Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18

Vastaus: FIFA 18

Pelaako täällä kukaan Manger modea?
Manager modea tullut hakattua vuosi kaudet, tänä vuonna Switchillä. Aika vähissä on muutokset viime vuoteen, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta minulle toimii, ja Switchillä luksusta pelailla muuallakin kun olohuoneessa :)
 
Vastaus: FIFA 18

Joka kehuu tätä uutta Fifaa niin on joko yhtä tyhmä kuin tekijänsä tai vieläkin tyhmempi! Ainakaan PC:ssä pelaten Proo tilassa en uskonut että peliä voisi huonontaa viime vuotisesta, mutta olin väärässä. Kyllä pelintekijät onnistuivat jälleen kerran, ainakin tekoälyn kusetuksen kohdalla. Sama mulkku tekee kai tekoälyt fifaan ja nhl peliin, ja tosi ääliö onkin. 20v samaa paskaa. Saisimpa sen käsiini, sälli eläis sekunnin!!


Mulla ainakin tekoäly on pelannut todella loistavasti Manager modessa koko joukkuetta hallittaessa. Pelit on tiukkoja, eikä ole kertaakaan vielä tullut AI tekemää maalia, joka ei olisi johtunut täysin mun virheestä. Eli ainuttakaan ns. ”Tietokone nyt vaan tekee maalin, koska haluaa” ei ole tullut, toisin kuin änärissä. Lisäksi oma maalivahti on ollut ainakin ihan ilmiömäinen ja pelastanut varmaan 20:ltä varmalta maalilta. Peli on ihan hemmetisti mennyt juuri AI osalta eteenpäin.

Pelaako täällä kukaan Manger modea? Itse aloittelin ekan kauden PSG:llä, koska öljyrahat.:D Cavani oli onneton oloonso pariisissa, joten möin hänet 65m €:lla Bayerniin. Muita lähtiöitä ekana kesänä ei ollut. Uudeksi kärjeksi tuli hommattua Interistä Mauro Icardi, keskikentälle oikeassa elämässä Liverpoolin himoitsema Keita Leipzingistä, sekä olikohan nicestä, vai mistä oman maan poika Sarr. Aika samaa menoa tämä on, kuin fifa 17 career mode. Kyllähän tätä taas jaksaa pelailla silti:p
PSG täälläkin Manager modessa. En tosin simuloi pelejä, vaan pelaan itse. Ensimmäisen kesän aikana joukkue muuttui aika paljon ja pelaajiin meni 453 miljoonaa ja myyntituloja yli 230miljoonaa. [emoji23]
Tuo uusi neuvottelu systeemi on huikea, vaikka itse keskustelut skippaankin, sillä nyt on oikeasti järkeä vääntää kauppamiehenä hintoja kohdilleen.
 
Vastaus: FIFA 18

PSG täälläkin Manager modessa. En tosin simuloi pelejä, vaan pelaan itse. Ensimmäisen kesän aikana joukkue muuttui aika paljon ja pelaajiin meni 453 miljoonaa ja myyntituloja yli 230miljoonaa. [emoji23]
Tuo uusi neuvottelu systeemi on huikea, vaikka itse keskustelut skippaankin, sillä nyt on oikeasti järkeä vääntää kauppamiehenä hintoja kohdilleen.
Itsekin pelaan osan peleistä ja osan simuloin. Mitä pelaajia hankit? :D Neuvottelu systeemi tosiaan on aika jees. Huomasin, että kun neuvottelee pelaajan kanssa sopimusta, niin ulososto summassa eivät tule euroakaan vastaan. Keitan kanssa kun neuvottin, niin Keitan agentti ehdotti 111m € ulosostosummaa, minä ehdotin 112m€, niin ei hyväksynyt, vaan piti sen saman summan :D
 
Vastaus: FIFA 18

Itsekin pelaan osan peleistä ja osan simuloin. Mitä pelaajia hankit? :D Neuvottelu systeemi tosiaan on aika jees. Huomasin, että kun neuvottelee pelaajan kanssa sopimusta, niin ulososto summassa eivät tule euroakaan vastaan. Keitan kanssa kun neuvottin, niin Keitan agentti ehdotti 111m € ulosostosummaa, minä ehdotin 112m€, niin ei hyväksynyt, vaan piti sen saman summan :D

Nainggolan, Herrera, Alex sandro, , sit pari kolme muuta, joiden nimiä en edes muista ja sit vissii neljä muuta, jotka oli jonkun listan mukaan lupaavimmat nuoret tän vuoden Fifassa. Joku 18v kärki 78 overalilla on ihan hyvä Cavanin varaäijäksi.

