Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 2004 keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Locote
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jaakko007
mitä demoo pelasit ea demo tietokoneelle oli ainakin tosi kesken eräinen mutta uskon fifan ohittavan jopa pes3 tällä kertaa:D

Ai, miten mukavaa lukea tällaista tekstiä. Välimerkit, edes PISTEET olisi mukava lisä.

Eiköhän kyse ole PC-demosta, ja näin alle kuukausi ennen julkaisua taso tuskin kauheasti nousee, ellei ihmeitä tapahdu. Huono vitsi tuo PES3:n ohitus.:rolleyes:

Suosittelen kaikista ennakkoluuloista/käsityksistä huolimatta testaamaan Fifa2004:n finaaliversiota konsolialustalla(Xbox, PS2), eikä vertaamaan PC-demoa valmiiseen Pro Evolution Soccer 3:een Playstation 2:lla. Vertailu tällaisenaan on varsin kömpelöä.

Toki PES3 on varmasti huippufutista ja genrensä valio, mutta antakaa Fifalle mahdollisuus. Viime vuotinen 2003-painos ei turhaan saanut kiitosta pelisarjan viemisessä huomattavasti parempaan suuntaan, joten tämän vuoden Fifa-futis voi hyvinkin yllättää uudestaan.

Annoin mahdollisuuden demolle, demo ei antanut minulle. Olen kuule sen verrna FIFA-konkari (kääk mikä meriitti), että minä ainakin olen päättänyt että tuo ei ole ainakaan ostamisen arvoinen. Kyllähän sitä saattaa hyvällä tuurilla ilmaiseksi testata, jos jaksaa. *winkwink*

Minulla on ollut FIFA 98: Road To World Cup, FIFA 98 World Cup, FIFA 99, FIFA 2000, FIFA 2001, FIFA 2002, FIFA 2003. Riittäkö? Silloin ala-asteikäsenä noi oli mun mielestä aiak r0ks. Nyt jälkeenpäin ei voi kun itkeä. Tosin itsekin myönsin siihen aikaan FIFA 2001:sen täydeksi shitiksi.

ISS 98 ja 2000 oli N64:sella ja niitä rakastin paljon enemmän kuin FIFA-pelejäni. Oli ne FIFA:tkin pakko ostaa, kun ISS:iä tuli paljon vähemmän. Cuben ISS 2 oli aika roskaa.

Miksi edes viitsitte puhua EA:n futispeleistä kun PES3:nen on olemassa? Ei nyt sentään,hyvä vain kun tulee kilpailijoita markkinoille niin kehitys jatkuu.....

Itse en ole kiinnostunut PES kolmosesta, koska tylsää ostaa sama peli kolmannen kerran. Olisi pitänyt olla EHDOTTOMASTI kunnon rosterit ja Online-peli. Pelattavuus oli mahtava jo ekassa PS2:n PESssissä, parantuneista animaatioista en voisi vähempää välittää. Ja kun pelaan 99% kavereita vastaan, ne eri peli- ja uramoditkaan ei kiinnosta.

FIFAt ovat olleet pelattavuudeltaan Pleikalla karseita, mutta odottelen innolla 2004-version testaamista. Online ja oikea rosteri voisivat olla parantuneen pelattavuuden ohella se syy, miksi siirtyisin Konamilta EA:n pariin.

Pelaajalehdellekin pyyhkeitä PES3-kritiikittömyydestä. Onhan se Puha kova fani, mutta voisi silti pudottaa edes puolikkaan tähden selvistä puutteista ja toisen puolikkaan vähäisestä uudistumisesta (josta muistetaan valittaa aina EA:n urheilupelin kohdalla...) :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Onhan se Puha kova fani, mutta voisi silti pudottaa edes puolikkaan tähden selvistä puutteista ja toisen puolikkaan vähäisestä uudistumisesta (josta muistetaan valittaa aina EA:n urheilupelin kohdalla...) :)

Nyt kun on tullut pelattua PES3:a jonkin verran niin ei voi kuin todeta että vaikka pelissä ei olisi käyttöliittymää ollenkaan vaan heti latauskuvan jälkeen siirryttäisiin peliin ja äijät olisivat nimettömiä niin olisi silti vaikea antaa vähemmän kuin 4½ tähteä (no okei, kunhan taktiikat sun muut pääsisi säätämään..).

Nyt on pelattavuus kohdallaan ja meno on sen verran jouhevaa verrattuna edellisten osien kulmikkuuteen että ei voi kuin yrittää vääntää alkkareita kuiviksi hunajasta. Tietysti animaatioita voi saada vielä sulavammiksi ja pieniä rosoja hioa mutta ei niillä nosteta pisteissä kuin kymmenyksiä. Sama pätee kaikkeen oheissälään: cupeihin ja Master Leagueen (johon en ole vielä edes koskenut), lisensseihin sun muuhun. Futissimulaationa peli on loistava. Ja meikä sentään pelasi ykköstäkin haavi auki. Kakkonen oli pelillisesti askel taaksepäin mutta nyt päästiin taas raiteille. En tiedä mitä pojat kakkosen kanssa itse tekivät, tuskin koskivat pitkällä tikullakaan (no, pelasivat tietenkin WE6(FE):ta..), mutta kolmosesta näkee taas että Seabass ja kumppanit ovat tehneet sellaisen pelin jollaista itse haluavat pelata. Rakkaus futikseen ja haave tehdä täydellinen futissimulaatio näkyy ja kauas.

