Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18

Tietääkö kukaan pystyykö pelaaja career modessa skipata pelejä tai sanoa valmentajalle, että oisko huili mahdollista? Ei jaksaisi jokaista peliä pelata. Ekaa kertaa kyseistä pelimuotoo pelailen

Mene kalenteriin ja simuloi sieltä se/ne pelit joita et halua pelata, muuta tapaa ei ole. Lisäksi aloitetun pelin voi keskeyttää jolloin peli simuloi lopun.
 
EA esitteli World Cupin. Ilmainen lisäosa ja julkaistaan 29.5. Kolikot ja pelaajat siirtyvät automaattisesti WC:n puolelle ja ostamalla pakan WC:ssä, saat pakan myös normaalin FUT:n puolelle. Eli 2 pakkaa yhden hinnalla palaavat tuolloin.

EA:n WC-sivut: https://www.easports.com/fifa/2018-...&utm_medium=social&cid=46239&ts=1525104743652

Traileri:

En nyt oikein tiedä mitä ajatella tuosta että kolikot ja pelaajat siirtyy sinne. Miksei voinut aloittaa nollista?
 
Mulle tää nykysukupolven FIFA on aika huvittava siinä mielessä,että alkuaikojen Fifoissa ja myös PS Onen ja 2:sen Fifoissa oli tavallaan aika helppo pärjätä. Tai siis olihan ne jo sillon vaikeutunu,mut nää jotku PS3-Fifat on ollu CPU:ta vastaan aika vaikeita..
 
Mulle tää nykysukupolven FIFA on aika huvittava siinä mielessä,että alkuaikojen Fifoissa ja myös PS Onen ja 2:sen Fifoissa oli tavallaan aika helppo pärjätä. Tai siis olihan ne jo sillon vaikeutunu,mut nää jotku PS3-Fifat on ollu CPU:ta vastaan aika vaikeita..
No jaa. Sunderland ekalla kaudella Championshipin mestariksi ja ilman pelaajahankintoja seuraavalla kaudella Valioliigan mestaruus. Vaikein AI ja viel netin ohjeil tehty aidommaksi.

Mut sit kaveri mikä osti ekan Fifan talvella sitten lapsuus aikojen..kaikki pelit päättyy 1-0, 0-0, tai 0-1.
Kyl mä pitkässä juoksussa turnaukset vien, mutta usein tasuri ja turnauksessa kerran voitan, tai sit aina välillä kaveri voittaa. Mut aivan jäätävän vaikeaa, vaikka se ei vielä edes osaa juuri pelata.
Toki ite pelaan manuaaleilla ja se apujen kanssa, minä häntä huonommilla joukkueilla, mutta silti.

Muutamassa kuukaudessa oppii AI:n käyttäytymisen ratkaisevissa tilanteissa. Huono ihmispelaaja on aina arvaamaton ja ei anna hetken rauhaa itselle.
 
Ite kokeilin jotain World-Class tasoo FIFA:ssa ja PS2 aikakaudella se sopi hyvin,mut PS3 ja myös PS4 ei oikeen sujunu..no Professionalil toki suju paremmin mut tiedä sitten..

Hienoahan FIFA:ssa on nää lisenssit+se joku media..
 
Päivityksen latasin, nyt Fifan käynnistysikkunaan jumittuu koko pleikka. 5min odottelulla pleikka sammuu. Kaikki muut pelit toimii ongelmitta ja Fifakin tänään ennen päivitystä..
 
Ei hankaluuksia ainakaan PC:llä. Mut ihan sama olisiko tätä tai ei, ei mitään uutta kuin areenat ja uudet peliasut joukkueilla, alkup fifaan verraten. Olisivat nyt edes laittaneet sen tekoälyn tekijän eläkkeelle ja joku jolla on todellakin järkeä tekemään uuusiksi koko huijaava tekoaly! Mut se tuskin onnistuu EA:n ollessa kyseessä!
 
Poistin Fifan ja latasin uusiksi niin lähti toimimaan.
Switchillä kaatuu joukkueen valintaan..

