seurana SC Heerenveen ja liigasijoitus 11. Hollaniin Cupissakin puolivälieräpaikka. Ura alkoi käydä puuduttavaksi, erona yksittäisen liigan/turnauksen peluuseen jatkuvuus ja pelaajasoppareiden teko. Saa nähdä ostanko Fifa 19:sta
 
Manager Mode tuli pelattua läpi. Viimeisenä seurana SC Heerenveen ja liigasijoitus 11. Hollaniin Cupissakin puolivälieräpaikka. Ura alkoi käydä puuduttavaksi, erona yksittäisen liigan/turnauksen peluuseen jatkuvuus ja pelaajasoppareiden teko. Saa nähdä ostanko Fifa 19:sta
Itse höntsäilen tuota from time to time, mutta mitä hiton järkeä tuossa on? Sama kökkötraktori ollut jo vuosia. Joka hiton vuosi sitä toivoo että tulisi täysin uusi, mutta taas saa varmasti heittää toiveet romukoppaan.

Onneksi ostan PES:n, jossa sitten enemmän tuota offlinea, Fifassa FUT lähinnä pelkästään.
 
En käsitä miksi FUT:n puolelta ei tuoda pelaajakemioita mukaan Manager modeen.

Mutta olen tullut tulokseen, että jotain kemiaa tms siellä alla silti taustalla on.
Nimittäin vedin päävalikossa juventuksen tän kesän kokoonpanon kuntoon ja aloitin juvella Manager moden.

Oon pistäny kaksi taktiikkaa. Taktiikkana ne on täysin samat, mutta toisessa on ns kakkoskokoonpano.

Kun on ykköskokonpano kehissä ja CR7 häärii dybalan kanssa, niin jokainen peli päättyy 1-0, 2-0, 2-1 tms. CR7 tekee jokaisen maalin.

Kun pelaan kakkosmiehityksellä jopa isoja joukkueita vastaan, niin voitan jopa 4-0, 5-0 jne ja jokainen maali käytännössä aina eri äijällä.

En mitenkään hae koskaan CR:ää, mutta ei muut maaleja tee ollenkaan. Voiko olla, että kun tarpeeksi iso ego ja stara on kentällä, niin peli jotenkin muuttuu? Muut pelaajat odottaa et yksi tekee maalit, tai vastustaja pitää pelaajia eritavalla tms? En meinaan ymmärrä miten ero on todella raju.
 
Manager Mode tuli pelattua läpi. Viimeisenä seurana SC Heerenveen ja liigasijoitus 11. Hollaniin Cupissakin puolivälieräpaikka. Ura alkoi käydä puuduttavaksi, erona yksittäisen liigan/turnauksen peluuseen jatkuvuus ja pelaajasoppareiden teko. Saa nähdä ostanko Fifa 19:sta

Millä ihmetasolla tätä nyky-FIFAA siis pelataan??? PS2-aikakautena loistopeli,nykyään lähinnä ärsyttävä ja rasittava..
 
Ylös Bottom