Omissa on kyllä soinut todella usein. Johtuen siitä, että AI pelaa mut niin helposti ulos joka tilanteesta ja kyse on siitä, että torjuuko maalivahti, vai meneekö maaliin. Puolustaminen on tän vuoden versiossa äärimmäisen vaikeaa, kun on tottunut tiettyyn epärealistiseen spurttiprässi puolustukseen vanhoissa Fifoissa, jollainen myös Switch versiossa toimii. Nyt joutuu oikeasti puolustamaan, enkä vain osaa. [emoji23]

Ja tosiaan ulosostosummasta ne ei neuvottele ollenkaan.
 
Vastaus: FIFA 18

Olipa ikävä yllätys, että Mbabbea ei saanut 40millillä ostettua itselleen ensimäisen kauden jälkeen, niinkuin oikean elämän diilissä. Piti ostaa babbe sitten 120millillä takaisin:(
 
Vastaus: FIFA 18

Moikka.

Osaako joku sanoa mikä voi olla ohjaimessa tai pelin asetuksissa vikana kun kolmio (pitkäsyöttö) ja neliö (keskitys) lakkasi toimimasta.
Ostin pari päivää sitten PS4:sen ja FIFA18 pelin. Kerkisin päivän pelata ja peli toimi normaalisti.
Eilen kautta jatkaessani ihmettelin kun kolmiosta ja neliöstä ei tapahdu enää mitään. Napit toimivat normaalisti esim.ottelun ladatessa harjoituksissa sekä ottelun ulkopuolella. Itse pelissä napeista ei saa enää tehtyä pitkää syöttöä ja keskitystä.
Peliohjaimen asetuksissa nämä kuitenkin ovat ennallaan ja näitä ei ole muutettu.
Olen pelannut yli 10v FIFAN pelejä, joten mitään "amatöörimäisiä" virheitä en ole itse tehnyt. :)

Kiitos jos joku osaa auttaa asian kanssa.
 
Vastaus: FIFA 18

Aksa80: Tuota on tapahtunut kautta vuosien eri FIFA-versioissa, ja syy on ilmeisesti aina sama: jostain syystä peli vaihtaa Two Button -asetuksen päälle kesken kaiken. Pitäisi korjaantua sillä, että matsin aikana käyt vaihtamassa ohjainasetuksia.
 
Vastaus: FIFA 18

On kyllä vaikeeta päästä vetopaikoille. Turhauttaa aika lailla[emoji36]
 
Vastaus: FIFA 18

Nyt ne töpeksi ja pilasivat pelin lopullisesti, ainakin pro-pelaajan osalta. Enää on vaikea saada konepelaaja kavereilta syöttöjä tyhjään paikkaan,vaikka kuin naputtaa nappia. Ja jos saat syötön niin se tulee niin myöhään että vapaa paikka on mennyt kun vastustajat ehtii paikalle estämään. Tuo on nyt sääntö eikä poikkeus.
Lisäksi vastustajat parannettu kaikessa ettet sä pärjää niille vaikka olisit 30 pistettä parempi ja puoli metriä pidempi, ne voittaa sut pääpelissäkin. Kamppailet moken kanssa niin alat puskeen, jostain tulee moken kädet sun läpi ja nyrkkeilee pallon hus helvettiin..
Paljon muutakin "parannuksia" lisätty, heidän omasta mielestään kai. Tuntuu että kohta sä vaan ohjaat pelaajan suuntaa, se tekee itse muut. Aivankuin pelaisit ajopeliä täudellisillä avuilla. Ja fifassa ei auta vaikka pistät kaikki ohjaukset manual asentoon, peli tekee mitä haluu.
Son ny loppu fifat ja nhl pelit mun osaltani, toivottavasti moni muukin tekisi saman. Ei koskaan enää yhtään peliä jossa on EA mukana, ei koskaan!
 
Vastaus: FIFA 18

Nyt ne töpeksi ja pilasivat pelin lopullisesti, ainakin pro-pelaajan osalta. Enää on vaikea saada konepelaaja kavereilta syöttöjä tyhjään paikkaan,vaikka kuin naputtaa nappia. Ja jos saat syötön niin se tulee niin myöhään että vapaa paikka on mennyt kun vastustajat ehtii paikalle estämään. Tuo on nyt sääntö eikä poikkeus.
Lisäksi vastustajat parannettu kaikessa ettet sä pärjää niille vaikka olisit 30 pistettä parempi ja puoli metriä pidempi, ne voittaa sut pääpelissäkin. Kamppailet moken kanssa niin alat puskeen, jostain tulee moken kädet sun läpi ja nyrkkeilee pallon hus helvettiin..
Paljon muutakin "parannuksia" lisätty, heidän omasta mielestään kai. Tuntuu että kohta sä vaan ohjaat pelaajan suuntaa, se tekee itse muut. Aivankuin pelaisit ajopeliä täudellisillä avuilla. Ja fifassa ei auta vaikka pistät kaikki ohjaukset manual asentoon, peli tekee mitä haluu.
Son ny loppu fifat ja nhl pelit mun osaltani, toivottavasti moni muukin tekisi saman. Ei koskaan enää yhtään peliä jossa on EA mukana, ei koskaan!
Tarkoitatko Pro Clubsia? Jos tarkoitat, niin tuo johtuu vastustajan high pressuren rämppäämisestä. Sama ongelma, kun olet itse syöttämässä vapaaseen paikkaan, niin vastustajan rämppäys estää sun syöttöyrityksen. Aika perseestä, eikä tuollaisen pitäisi olla mahdollista missään pelissä.
 