Hienoa EA
 
Mä olin vaatimassa tohon FIFA:an semmost niinku realismia..ja sitten se tuli siihen ja sainkin huomata et oli paljon vaikeempaa..ainaki PS3-versiossa. PS2-FIFA suju kyl ihan hyvin..
 
Onko kukaan onnistunut saamaan koneen rikkomaan useammin kuin kerran pelissä? Olen nyt tahkonnut yhteensä kaksi kautta manager modea ja vaihdellut asetuksia, mutta kone ei vaan yksinkertaisesti riko millään. Se johtaa vääjäämättä siihen, että peli ei ole realistista oikein mitenkään, kun puolet puoliajasta saattaa mennä ilman katkoja pallotellessa.

Sen verran tuota ongelmaa googlailin, että löysin muutaman viestiketjun, jossa tuosta valitettiin. Onko kukaan saanut ratkaistua ongelmaa? Erikoista ettei tuota ole millään patchillakaan korjattu, kun niitä rikkeitä ei ole tullut missään vaiheessa...
 
Kyllä mulla menee aikalailla tasoihin rikkeet molemmilla, itsellä, että AI:lla.
En tiedä johtuuko se siitä, että olen jostain foorumilta ensinnäkin asettanut kaikki sliderit jonkun realistic systeemien mukaiseksi ja siitä, että olen jokaiselle joukkueelle käsin säätänyt taktiikat tämän mukaisesti:
https://projec10.000webhostapp.com/
 
Kyllä mulla menee aikalailla tasoihin rikkeet molemmilla, itsellä, että AI:lla.
En tiedä johtuuko se siitä, että olen jostain foorumilta ensinnäkin asettanut kaikki sliderit jonkun realistic systeemien mukaiseksi ja siitä, että olen jokaiselle joukkueelle käsin säätänyt taktiikat tämän mukaisesti:
https://projec10.000webhostapp.com/
Niin, itsekin olen tosiaan yrittänyt varmasti 10-20 erilaisilla slidereilla, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Oma asetusten säätäminenkään ei ole tuonut rikkeiden osalta yhtään lisäystä. Pelaan world class -vaikeustasolla, niin en tiedä pitäisikö sitä sitten säätää vaikeammalle tai helpommalle? Tuo world class tuntuu itselle hyvältä, kunhan säätää asetuksilla hiukan vaikeammaksi.

Ehkä tuo taktiikoiden säätäminenkin voisi olla vaihtoehto, jos se tosiaan siitä on kiinni, mutta säätääkö AI ne takaisin mieleisikseen manager moden kuluessa? Mielestäni hyvin toimivassa manager modessa pitää AI:n osata myös itse vaihdella taktiikoitaan joukkueilleen sopiviksi. Pakko kyllä myös myöntää, että jokaisen joukkueen taktiikan muokkaaminen vaatii kyllä sinnikkyyttä, joten siitä täytyy nostaa hattua. :D

Tämä Fifa tuntuu taas kerran perinteiseltä urheilupeliltä ja ennen kaikkea perinteiseltä EA:n tekeleeltä. Alkuun pelistä innostuu kovasti ja se tuntuu "parhaalta ikinä", mutta mitä enemmän pelaa voi huomata jonkun asian olevan aivan päin seiniä. Lopulta ei jääkään käteen kuin turhautumista ja täysin kusetettu olo (vrt. NHL 91-18).
 
Kyllä me taktiikat (ehkä jopa valitettavasti) pysyy samanlaisina, mutta aiheuttaa sen, että siinä on oikeasti pulassa heikompien joukkueiden puolustusmuurien kanssa.

Ja nostan hattua itselleni, olen Fifa 17 ja 18 peleihin nuo säätänyt ja se on kyllä todella monen tunnin urakka. Mut toisaalta tälläkin hetkellä jaksan pelata Fifaa kun ”ennen vanhaan” jaksoin jouluun asti. Nyt on aina eri liigat ja joukkueet erilaisia.
 
Ite oon ostanu 11 jälkeen 12 ja 17 versiot,mut en oo rehellisesti sanottuna kovin hyvin pärjännyt..PES on ollu helpompaa..
 
Ylös Bottom