Ei pelin julkaisulla ole mitään tekemistä EA Accessin kanssa.Päivän etuajassa? Eikö julkaisu ole ensi viikolla vasta? 25 päivä ne spessu versiot ja standardi perjantaina?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei pelin julkaisulla ole mitään tekemistä EA Accessin kanssa.Päivän etuajassa? Eikö julkaisu ole ensi viikolla vasta? 25 päivä ne spessu versiot ja standardi perjantaina?
Ei tietenkään, siksi kysyinkin. Kun luulin et tarkoitettiin sitä, että peli tulee EA Accesiin samalla kun julkaisu on pelillä. Ja luulin et tarkoitit siitä päivää etuajassa.Ei pelin julkaisulla ole mitään tekemistä EA Accessin kanssa.
Parhaassa tapauksessa se on siellä jo "tänään", 22 uk. Eli meidän aikaa keskiyöllä.Eli tuleeko Fifa jo huomenna EA accesiin?
Mihis aikaan Änäri tupsahti sinne?Parhaassa tapauksessa se on siellä jo "tänään", 22 uk. Eli meidän aikaa keskiyöllä.
Futissa on mielettömästi juttuja mitä haluaisin Manager modeen.Koita ny Raato sääkin sitä, loistavaa viihdettä ja ajankulua transfer marketteineen
Se oli kohtuu aikaisin, joskus tyyliin iltapäivästä jo jos oikein muistan. Tosiaan vuorokautta aiemmin oli tuo, kuten Maddenikin tuli meidän aikaa ajoissa. Fifaa turha odottaa niin että tänään pelaamaan pääsee, olen tästä 90% mutuvarma.Mihis aikaan Änäri tupsahti sinne?
Minulle riitti NHL pelin toisto, maksoin sen 70€ turhaan. Nyt mä ootan että "tietyt tahot" saa fifan lataukseen, eikä maksa mitään.
EN OSTA ENÄÄ KOSKAAN EA:n PELEJÄ !!
Vie viikon kunnes tulee torreentiin, maksakaa te uusista valikoista 60-100 euroo!!Onnee yrityksessä
Ei ole sit Serie B lisenssiä. Vain Serie A. Toki siis joukkueet on, mutta ei sarjan lisenssiä
- Onko ne uudet selostajat vain UCL:ssä?
.
Ei ole 10h kokeilu vielä kokonaan takana, mutta ei oikein tunnu nyt kivalta.
Samat ongelmat sittenkin kuin Demossa. Fifa 18 tosiaan menee legendaryllä ja esim Juventuksella/Manulla voitan about joka ottelun, vaikka slidereilla vielä parantanut AI pelaamista.
Nyt tässä ei tule mitään. Demossa jouduin vetää aina sinne Amateur/semi-pro tasolle ja silti tuli turpiin.
Kokoversiossa mulla on nyt ollut professional ja oletus slidereilla tulee turpiin. Pallonhallinta 50-50, mutta mulla laukaukset 0 ja vastustajalla 20. Mun syöttöprosentti ehkä 45, kun 18 versiossa 75-80.
Kun tiputan semi-pro:lle, niin mulla pallonhallinta 70-30 ja laukaukset mulle 20-1. Vastustaja tekee siitä yhdestäkin maalin, minä saan 0-4 maalia.
Säädin slidereita viimevuoden mukaisesti ja nyt pystyin nostamaan professionalille taas, mutta en pääse keskialueen yli.
Vastustaja katkoo jokaisen syötön mikä lähtee edes osittain ylöspäin. Mitään 1vs1 juttuja en osaa ollenkaan.
Sorminäppäryys ei myöskään riitä syöttöjen vastaanoton First Touchiin. En pysty suojaamaan, tai ohjaamaan palloa oikeaan suuntaan kun ei sormet ja aivot taitu noin moneen eri comboon.
Käytännössä pyöritän peliä omalla alueella, mutta vastustaja ei pääse myöskään tekee kuin 1-2 hyökkäystä ja niistä aina maali.
Itse en 16 rajan sisälle pääse koskaan ja jos maalin saan, se tulee kulmasta. Pienikin helpotus slidereissa/vaikeustasossa ja olenkin voittaja.
Fifa 18 oli keskikastin joukkueella sopivan haastavaa. Tuli voittoja, tappioita, tasureita. Kärkijoukkueilla voitin, paitsi kun ote herpaantui. Pelit oli kuitenkin aina tasaisia pallonhallinan/laukausten osalta. Eli peli oli sopivan realistinen ja kiva pelata.
Mutta nyt en saa pelistä tasaista mitenkään. Pallonhallinta mulle 70-30 ja peli pyörii 90% vastustajan alueella, tai vaihtoehtona 50-50. Jälkimmäisen kohdalla en pääse koskaan keskialueen yli.
Laukaukset AI:lla pelistä toiseen siellä 1-2 luokkaa joista aina maali. Mulla säädöistä riippuen 0-20. Mutta mitä enemmän säädän siihen suuntaan, että laukauksia saan, sitä helpommaksi peli muutoin menee.
Eli ilmeisesti nyt tämä syöttölinjojen blokkaus mitä oma AI myös tekee, yhdistettynä First Touchin vaikeuteen kontrollien osalta ja sit se etten osaa kikkailla yhtään, aiheuttaa sen että peli tuntuu aivan mahdottomalta.
Harjoituskentälle ei saa normi kuvakulmaa, eikä saa puolustajia, joten harhautuksia ja syöttöjä on mahdoton harjoitella. Myöskään skill gamesit ei tarjoa apua first touchiin laisinkaan.