Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyl mä uskon että on aika endgame. Ne paremmat kuitenkin on varmasti 2-3mil pitkään.

Heittänyt välillä penkiltä kentälle ton RTTF Brandtin. Hauska kortti pelata.

Tehnyt mieli kokeilla tota If kimpembeä. En edes tiedä miksi koska Varane ja navas on niin hyviä. Navas on kyllä aika beast vaikka onkin todella pieni. Aina oikeassa paikassa ja ryöstää pallon pois.
 
Swapit meni vaivatta läpi. Tuli ihme kyllä vaan hävittyä pari peliä ja suurin osa oli ohi ekoissa tilanteissa. Pisin peli oli jotain 20 min, vain kaksi vastustajaa ei luovuttanut golden goal säännöllä, mutta heti perään sitten 2-0 tilanteessa. Toisessa näistä mulla oli se ensimmäinen punainen alla mikä jaettiin tietenkin heti kun itse vedin rottana läpiajossa jalat alta ja vastustaja yritti varmaan kääntää heti ylivoimalla.

Objectivet tuli tehtyä just sen verran että pääsee jakson päätyyn asti. Pyörittelin päätä niitä tehdessä jossain friendlyssä kun vastaan tuli porukkaa sata lasissa juosten. Pelin alussa näytin selvästi nostamalla omat ylös ettei voitto kiinnosta, vaan joku yksittäinen objective. Noh, peli jotain 10-1 ja vastustaja vaan jatkaa juoksua sillä edelleen hengissä olevalla laina Mbappella ja painaa suoraa maalia maalin perään. Oli pakko ottaa pallo haltuun ja alkaa pelaamaan aikaa. Odotin vielä viestiä perään missä mua syytellään siitä jollain teinigangstajengislangilla mutta säästyin edes siltä.

Mitä teen swapeilla, ei tietoa. Se jaksaako edes jatkaa tätä peliä, ehkä ei. Pääsyy ne asiat mihin jo aikaisemmin olen ottanut kantaa. Nyt vielä pitkäaikainen ja ainoa co-op kaveri siirtyi vitoselle. Olisko se sitten peli lahjoitukseen vähävaraiselle perheelle ja itse vaikka pulkkamäkeen.
 
Onko peli millään tavalla hienompi PS5/Xbox Series X konsoleilla? Sama peli tottakai, mutta onko graafisia eroja?
 
Onko peli millään tavalla hienompi PS5/Xbox Series X konsoleilla? Sama peli tottakai, mutta onko graafisia eroja?
Pieni päivitys vain, sulavampi liikkeet, paremmat värit (paljon vihreämpi nurmikko) ja jossain hahmoissa silmäkarkkia jotka huomaa vain replayssä.

Sitten itse peliä ei muuten ole optimoitu/tehty ps5:sta varten super nopeat latausajat, niin nopeita ettet kerkee näkemään vihollisen squadia. Grafiikka glitchit, esim pelaaja kortti keskikentällä välkkyy. PS5 saatavuus ongelmien takia, niin pelaajakuntakin myös paljon pienempi, että rivalsissa voit saada ihan mitä vaan skill rating pelaajaa vastaan esim. minä 1000 pojonen sain 2500 pojon kaverin vastaan. Niin sekä dualsense ohjaimen adaptive triggerin toiminto käytetty tässä pelissä niin, että aina kun pelaajasi stamina menee puolilleen niin tulee painevastusta ja mitä kuluneempi sitä hankalampi painaa triggeriä. Voit kuvitella millainen sekasorto kentällä, kun vaihtelet pelaajaa jatkuvasti ja tämä toiminto ei voi pelissä ottaa pois vaan pitää kokonaan poistaa itse konsolin asetuksista pelin ajaksi.

Tuollaiset kokesin ensimmäisinä päivinä, joten suosiolla palanut pelaa ps4 versiota. Ei kyllä ole yhtä maata mullistavaa kuin 15->16 hypyssä. Siinä toki vaihdettiin pelimoottorii verrattuna tähän jossa vähän terävöitiin kuvaa ja lisättiin pari animaatiota peliin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ja näin Bruno murhe väistyi... en osta Beckhamia vaan rm Canselon ja tästä säästyneet kolikot käytän Tott Brunoon.
 
PS5 saatavuus ongelmien takia, niin pelaajakuntakin myös paljon pienempi, että rivalsissa voit saada ihan mitä vaan skill rating pelaajaa vastaan esim. minä 1000 pojonen sain 2500 pojon kaverin vastaan. Niin sekä dualsense ohjaimen adaptive triggerin toiminto käytetty tässä pelissä niin, että aina kun pelaajasi stamina menee puolilleen niin tulee painevastusta. Kuvittele nyt millainen sekasorto, kun syöttelet ja yrität juosta. Välillä kovaa vastusta valillä löysää yms.
Noihin voisin kommentoida, että onneks vastustajan skill rating vaikuttaa kans sillee, et jos häviit paljon isommalle ratingille, nii menetät kans vähemmän ratingia ja samaten, jos voitat paljon pienemmän nii saat vähemmän.
Dual sense ei häiritse, ku sitä ei käytä.
 
Ja näin Bruno murhe väistyi... en osta Beckhamia vaan rm Canselon ja tästä säästyneet kolikot käytän Tott Brunoon.
Se oli nopee. €A voisi lahjoo huomenna mulle tuon (neljännen) IF Carrascon. :D

Dual sense ei häiritse, ku sitä ei käytä.
Jooh vähän vielä lapsen kengissä, kunnon vain PS5 peliä odotellessaan. Astro Playroomissa mainostuksen takia vähän yliampuvasti, mutta ihan toimiva ja hauska. Mutta mitä nyt Fifassa tai Borderlandsissa kokenut, niin mieluiten joko minimillä tai ei ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom