Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noni. Ensimmäinen kiinnostava RM, eli IF Saka ! Juuri tämän tyylistä pelaajaa odotin jonka voi heittää myös laitapakiksi. Ei tarvinnut odotella kuin 3kk.
Väärä jalka. Pitäis olla vasureita TannedBummille. Tosin eikös se Martinez ole myös vasuri, niinkon Sakaki.Onhan sitä ollut Hakimin iffiä tarjolla vaikka kuinka kauan... siis kenet voi heittää rm paikalta pakiksi. Nytkin on premiin Canseloa tarjolla joka on paljon parempi pakki hommissa kun Saka.
Hakimi ei ole itselle kiinnostava. Liian yleinen, eikä linkitettävissä haluamaani pelaajiinOnhan sitä ollut Hakimin iffiä tarjolla vaikka kuinka kauan... siis kenet voi heittää rm paikalta pakiksi. Nytkin on premiin Canseloa tarjolla joka on paljon parempi pakki hommissa kun Saka.
Testaa 87 Pieroa hunterin kanssa. Tuon jälkeen voi unohtaa meta neymarit ja mbappetEn osaa päättää kumpi on parempi, mbboppi vai neymar. Jopa ehkä hassua että neymar oli parempi st paikalla. Ehkäpä palaan neymariin takaisin.
En osaa päättää kumpi on parempi, mbboppi vai neymar. Jopa ehkä hassua että neymar oli parempi st paikalla. Ehkäpä palaan neymariin takaisin.
Sitä mä mietin myös, mut eikö sekin aika meta noissa tubepiireissä ooTestaa 87 Pieroa hunterin kanssa. Tuon jälkeen voi unohtaa meta neymarit ja mbappet
Div2 rank 1 pelkkää paskaa, wl gold punaiset tasoa Al soma ja loput pelkkää paskaa. Özil kruunasi kaiken.
Ajattelin ensin tehdä swapseissa mid icon packin, mutta tulikin sitten tehtyä base icon pack sen toivossa, että saisi jonkun keskuspelaajan, jolla linkata Ronaldo helpommin tiimiin. Sieltä tuli sitten base icon Carlos Alberto. Nyt olisi joukkueessa siis untrade Maldini ja Carlos Alberto. Pitäisiköhän tässä sitten opetella pelaamaan kolmen topparin linjalla muodossa Maldini-Varane-Carlos Alberto, jotta saa kaikki kentälle?
Varmasti hyvä kortti, vaikka vielä en ole ehtinyt testaamaan. Tuo 3-5-2 on ollut tässä Fifassa ilmeisesti ihan toimiva muodostelma, joten pitää ainakin antaa tuolle mahdollisuus ja yrittää opetella pelaamaan tuolla. Tuossa saisi kivasti myös Neymarin kymppipaikalle ja kärkeen kaksikon Mbappe-Ronaldo. Minulla on vielä red pickinä tuo Cuadrado, joka voisi soveltua ihan hyvin tähän muodostelmaan. Tällaista ajattelin lähteä kokeilemaan:Hyvä nosto tuo base Capita. Itellä oli tuo viime vuonna untradeablena kans.
Voithan sä kokeilla jotain 532, 5212 tai 352 mut jos ei niillä tykkää pelata ni heittäsin suoraan vaan Varanen pois. Yks vaihtoehto ois kokeilla myös Capitaa cdm paikalla, jos haluat Varanen pitää.
Syksystä asti pelanut kyseisellä muodostelmalla, melko hyvin olen pärjännyt. Tuossa LM ja CAM kuluu melko puhki ennen pelin loppua, jos tosi aggressiivinen pelityylillä pelaa. Joten hyvä olla subit puoliajalla/70min kohdalla. Nuo sahaa edes takaisin, kun puolustuksessa muuttuu lennossa 442 muodostelmaan. LM -> LB ja CAM -> LM.Tuo 3-5-2 on ollut tässä Fifassa ilmeisesti ihan toimiva muodostelma, joten pitää ainakin antaa tuolle mahdollisuus ja yrittää opetella pelaamaan tuolla.
Veikkaan et laskee jos miettii et se 84 iffi ollu kokoajan aika halpa.Mitähän käy carrascolle kun Max Price nousee. Droppaako hinta äkkiä takaisin?
Laitan itse varmaan aluksi kokeiluun 5-2-1-2 ja laitapuolustajille join the attack. Tuolla taktiikalla laitapuolustajien pitäisi käsittääkseni painaa hyökkäyksessä laiturin tavoin, mutta esimerkiksi maalipotkujen aikana he ovat sitten vähän alempana, mikä helpottaa prässin purkamista.Syksystä asti pelanut kyseisellä muodostelmalla, melko hyvin olen pärjännyt. Tuossa LM ja CAM kuluu melko puhki ennen pelin loppua, jos tosi aggressiivinen pelityylillä pelaa. Joten hyvä olla subit puoliajalla/70min kohdalla. Nuo sahaa edes takaisin, kun puolustuksessa muuttuu lennossa 442 muodostelmaan. LM -> LB ja CAM -> LM.
Itsellä on vasen puoli puolustavampi asetuksilla ja oikea puoli vakio asetukset.
Näytä liitetiedosto 5656