Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gulacsi, Godin, Parejo, Icardi ja Pjanic. Ennemmin satsaisin pari lisää tuohon 25x 83.
Nekin kieltämättä näyttää houkuttavalta. Varsinkin, kun kaikki siniset kortit pakoissa. :D

Täytyy vähän sumplia, miten saa swapit käytettyy tehokkaasti...
85+ x5, 83+ x25 ja base or mid icon = 18 swappia.
 
Viimeksi muokattu:
Nekin kieltämättä näyttää houkuttavalta. Varsinkin, kun kaikki siniset kortit pakoissa. :D

Täytyy vähän sumplia, miten saa swapit käytettyy tehokkaasti...
85+ x5, 83+ x25 ja base or mid icon = 18 swappia.
Yksi vaihtoehto olisi myös base icon pack + base or mid icon pack. Tuossa olisi kaksi saumaa saada edes kohtalainen icon. Nuo voisi sitten myöhemmin dumpata johonkin hyvään icon sbc:hen, jos napsahtaa kuraa.
 
Nythän on jo 11 tarjolla?
8 tokenia. :)
Icon Swaps: 5 tokenia sekä kolmen pakan palkintoa
Icon swaps 2: 3 tokeania.

EDIT: Varoitus muille, jos harrastaa "golden goal" säännöillä tuota one league/icon swap tokeneita grindailussa. Pari kymmenen matsin jälkeen, vaikka vastustaja itse poistuu pelistä, niin peli päättää disconnectaa sinut pelistä alkuvalikkoon asti. Joten saat vain häviön + DNF ruoskausta. Kävi tuollain kolme matsia putkeen.

Pelasin yhden kokonaisen matsin SB:tä, niin kyseinen ongelma korjaantuu. Joten grindaus jatkuukoon.
 
Viimeksi muokattu:
EDIT: Varoitus muille, jos harrastaa "golden goal" säännöillä tuota one league/icon swap tokeneita grindailussa. Pari kymmenen matsin jälkeen, vaikka vastustaja itse poistuu pelistä, niin peli päättää disconnectaa sinut pelistä alkuvalikkoon asti. Joten saat vain häviön + DNF ruoskausta. Kävi tuollain kolme matsia putkeen.

Pelasin yhden kokonaisen matsin SB:tä, niin kyseinen ongelma korjaantuu. Joten grindaus jatkuukoon.

Itellä ei tullu viel mitään tommosta vastaan ku kävin eilen suorittamassa yhden tokenin ja toisesta puolet. Tosiaan aika helposti saa voittoja ku menee tolla first goal win periaatteella.
 
Itellä ei tullu viel mitään tommosta vastaan ku kävin eilen suorittamassa yhden tokenin ja toisesta puolet. Tosiaan aika helposti saa voittoja ku menee tolla first goal win periaatteella.
itsellä alkoi juuri tuossa 1½ tokenin kohalla. Jep ja näyttää myös melko hyvällä prosentilla jengi tekee samoin. Pari itsepäisempää mulkeroa tullut vastaan, tasatilanteessa sitten itse pois tai viimeistään 2-3 joholla perinteinen ragequit.
 
Pakko antaa propsit EA:lle ettei noissa icon swapseissa ole mitään "tee kymmenessä ottelussa maali" -objectiveja, jotka pakottaisivat häviävän osapuolen roikkumaan koko pelin mukana. Tuon Valioliiga-objectiven kävin tekemässä ja siinä meni aikaa alle puoli tuntia, kun jokainen vastustaja quittasi viimeistään 2-0 tilanteessa. Yksi sellainen mulkku sattui vastaan, joka teki ensimmäisen maalin, mutta quittasi sen jälkeen kun tasoitin. Hän selvästi huomasi olevansa huonompi pelaaja eikä halunnut antaa minulle voittoa. Muutenkin tuntuu, että porukka pelaa paljon hyökkäävämmin, mikä tekee pelikokemuksesta huomattavasti paremman.

Onko joku kokeillut nuo kaikki huippumaalivahdit läpi? Olisi kiva tietää, että kuka on paras. Pope on toki aika käytetty, mutta häntä en saa linkattua joukkueeseen. Oma maalivahtini on oltava joko ranskalainen tai vaihtoehtoisesti La Ligasta, joten vaihtoehdot ovat kai lähinnä Lloris, Courtois ja Ter Stegen. Ter Stegeniä olen nähnyt pro-pelaajien käyttävän, sillä hän on monipuolisin maalivahti, mutta toisaalta taas Courtois on isompi. Kumpikohan noista sitten on parempi?
 
Musta tuntuu että ihan sama kuka siellä on. Takakulma soi aina. Itse suosin maalivahtia kuka heittää hyvin.

Jos nyt sais ton mendyn pois kun torreirasta tuli lb kortti. Se on välillä niin perkeleen hukassa.
 
Yksi sellainen mulkku sattui vastaan, joka teki ensimmäisen maalin, mutta quittasi sen jälkeen kun tasoitin.
Minä kai olen sitten tuon mukaan sellainen mulkku, joka haluaa yhden johtomaali matseja liukuhihnalla läpi eikä jäädä pelaamaan 90 min peliä squad builder tehtyllä squadilla.

Kaikki pelaajat ovat tokeneita hakemassa tuosta pelimuodosta, joten all in golden goal periaatteella mennään ja seuraavaan matsiin. Minä ainakin lähden, jos toinen ei selvästi ole yhteyistyöhaluinen ja saa tasoitettuu. :)
Musta tuntuu että ihan sama kuka siellä on. Takakulma soi aina.
Ootko muuten kokeillut torjua "itse" takakulmat? Eli oikea tattia painettuna liikuttaa maalivahtia manuaalisesti takaisin maalin keskelle vähän ennen vastustaja alkaa laukoo sinne takakulmaan. Tuolla tavalla olen saanut pelastettuu itteäni monesti, kun monet refleksimäisesti aina tähtää sinne.
 
Viimeksi muokattu:
Minä kai olen sitten tuon mukaan sellainen mulkku, joka haluaa yhden johtomaali matseja liukuhihnalla läpi eikä jäädä pelaamaan 90 min peliä squad builder tehtyllä squadilla.

Kaikki pelaajat ovat tokeneita hakemassa tuosta pelimuodosta, joten all in golden goal periaatteella mennään ja seuraavaan matsiin. Minä ainakin lähden, jos toinen ei selvästi ole yhteyistyöhaluinen ja saa tasoitettuu. :)
Pääsääntöisesti näin, mutta kyseisessä ottelussa maali tuli joskus 40 minuutin kohdalla. Ennen tuota minulla oli ollut lukuisia huippupaikkoja ja vastustaja sai jollain alle 20% pallonhallinnalla yhden läpiajon. Omat Rashfordit ja kumppanit eivät saaneet mistään sisään, mutta "yllättäen" vastustajan tehtyä maalia tasoitin heti seuraavasta hyökkäyksestä. Sellaisilla henkilöille, jotka parkkeeraavat bussin friendlyissa en itse ainakaan suostu antamaan mitään ilmaiseksi, vaikka siinä samalla kuluu myös omaa aikaa. Tuota bussia vastaan saa kuitenkin ihan riittävästi pelata WL:ssa ja ykkösdivarin rivalseissa.
 
WL on pahin kaikista noista missä on pelkkiä puolustuksen kautta pelaavia mitkä pelaa mielummin jotain tasuria kuin hyökkäävät.

Rivalssissakin saa suurimman osan hyviä hyökkääviä matseja kun siellä pitää tehä maaleja et saa pisteitä. Joku 1-0 voitto rivalssissa on ihan turha ku siitä ei saa paljoo pisteitä.
 
Mä en pärjää wl enää ollenkaan. Nousin 2 divariin rivalssissa ja lähellä ykköstä mennään. Hakee mulle ilmeisesti niitä helvetin kovia pelureita mitä vastaan oon aivan kusessa. Kaikilla 5mil tiimit ja itku pääsee kun 90min puolustaa läpisyöttöä Ronaldoa ja mbappea vastaan.
 
Pakko oli laittaa päivitetty Kounde squadiin ja kokeiluun. Vaikuttaa aika hyvälle topparille. Ostin myös Keanen jengiin ku halvalla sai 380k. Siinä on kunnon leaderi.

Screenshot_20201212-191557-01.jpeg

Vähä tämmöne välimallin squadi käytössä totya ootellessa. Joku 8-9m ois coinsseja tän lisäks kun myyn investointi IFt pois.
 
Nyt on 5 tokenin osio taputeltu, jos EA jatkaa vielä seuraava swappi samaan malliin, niin päiväs aikaan saa paremmin johtomaali lähtijöitä. Nyt illalla oli vaan enemmän toxic pelaajia vastassa.
 
Onko joku saanut jo tokenin tuon viime viikonlopun EA-tapahtuman katsomisesta? Täällä ei ole ainakaan vielä näkynyt.
 
Ylös Bottom