Omenanraato
Well-Known Member
Mä pelaan sillä alternativella, eli laukaisu ja korkea syöttö on päinvastoin oletukseen nähden.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Its myös pelaan alternativella, mikään ei voi PES-kontrolleja.Mä pelaan sillä alternativella, eli laukaisu ja korkea syöttö on päinvastoin oletukseen nähden.
Itse höntsäilen tuota from time to time, mutta mitä hiton järkeä tuossa on? Sama kökkötraktori ollut jo vuosia. Joka hiton vuosi sitä toivoo että tulisi täysin uusi, mutta taas saa varmasti heittää toiveet romukoppaan.Manager Mode tuli pelattua läpi. Viimeisenä seurana SC Heerenveen ja liigasijoitus 11. Hollaniin Cupissakin puolivälieräpaikka. Ura alkoi käydä puuduttavaksi, erona yksittäisen liigan/turnauksen peluuseen jatkuvuus ja pelaajasoppareiden teko. Saa nähdä ostanko Fifa 19:sta
Manager Mode tuli pelattua läpi. Viimeisenä seurana SC Heerenveen ja liigasijoitus 11. Hollaniin Cupissakin puolivälieräpaikka. Ura alkoi käydä puuduttavaksi, erona yksittäisen liigan/turnauksen peluuseen jatkuvuus ja pelaajasoppareiden teko. Saa nähdä ostanko Fifa 19:sta