Lois-ta-va pe-li!

Fifa 2004:n verkkopeli on näköjään tökkinyt aika pahasti. Yhteyden muodostuksessa on ollut ongelmia jne. Toivottavasti saavat kuntoon, jotta saisi todellista palautetta verkkopelaamisesta.

http://fi.playstation.com/news/newsStory.jhtml?storyId=104690_fi_FI_NEWS&linktype=MPC

FIFAt ovat olleet pelattavuudeltaan Pleikalla karseita, mutta odottelen innolla 2004-version testaamista. Online ja oikea rosteri voisivat olla parantuneen pelattavuuden ohella se syy, miksi siirtyisin Konamilta EA:n pariin.

Isoveljen yksi kaveri oli ostanut Fifa 2004 -videopelin eikä pitänyt pelistä yhtään kun oli testannut Pro Evolution Soccer 3:sta. Hänen mielestä se oli täysi paska!

en kyllä ymmärrä mitä ihmiset näkee tos uudes fifassa?? kokeilin tota kaverilla ja täytyy sanoo et toivoin ekan puoliajan jälkee et ois loppunu jo! ei minkäänlaista tuntumaa koko pelissä...

tulee kylmät väreet ku kuvitteleeki sen pelaamista!!!

Itse en ole kiinnostunut PES kolmosesta, koska tylsää ostaa sama peli kolmannen kerran. Olisi pitänyt olla EHDOTTOMASTI kunnon rosterit ja Online-peli. Pelattavuus oli mahtava jo ekassa PS2:n PESssissä, parantuneista animaatioista en voisi vähempää välittää. Ja kun pelaan 99% kavereita vastaan, ne eri peli- ja uramoditkaan ei kiinnosta.

Pelaajalehdellekin pyyhkeitä PES3-kritiikittömyydestä. Onhan se Puha kova fani, mutta voisi silti pudottaa edes puolikkaan tähden selvistä puutteista ja toisen puolikkaan vähäisestä uudistumisesta (josta muistetaan valittaa aina EA:n urheilupelin kohdalla...) :)

Öh...? Sama peli? Tämän olisin käsittänyt vielä kakkosen ja ykkösen välillä, mutta PES3:n ja PES2:n välillä on niin suuri ero että tarvitsee uudet okuläärit ja pelata pitempään kuin 20 sekuntia jos puhuu samasta pelistä. Muutoksista ei saa pitkää listaa, mutta se mitenkä erilaiseksi ja paremmaksi ne tekevät pelin on tärkeämpää kuin saada 100 erilaista muutosta jotka ovat kaikki tyyliin katsojilla on erilaiset hatut. PES3:ssa pallon käyttäytyminen ja puolustajien toiminta on ne tärkeimmät ja eniten peliä muuttavat muutokset 2:sta.

Taidan olla sittenkin väärässä sen suhteen, kun sanoin että Konami on keskittynyt oikeaan asiaan sillä mitä rahantekoon tulee, niin käsittämättömän moni tuntuu pistävän rosterit ja online-pelaamisen pelattavuuden edelle. Paljoa ei tarvitse EA:n siis nähdä vaivaa vaistaisuudessakaan mikäli nuo ovat ostoperusteet. Ollaan nyt sen verran rehellisiä, että FIFA 2004:sta en ole pelannut edes puolen sekunnin vertaa mutta lupaan tilaisuuden saadessani yrittää pistää ennakkoluuloni sivuun (helpommin sanottu kuin tehty) ja antaa FIFAlle mahdollisuuden, mutta arvostelujen perusteella vaikuttaa että eteenpäin ei ole menty.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Öh...? PES3:ssa pallon käyttäytyminen ja puolustajien toiminta on ne tärkeimmät ja eniten peliä muuttavat muutokset 2:sta.

Ja pelaajien inhimilliset rajoitukset siinä, miten he voivat liikkua.
Pelaajat eivät enää ole yli-ihmismäisiä robotteja(eivät ne nyt ole koskaan olleetkaan Pro Evoissa verrattuna muihin sarjoihin, mutta nyt on päästy realistisuudessa kokonaan uudelle tasolle). Lisäksi vielä realistisemmat pääpelitilanteet ovat yksi parhaita parannuksia.
Muutokset siis tosiaan ovat suurimmat pelattavuudessa, eivät valikoista löytyvissä optioissa. Joitain ne optiot vaan tosiaan näyttävät kiinnostavan enemmän

Ylös Bottom