Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oli kyllä nihkein WL tähän mennessä alkaa joka viikonloppu näkymään enemmän ja enemmän tätä että istutaan syvällä ja pallon voiton jälkeen tykitetään se pitkä läpi syöttö sinne kärkeen missä odottaa joku näistä kavereista mbappe/neymar/ronaldo/rashford/auba ei kohta viiti enää edes hyökätä kun tietää mitä tapahtuu pallon menetyksen jälkeen. Noh eipä siinä eihän jalkapallossa ole yhtä oikeaa tyyliä pelata gold 3 kuitenkin nyt taskussa. Olis ihan mukava jos välillä kaveri pelais eri tyylistä palloa.
 
Sain omani alkuviikosta.
Taisi sitten jäädä tuo token saamatta, vaikka tuli pari tuntia tuota katsottua. EA:n chatista kyselin, mutta eipä sieltä ollut tarjolla mitään apua. Joillain oli kai käynyt niin, että se EA-tilin linkitys oli poistunut itsestään Twitchistä, mutta tuonkin kävin tarkastamassa. Eihän tuosta kummoisia palkintoja saa, mutta onhan tuo nyt vähän perseestä, jos ei saa luvattua palkintoa. Toivotaan, että joku päivä saa vielä jostain sen toisen tokenin, niin sen jälkeen voi lunastaa tuon 2 tokenin pakan ja unohtaa koko FGS swapsin.
 
Jääkö muilla vielä syötöt lyhyiksi, vaikka niihin laittaa kunnolla voimaa? Mielestäni en itse sählää kontrollien kanssa ja sama ongelma on edelleen olemassa mikä piti jo korjaantua muistaakseni jo ekoissa päivityksissä.

Pääpelit tuntuu myös hankalilta ja menevän saman kaavan mukaan. Jos vaikka keskialueella voitan pääpallon, niin kohdistamisesta huolimatta pallo menee suoraa linjaa takaisin ja on vastustajalla ennen kuin omat reagoi.
 
Jääkö muilla vielä syötöt lyhyiksi, vaikka niihin laittaa kunnolla voimaa? Mielestäni en itse sählää kontrollien kanssa ja sama ongelma on edelleen olemassa mikä piti jo korjaantua muistaakseni jo ekoissa päivityksissä.

Pääpelit tuntuu myös hankalilta ja menevän saman kaavan mukaan. Jos vaikka keskialueella voitan pääpallon, niin kohdistamisesta huolimatta pallo menee suoraa linjaa takaisin ja on vastustajalla ennen kuin omat reagoi.

Tuntuu et viimeisimmän patchin jälkeen nuo syötöt meni jotenkin iha huonoks.
 
HOLLANNIN miesten jalkapallomaajoukkueen ja Ajaxin hyökkääjä Quincy Promes on pidätetty epäiltynä osallisuudesta vakavaan puukotukseen.

Asiasta kertoo muun muassa hollantilainen De Telegraaf.

Telegraafin mukaan Promes, 28, pidätettiin sunnuntaina. Poliisi vahvisti lehdelle pidättäneensä puukotuksesta epäiltynä 28-vuotiaan amsterdamilaismiehen.

Mahtaako saada uppeja jos pitää paikkansa
 
Itselläni jäi suurin osa WL-peleistä sunnuntaille ja on kyllä turhauttavaa touhua. Omat Neymar ja Mbappe eivät saa mistään sisään ja vastustaja tekee jokaisesta paikasta. Viimeisin matsi oli sellainen, jossa minulla oli 18 laukausta ja vastustajalla 2 - peli päättyi 3-2 minulle. Noiden 18 laukauksen joukossa oli mm. Neymarilla viisi sellaista paikkaa, joista hänen pitäisi tehdä maali sata kertaa sadasta. Eniten tuossa turhauttaa se, kun ensimmäisen minuutin jälkeen näkee jo että kumpi ottelun tulee voittamaan, niin siitä huolimatta pitää hikoilla koko pelin ajan. Tuossa säästyisi molempien aikaa, kun peli antaisi sen paremman pelaajan tehdä niistä paikoistaan ne maalit ja häviävä osapuoli voisi quitata ottelusta.
 
On sitten ihan järkyttävän huono toppari tuo rttf Kounde. Häviää 1v1 pallonriistoista suurimman osan ja sit luulis, et ku on lyhyt ukko kyseessä ja pace 82 ni ois nopeutta mut ei. Tuntuu jotenkin tosi hitaalle.

Toisaalta ei yllätä et EAn antamalla "ilmaiskortilla" on feikki statsit, mut tulipa kokeiltua.
 
Täällä kyllä huomaa että on promo kausi menossa... pakat silkkaa paskaa. Pre orderit ja elite 3 toi parhaana 82:sen.
 
On sitten ihan järkyttävän huono toppari tuo rttf Kounde. Häviää 1v1 pallonriistoista suurimman osan ja sit luulis, et ku on lyhyt ukko kyseessä ja pace 82 ni ois nopeutta mut ei. Tuntuu jotenkin tosi hitaalle.

Toisaalta ei yllätä et EAn antamalla "ilmaiskortilla" on feikki statsit, mut tulipa kokeiltua.

Nämä kaikki objective ilmaiset on jollain tavalla paskottu ja tehty täysin tarpeettomiksi. Koundea kokeilin itsekin ja Ramos toimii paljon paremmin vaikka onkin "huonompi". Onneksi Koundea sentään iso osa käyttää niin sitä vastaan on helpompi pelata.
 
Mitähän sitä swapistä ottaisi... Koeman olisi varma ja pieni parannus Ramosiin mutta vähän tylsä valinta. Siihen kylkeen saisi tuon +83 päkin. Ikoni päkki olis tietysti vähän viihdettä mutta kun sieltäkin tulee se pakollinen Inzaghi jonka olen joka ikinen vuosi vetässyt...
 
Mitähän sitä swapistä ottaisi... Koeman olisi varma ja pieni parannus Ramosiin mutta vähän tylsä valinta. Siihen kylkeen saisi tuon +83 päkin. Ikoni päkki olis tietysti vähän viihdettä mutta kun sieltäkin tulee se pakollinen Inzaghi jonka olen joka ikinen vuosi vetässyt...
Itse olisin taipumassa valintaan:
x2 ultimate packs - 2 tokenia
85+ x5 pack - 3 tokenia
83+ x25 pack - 5 tokenia
Base icon pack - 8 tokenia

Fodderia lisää prime R10/Eto/Xavi/Puyol SBC:tä varten. (Jos nyt niitä joskus tulee)
 
Viimeksi muokattu:
Mid or prime icon tai sit base icon ja pakat.

Se pettymys on vaan niin iso kun keräät nuo 15 tokenia vaik toho mid or prime ja sit sieltä nousee joku bobby moore...
 
Ylös Bottom