Vastaus: FIFA 18

Tarkoitatko Pro Clubsia? Jos tarkoitat, niin tuo johtuu vastustajan high pressuren rämppäämisestä. Sama ongelma, kun olet itse syöttämässä vapaaseen paikkaan, niin vastustajan rämppäys estää sun syöttöyrityksen. Aika perseestä, eikä tuollaisen pitäisi olla mahdollista missään pelissä.

Juu ja myös ihan singlenä pelatessa Proota, siinä se on vielä enemmän näkyvää.
Onneksi nää fifaa ja nhl:ää tekevät kanuskit eivät ole päässeet pilaamaan EA:n ainoaa hyvää peliä, eli Mass Effectiä. Sitä peliä tekeekin hyvät sällit, ei noi takapajulan tahvot jotka eivät ole peleihinsä saaneet mitään uutta 10 vuoteen ,kuin uusia valikkoja. NHL lopetetiin peeceelle siksi koska me tehtiin siitä joka vuosi parempi modaamalla ,kuin nää ns pelintekijät osaavat koskaan! Tekoälyn tekijäkin pilkaa oikeaa tekoälyä tyhmyydessään, mikään tekoäly ei ole niin tyhmä kuin Fifassa ja NHL pelissä on. Sälli kopioi omaa
älyään ,jota ei kannattaisi tuoda julki ihan näin yleisesti !
 
Tervehdys! Minulla on ongelma career modessa. 5kausi lähti käyntiin ja ongelma on seuraava. Peli rullaa muuten mainiosti, mutta en voi ostaa hyökkääjiä. Aina, kun koitan etsiä, sanotaanko vaikka nimihaun kautta ketä tahansa hyökkääjää, peliin tulee virhe ja se kaatuu kokonaan. Tai jos koitan scout haun kautta etsiä heidän scouttaamia hyökkääjiä, peli kaatuu heti kun painan rastia varmistaakseni että peli näyttäisi scoutatut hyökkääjät. Pelilevyn puhdistus ei auta, eikä tämä ole satunnaista vaan tapahtuu joka kerta. Muut career mode tallennuksen toimivat hyvin. Onko mitään tehtävissä? Olisi mukava jatkaa tätä tallennusta, mutta tällä hetkellä se on mahdotonta. Pikaisella googlella vastausta ei löytynyt.
 
Tämä on yleinen ongelma, EA:n foorumeilla on nyrpistyneitä faneja ja he ovat tyytymättömiä, kun eivät saa tekijöiltä vastausta. The Sun-lehti teki asiasta artikkelin.

Oma Career Modeni alkoi Coventryn managerina, kausi oli pettymys ja potkut tuli, onneksi pelastin Crewe Alexandra pois tyvipäästä ja sain jatkosopparin. Uusi kausi alkoi hienolla Cup-voitolla Cambridge Unitedista.
 
Ura managerina on menny vauhdilla eteenpäin. Liigacupissa olen pudottanut Manun ja Swansean ja edennyt välieriin ja Footbaal League Trophyssakin olen menestynyt. Seuraavaksi tulee vastaan Millwall Fa Cupissa. Liigassa olen toiseksi viimeisenä, joten muutin pelitapaa puolustavampaan suuntaan.

Hyökkääjiä on tullut scouttatua liikaakin, joten nyt keskitytään puolustajien ja veskojen napsimiseen. Olen vielä oppimisvaiheessa, siksi pelaan Amateur-tasolla. Kehittyessäni nostan vaikeutta ylemmäksi.
 
Toisen kauden loppu lähenee Crewe Alexandran managerina ja saavutuksina on jo Liigacupin sekä Football Leaguen Trophyn voitot. Vielä olisi pieni mahdollisuus nousukarsintapleijareihin. Seuraavaksi vastaan Fa Cupin välierässä tulee West Ham ja tuota ottelua varten pistetään vaikeustasoa ylemmäs.

Työtarjouksia on tullut Skotlannista ja Mestaruusarjasta, joten seuraavalle kaudelle on seuravaihto edessä.
 
Crewe Alexandran managerina tuli cup-tripla saavutettua eli voitin Football League Trophyn, Liigacupin ja FA Cupin. Nousukarsintafinaalissa tuli niukka tappio Notts Countylle. Jatkan joukkueen valmentamista, kunnes löytyy sopiva työpaikka. Ed. mainittuen pelien vuoksi en tarttunut työtarjouksiin Argentiinasta, Chilestä ja Saksan 3. divarista.
 
Ylös Bottom