Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hehkuttanut kortteja koko pelin. Mutta ai helvetti että löysin parhaan tähän mennässä toi If carrasco ja Felix pariskunta on aivan tajuton. 26 matsia, 68 maalia ja 32 syöttöä kahteen pekkaan. Felix on aivan sama mistä sillä vetää ja mistä asennosta niin se on aina maalissa. Ja se pallo ei lähde jalasta millään pois.
Tämä nubu kyllä jää teikäläisen jalkoihin. Toki peluutan eri paikoissa.
352
LM IF Carraco 22 ottelua/6 maalia/13 syöttöä
CAM POTM Felix 22 ottelua/21 maalia/8 syöttöä

Martial ja IF Zaha minulla tällä hetkellä hoitaa viimeistelyn.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä nubu kyllä jää teikäläisen jalkoihin. Toki peluutan eri paikoissa.
352
LM IF Carraco 22 ottelua/6 maalia/13 syöttöä
CAM POTM Felix 22 ottelua/21 maalia/8 syöttöä

Martial ja IF Zaha minulla tällä hetkellä hoitaa viimeistelyn.
Joo, mulla on molemmat piikissä ja Silva Cammina.
 


Kyllä kelpaisi tännekin Bruno. Nif on jo ihan pirun kova cm niin tuo on jo varmaan maaginen. Pakko kuitenkin säästää tässä kohtaa kolikoita ja katsoa mitä totyjä on tarjolla. Budjettia tällä hetkellä 2,2M mutta tarvitsen jonkun kunnon ikonin Douglas Costan tilalle..


Muuten ykkös tiimillä pelannut kahteen viikkoon tasan 6 rivals matsia joten ei noilla miljoona päivityksillä ihan hätä ole. Kaikki muu peliaika tuntuu menevän objectivejen parissa.
 
Pakko kuitenkin säästää tässä kohtaa kolikoita ja katsoa mitä totyjä on tarjolla. Budjettia tällä hetkellä 2,2M mutta tarvitsen jonkun kunnon ikonin Douglas Costan tilalle..

Muuten ykkös tiimillä pelannut kahteen viikkoon tasan 6 rivals matsia joten ei noilla miljoona päivityksillä ihan hätä ole.
Jep samanlailla täällä "säästölinjalla". Varsinkin kun alkaa tuossa high end kullat tippumaan tasasesti totyä kohti. Kassassa 1.6M ja tällä tiimillä menen viikottain SB Elite 1-2 ja rivals rank 3. Lähiviikkoina voisin vielä päivittää klubiin Messin ja Varanen.
Capture.PNGCapture.PNG

Kaikki muu peliaika tuntuu menevän objectivejen parissa.
Niitä on tullut kyllä urakalla, vielä backlogissa Deulofeu, ELF, Eredivisie ja Beckhamin setit tekemättä. o_O
 
Jep samanlailla täällä "säästölinjalla". Varsinkin kun alkaa tuossa high end kullat tippumaan tasasesti totyä kohti. Kassassa 1.6M ja tällä tiimillä menen viikottain SB Elite 1-2 ja rivals rank 3. Lähiviikkoina voisin vielä päivittää klubiin Messin ja Varanen.
Näytä liitetiedosto 5247Näytä liitetiedosto 5248


Niitä on tullut kyllä urakalla, vielä backlogissa Deulofeu, ELF, Eredivisie ja Beckhamin setit tekemättä. o_O

Joutaako huomenna illalla tekemään Beckhamin vaparit? Eihän noita muuten saa kun friendlyssä tekemällä..
 
Joutaako huomenna illalla tekemään Beckhamin vaparit? Eihän noita muuten saa kun friendlyssä tekemällä..
Ilman muuta, olin jo aikeissa vetää solo tupla ohjaimella tänään.

Ko. 3 vapaapotkua koko 21 uran aikana sisään. 18:ssa vetelin hyvällä prosentilla sisään, ei vaan tässä, jos hyvä niitä tulee yhtään SB:ssä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ilman muuta, olin jo aikeissa vetää solo tupla ohjaimella tänään.

Ko. 3 vapaapotkua koko 21 uran aikana sisään. 18:ssa vetelin hyvällä prosentilla sisään, ei vaan tässä, jos hyvä niitä tulee yhtään SB:ssä. :D

Mulla 9 onnistunutta... enemmän tässä on ongelmia saada niitä vapareita. Ai kun ei battlessa riko ja online niitä ei vihelletä.


Laitan huomenna pleikkarilla viestiä kun olen koneella.
 
Itellä uppoo vaparit ihan ok jos vihu ei liikuta veskaa. Käytän melkein vaa sitä top spinniä siihen palloon ni se on aika helppo tapa. Eli tähtää jonki verra maalin yli ja mahdollisimman kulmaan. Voimaa aika kevyesti ja tattia mahdollisimman suorasti ylös alas. Kannattaa kokeilla jos on ongelmia vapareiden kans.
 
