Joo kyllä se on vihdoin mahdollista. Tänäänkin useamman pelin Manulla pelasin ja lähes koko pelin rakentelin ja sain lopulta maalin.
Toisaalta Bayernia vastaan mulla kävi niin, että ne rakenteli ja pyöritteli peliä todella kauan, mutta 16:sta sisälle ei päässyt ja tein pari nopeaa hyökkäystä joista maali ja yksi vaparimaali myös. Bayern vei mut kioskille kerran ja peli päättyi 1-3.
En tosin tiedä miten paljon johtuu tuo pelin onnistuminen siitä, että olen kaikille pääsarjoille muokannut taktiikat näiden mukaan:
http://projec10.org/
Tuossa on iso homma, mutta toisaalta Option Fileisiin tottuneelle ei ole paha rasti. On todella isot erot eri joukkueilla ja joutuu pelaamaan itse eri taktiikoilla, riippuen kuka on vastassa.
Olen myös säätänyt slidereilla erikseen kiihtyvyyksiä, sprinttejä, syöttöjen onnistumisia, vastaanottojen helppouksia jne jonkun Googlen ”Real sliders” haun kautta.
Toki jos nyt välttämättä haluat, niin joku 16v jätkä joka on vain nopea, menee laidasta heittämällä karkuun pitkällä syötöllä. Mutta ei sitä ole pakko käyttää.
Ei se oletuksenakaan ole läheskään sitä mitä vielä Fifa 17 oli. Pahin munaravi on poissa ja rauhallisesti pelaaminen onnistuu jos haluaa. Mut kyl se vaatii jokaiselle joukkueelle taktiikan säädön, pelaajien paikkojen säätämisen ja sit yleiset sliderit oletuksesta pois. Se on muutaman tunnin operaatio mitä pelaajan ei kuuluis joutua tekemään, mutta sen myötä pelistä tulee ainakin mulle nautinnollisin offline urheilupeli mitä on.
Joudu pakosta pelaamaan eri vastustajalla nyt eri taktiikalla, mutta myös toisella joukkueella ei mun pelitapa toimi yhtään ja sitä joutuu hetken etsimään uusiksi. Ennen kaikki pelit oli identtisiä.
Tässä toinen noista osittaisista vastahyökkäyksistä Bayernia vastaan joka päätyi outoon pomppuun ja tuurimaaliin, mutta ekaa kertaa omalla Fifa uralla tuli maalikamera käyttöön. (Bugaakohan mun youtube, vai onko tuossa uploadissa tapahtunut jotain, kun äänet menee hidastuksella..)
Ja tässä vielä Pogban vaparimaali: