aleksi0
Well-Known Member
Täytyy valittaa sitten useammin. "Hitto, kun en ikinä saa Toty parhaimistoa"Saat sitten toty version jostain näistä...
Tai siitä on jo aikaa, kun pakasta sai totyn.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täytyy valittaa sitten useammin. "Hitto, kun en ikinä saa Toty parhaimistoa"Saat sitten toty version jostain näistä...
Sulla on niin paljon noita muita että se tasaa tilejä.Onnea!
PS. Olenko minä ainoa foorumista, joka on vielä saamatta omaa Mbappe/Neymar/CR7 pakasta?!
Hyvä ehdokas totyyn, joten en tekisi ite.Onko Bruno potm end game matskua?
Hyvä ehdokas totyyn, joten en tekisi ite.
Villi heitto, että perjantaina tulee headliners Bruno.
Kato muut saattaa tippua.Ei siihenkään ole varaa...
Kato muut saattaa tippua.
Tuo on vain hidaste eikä este. (Kyllä olen piru >:-DD)Tähän tosin klubi tyhjenee melko tyhjiin.
Tuo on vain hidaste eikä este. (Kyllä olen piru >:-DD)
Hän palaa piakkoin takaisin PS4 versioon.Nyt vielä pitkäaikainen ja ainoa co-op kaveri siirtyi vitoselle.
Selkeesti hienompi, mut ps5 versio vissii edellee yhen/kaks päivitystä perässä ja ps4 version pelaajil parempi pallokontrolliOnko peli millään tavalla hienompi PS5/Xbox Series X konsoleilla? Sama peli tottakai, mutta onko graafisia eroja?
Pieni päivitys vain, sulavampi liikkeet, paremmat värit (paljon vihreämpi nurmikko) ja jossain hahmoissa silmäkarkkia jotka huomaa vain replayssä.Onko peli millään tavalla hienompi PS5/Xbox Series X konsoleilla? Sama peli tottakai, mutta onko graafisia eroja?
Noihin voisin kommentoida, että onneks vastustajan skill rating vaikuttaa kans sillee, et jos häviit paljon isommalle ratingille, nii menetät kans vähemmän ratingia ja samaten, jos voitat paljon pienemmän nii saat vähemmän.PS5 saatavuus ongelmien takia, niin pelaajakuntakin myös paljon pienempi, että rivalsissa voit saada ihan mitä vaan skill rating pelaajaa vastaan esim. minä 1000 pojonen sain 2500 pojon kaverin vastaan. Niin sekä dualsense ohjaimen adaptive triggerin toiminto käytetty tässä pelissä niin, että aina kun pelaajasi stamina menee puolilleen niin tulee painevastusta. Kuvittele nyt millainen sekasorto, kun syöttelet ja yrität juosta. Välillä kovaa vastusta valillä löysää yms.
Se oli nopee. €A voisi lahjoo huomenna mulle tuon (neljännen) IF Carrascon.Ja näin Bruno murhe väistyi... en osta Beckhamia vaan rm Canselon ja tästä säästyneet kolikot käytän Tott Brunoon.
Jooh vähän vielä lapsen kengissä, kunnon vain PS5 peliä odotellessaan. Astro Playroomissa mainostuksen takia vähän yliampuvasti, mutta ihan toimiva ja hauska. Mutta mitä nyt Fifassa tai Borderlandsissa kokenut, niin mieluiten joko minimillä tai ei ollenkaan.Dual sense ei häiritse, ku sitä ei käytä.