Itellä uppoo vaparit ihan ok jos vihu ei liikuta veskaa. Käytän melkein vaa sitä top spinniä siihen palloon ni se on aika helppo tapa. Eli tähtää jonki verra maalin yli ja mahdollisimman kulmaan. Voimaa aika kevyesti ja tattia mahdollisimman suorasti ylös alas. Kannattaa kokeilla jos on ongelmia vapareiden kans.
Pitää harjoitella, ollut liian laiska ja juuri kyseistä tapaa käytän. Rima kolisee/veska torjuu on aika perus meikän tapauksissa vielä. :D

Laitan huomenna pleikkarilla viestiä kun olen koneella.
Tuun viimeistään huomenna 18-19 aikoihin linjoille. :)
 
Viimeksi muokattu:
Itellä uppoo vaparit ihan ok jos vihu ei liikuta veskaa. Käytän melkein vaa sitä top spinniä siihen palloon ni se on aika helppo tapa. Eli tähtää jonki verra maalin yli ja mahdollisimman kulmaan. Voimaa aika kevyesti ja tattia mahdollisimman suorasti ylös alas. Kannattaa kokeilla jos on ongelmia vapareiden kans.

Tuotapa pitää kokeilla. Itse saan sivukierteellä hyvin kun on ykkös tiimi ja Ramos ampumassa. Osaan jo hyvin mitoittaa sen. Ongelma on siinä kun vapareita saa vähän ja ukot vaihtelee niin sweet spottia ei tahdo löytää.

Pitää tuo ottaa huomenna testiin.
 
Futmas näköjään muuttuu freeze promoksi niin joulua viettämättömät eivät loukkaannu.... eikö €a ajattele niiden tunteita joilla ei ole pakkasta.
 
Futmas näköjään muuttuu freeze promoksi niin joulua viettämättömät eivät loukkaannu.... eikö €a ajattele niiden tunteita joilla ei ole pakkasta.

:D

Tuli tehtyä nuo Felixin ja Herreran sbct vaikka piti pysyä kaukana näistä sbc:stä... Felixiä nyt moni on kehunu mut toi Herrera näyttää itestä pirun hyvälle. Kaikki tärkeät statsit kohdillaan, H/H workrate + player model high & average ja saa vielä upin perjantaina 86 ratingiin.
 
Olisin joskus 10 vuotta sitten vielä ymmärtänyt, että pelaajahaku esim sbc:tä tehdessä saattaa olla laginen päiväsaikaan, mutta se että valikkojen toimivuus on riippuvainen pelaajavirrasta on täysin käsittämätöntä. Tämä sama alusta on ollut käytössä jo sen vuosikymmenen. Luulisi resursseja olevan sen verran, että joku pienempi ryhmä saisi muutaman vuoden aikana tehtyä kokonaan uuden käyttöliittymän. Näin saataisiin joka vuosi se kopio ulos. Mutta ei. Pelin kehittäminen maksaa.
 
Olisin joskus 10 vuotta sitten vielä ymmärtänyt, että pelaajahaku esim sbc:tä tehdessä saattaa olla laginen päiväsaikaan, mutta se että valikkojen toimivuus on riippuvainen pelaajavirrasta on täysin käsittämätöntä. Tämä sama alusta on ollut käytössä jo sen vuosikymmenen. Luulisi resursseja olevan sen verran, että joku pienempi ryhmä saisi muutaman vuoden aikana tehtyä kokonaan uuden käyttöliittymän. Näin saataisiin joka vuosi se kopio ulos. Mutta ei. Pelin kehittäminen maksaa.

Tuo on tarkoituksella tehty ainakin jos sbceen kautta menet markettiin. Tällä kai koitetaan sitä sniputusta vastaan taistella. Harvoin olen kuitenkin törmännyt siihen että omasta tuotteesta tehdään surkeaa tarkoituksella... mutta tälläistähän kilpailun puute tekee.

Nokitan @aleksi0 tällä Beckhamin 50k päkillä....ei tullut Brunoa...

1607525196310-767026855.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tuo on tarkoituksella tehty ainakin jos sbceen kautta menet markettiin. Tällä kai koitetaan sitä sniputusta vastaan taistella. Harvoin olen kuitenkin törmännyt siihen että omasta tuotteesta tehdään surkeaa tarkoituksella... mutta tälläistähän kilpailun puute tekee.
Wau. Sanattomaks vetää. Ikäänkuin sniputtaminen olisi tässä pelissä ongelmalistan kärjessä tai millään tavalla häiritsevää. Botit onkin aivan toinen juttu ja niitähän on pilvin pimein. Huomaa kun pistää jotain myyntiin ja samalla sekunnin murto-osalla myyty.

Huoh, puolituntia ollut taas koko roska aivan jumissa.
 
Joo jos jonku pelaajan haluaa ostaa hyvään hintaan ni melkein turha yrittää konsolilla. Kaikista paras snipata on tietokoneen selaimen web apilla ja laittaa sen fullscreenille. Sit zoomaa vähän et napit on isompia ni niihin osuu nopeemmi hiirellä ja toinen käsi enterille ni ei tarviikku keretä klikata buy now ja enteril vahvistaa se. Vähän HC tapa, mutta toimii. :D
 
Ylös Bottom