Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Myisin kyl. Tuostahan saa melkein 300k. Varmaan ihan hyvä ukkeli mut normi fede on sen 30k, ei tuo kuitenkaan niin iso upgrade ole.
Yeah, varmaan tämän päivän aikana eikä jää odottamaan pakasta poistumista?
 
Viimeksi muokattu:
Yeah, varmaan tämän päivän aikana eikä jää odottamaan pakasta poistumista?

Periaattees kannattas oottaa sinne to-pe ku wl jengit ostetaan mut siinä on riskisä jos ens pe onkin jo uus promo ni voi olla et kortteja aletaan paniikissa myymään ja hinta tippuu.
 
Periaattees kannattas oottaa sinne to-pe ku wl jengit ostetaan mut siinä on riskisä jos ens pe onkin jo uus promo ni voi olla et kortteja aletaan paniikissa myymään ja hinta tippuu.
Ymmärtääkseni huomenna tulossa rulesbreaker #3. Täytyy pohtia... o_O

@Saxon_747: Onnea, kovan tason pelaajan nostosta! \o/
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärtääkseni huomenna tulossa rulesbreaker #3. Täytyy pohtia... o_O

@Saxon_747: Onnea, kovan tason pelaajan nostosta! \o/

Olipas kerrankin positiivinen ylläri... kun preorder päkistä käveli ulos Fabinho ja takana lymyili joku korealainen. Nyt joutuu Grealish siirtymään eläkkeelle ja Vardy saa rinnaleen uuden toverin.
 
On ton molletin pelaaminen kyllä ihan hauskaa. Itse sain tasapainoisen jengin tehtyä. Vedin 7 matsia ja voitin kuusi. Ei yllättänyt että vanha tuttu laina mbappe kaikilla vastassa. Tosin se muu tiimi on yleensä ihan ripulia niin aika helposti saa tehtyä maaleja.
 
On ton molletin pelaaminen kyllä ihan hauskaa. Itse sain tasapainoisen jengin tehtyä. Vedin 7 matsia ja voitin kuusi. Ei yllättänyt että vanha tuttu laina mbappe kaikilla vastassa. Tosin se muu tiimi on yleensä ihan ripulia niin aika helposti saa tehtyä maaleja.
Joutuu kyllä jooh tasapainottaa rankasti muualla, kun tungee tuollaisen 90 rating kentälle jotta saa sen 77 keskiarvon. Pari häviötä tullut, muuten kyllä pelkkiä voittoja.
Capture.PNG

Itsellä vielä 3 voittoo jäljellä ja Mollet sitten pääsee aloitukseen.
Capture.PNG
in game formaatti, aloittaa 4441(2), jotta vähintään on 8 kemia.
 
Eikö olisi aika päästää pique menemään Shakiran kainaloon ? :D

Mä vedän tällä tota mollettia.
 

Liitetiedostot

  • PS_Messages_20201102_164535.jpg
    PS_Messages_20201102_164535.jpg
    345,9 KB · Lukukerrat: 25
Eikö olisi aika päästää pique menemään Shakiran kainaloon ? :D

Mä vedän tällä tota mollettia.
Ei, Albani tarvitsee häntä ja Ramos aivan liian kallis. Enkä nyt raaski luopua mun ainoita Barca jätkistä startterista. Voin kyllä kuunnella ideoita ehdotuksia, mutta anna kun arvaan, Davies/Alaba? x)
 
Ei Albani tarvitsee häntä ja Ramos aivan liian kallis. Enkä nyt raaski luopua mun ainoita Barca jätkistä startterista. Voin kyllä kuunnella ideoita ehdotuksia, mutta anna kun arvaan Davies/Alaba? x)
Riippuu vähän mihin ne pitää sijoittaa. Käytin alabaa alussa mutta se on mun mielestä liian hintelä pakiksi tässä pelissä.
 
Riippuu vähän mihin ne pitää sijoittaa. Käytin alabaa alussa mutta se on mun mielestä liian hintelä pakiksi tässä pelissä.
352, minun uusi rakkaudeni. Eli LB nousee LM tehtävään perään ja keskittämään palloa/syöttää keskelle CAM/CM:lle ja puolustuksessa formaatti muuttuu lennossa perinteiseen 442 (LM -> LB ja CAM -> LM). Tällein se toimii tässä pelissä. Ai niin, hyvä myös jos osaa pukatakin, nimittäin "get in the box" jos RM pääsee apajille laittamaan takatolpalle. Joten yhteenvetona: Yup, Prime Roberto Carlos it's your man.

CB on sitten joku tavallinen jantteri, joka puolustaa tuossa keskustaa kahen muun kanssa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ei jumalauta jos tässä käy niinku viime vuonna ja servut jää tälläseks... Ottaiskoha poweri pelin palautuksena jos sanoo että tuote on rikki.
 
Onko joku saanut jo ensimmäisen FGS Swaps tokenin? EA taisi luvata, että kolmen päivän sisällä tapahtumasta nuo pitäisi tulla, mutta itselleni ei ole ainakaan vielä ilmestynyt.
 
Onko joku saanut jo ensimmäisen FGS Swaps tokenin? EA taisi luvata, että kolmen päivän sisällä tapahtumasta nuo pitäisi tulla, mutta itselleni ei ole ainakaan vielä ilmestynyt.
Nope ei ole vielä tullut. Fifa forumissa näkyy myös juttua, että streamissä kerrottu että kestää jopa viikkoa saada tokenin. Mutta mitä siinä kiirehtiä, 10 pitää kerätä ja 5 tokenin rewardi saa aikasintaan vasta ensi vuonna. xD
 
Yhen voiton päässä ois ykös divariin nousu. Tällä jengillä mennään.
Screenshot_20201102_205628_com.ea.gp.fifaultimate.jpg
Mukava pelata ku jokaisella vastustajalla on suunilleen 2-5miljoonan jengi ja jokainen koittaa vaa juosta laidasta läpi Perjantaina koittais pelata tämän fifan ensimmäisen WLn
 
Kyllähän toi Mollet menee sujuvasti, 12 peliä vedin, 11 voittoa ja kaikki muut tehty. Puolet vastustajista on hypännyt pois kun pääsee parin maalin johtoon.

Aina ennen on ärsyttänyt tehdä näitä tehtäviä mutta nyt ne tuntuu kaikista hauskimmilta. Ei oo niitä perus sterling zaha Lucas tiimejä vastassa ja saa juosta vaan päästä päähän .


Edit: tein kuitenkin loppuun. Sain Timon vielä pakasta kylkeen niin sai pogban testiin porukkaan
 

Liitetiedostot

  • PS_Messages_20201103_014443.jpg
    PS_Messages_20201103_014443.jpg
    362,4 KB · Lukukerrat: 31
Viimeksi muokattu:
Näköjään ea päätti pilata tämän vuoden pelin kolmen viikon jälkeen. Eilen kun pelailin pätsin jälkeen niin pelaajat tuntui tarpovan suossa, syötöt menee ihan randomilla ja magneettijalat on tehneet paluun. Päivän paras peli oli kun olin eka puolikkaan jälkeen 5-1 tappiolla. Kaveri jyräsi minut täysin ajattelin kuitenkin puoliajan jälkeen kaikki lähti toimimaan ja peli päättyi 6-6. Kai tässä vaan kävi sillai että vastustajalla iski dementia ja se ei tiennyt mitä nappeja toisella puoliskolla paineli.
 
Ylös Bottom