Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
84+ pickistä Mbappe. Juuri tänään sain Toty Mbappen myytyä ja ostettua RB Mbappen (ja 95 CR7:n), niin nyt tuli pakasta sitten untradena Mbappe. Tuleva WL mennään ainakin tuolla RB Mbappella, mutta jos jossain vaiheessa tulee tehtyä muutoksia joukkueeseen, niin siinä vaiheessa tuosta normi Mbappesta voi olla hyötyä.

Mid icon packista Ballack. Ensin oli itku päästä, mutta päätin kuitenki antaa Ballackille mahollisuuden avauksessa ja voi hemmetti että on hyvä kortti. Jakelee huippu passeja keskikentällä ja veto on jäätävä. Aika tasapainoinen pelaaja. Ois jääny tämäki kokeilematta jos ei olisi pakasta tullut, koska ei olis käynyt mielen vieressäkään ostaa tätä :D

Vähän on taas nihkeää tuo gameplay WL:ssa. Tuntuu, että pallo pomppii ihan oudosti ja tosi monesti riiston jälkeen pallo kimpoaa suoraan seuraavalle vastustajalle. Tuo Matthaus tuntui paljon ketterämmältä kuin statsit antaa olettaa, mutta riistotilanteissa hän oli aika pehmeä, mutta ehkä tuo menee gameplayn piikkiin. RB Mbappe (7+5) ja 95 CR7 (8+4) ovat olleet ainakin ensimmäisen viiden ottelun perusteella melko kova kärkipari.

On kyllä viety se pienikin into tuosta friendly grindauksesta kun gameplay niin hemmetin hidasta ja kankeaa. Ennen pelit päättyi yleensä golden goal säännöllä ensimmäisen 10 min aikana mutta nyt saa usein vääntää maaleitta helposti ekan puoliskon loppuun.

Nyt ois puoli ilmaiseksi 91 Flashback Joe Hart tarjolla. Rehellisesti sanottuna en oo maalivahdeissa kovin suurta eroa huomannut, mutta tuo nyt on jo niin halpa, että sama tehdä.

Taisi tämän viikonlopun pelit olla tässä ja recordiksi jäi 5-1. Vastustaja ei ollut kovin kummoinen ja hakkasi pääasiassa läpisyöttöä koko pelin, mutta itselläni ei mennyt mistään sisään. Sitten vastustajan voittomaali oli sellainen, että hän kuljetti Brunolla palloa boxissa, tulin Maldinilla täydellisestä kulmasta ja tein täydellisen riiston. Lopputulos oli se, että Maldini hipaisi palloa, sen jälkeen hän kaatui ja pallo meni Maldinin längistä takaisin Brunolle, joka pääsi yksin maalivahtia vastaan ja teki maalin.

Pelit on muutenkin tällä hetkellä täynnä ihan älyttömiä flipperipalloja ja harvoin jää pelin jälkeen hyvää fiilistä. Vähän tuntuu, että itselleni alkaa riittämään jo Fifa tältä vuodelta. Noilla älyttömillä päivityksillä peliin EA on varmasti saanut pakkoja ostavat tasoltaan heikommat pelaajat pysymään pelin perässä, mikä on heille varmasti huomattavasti tärkeämpi kohderyhmä kuin minun tapaiset pelaajat, jotka eivät laita pakkoihin rahaa ja haluaisivat vaan nauttia jalkapallopelistä.

Asensimpa PS5-konsolillle Fifan, kun sen tosta kirjastosta lainaa sain ja haluan nähdä mitä eroa tässä on vrt "old gen". Menin piruuttani FUT:n puolelle ja huomasin että mulla on siellä 44 kolikkoa, oisko mitään vinkkiä millaisen rosterin rakentaisin kaikella tuolla?

#hymiö

Taisi tämän viikonlopun pelit olla tässä ja recordiksi jäi 5-1. Vastustaja ei ollut kovin kummoinen ja hakkasi pääasiassa läpisyöttöä koko pelin, mutta itselläni ei mennyt mistään sisään. Sitten vastustajan voittomaali oli sellainen, että hän kuljetti Brunolla palloa boxissa, tulin Maldinilla täydellisestä kulmasta ja tein täydellisen riiston. Lopputulos oli se, että Maldini hipaisi palloa, sen jälkeen hän kaatui ja pallo meni Maldinin längistä takaisin Brunolle, joka pääsi yksin maalivahtia vastaan ja teki maalin.

Pelit on muutenkin tällä hetkellä täynnä ihan älyttömiä flipperipalloja ja harvoin jää pelin jälkeen hyvää fiilistä. Vähän tuntuu, että itselleni alkaa riittämään jo Fifa tältä vuodelta. Noilla älyttömillä päivityksillä peliin EA on varmasti saanut pakkoja ostavat tasoltaan heikommat pelaajat pysymään pelin perässä, mikä on heille varmasti huomattavasti tärkeämpi kohderyhmä kuin minun tapaiset pelaajat, jotka eivät laita pakkoihin rahaa ja haluaisivat vaan nauttia jalkapallopelistä.
Hävisin 8 (laskin) WL peliä, jossa vastujalla max 3 vetoa maalia kohti ja hallinta minulle +65 ja vedot päälle 10 maalia kohti. Tolpat minulle viikonlopulta 16-1. On nähty Walkerin kaukovasuria yläristikon kautta, mahamaaleja ja nättejä kimpoiluja koko viikonlopun. Läpisyötön voi antaa vaikka Popella ”no look” tyyliin ja omalta päätyviivalta. Menee kovaa toiselle puolelle kenttää.
Hyvää on ollut yhteyksien taso ja pelien nopeus. Tässä on tullut korjausta parin viikon aikana...ainakin minulla. Divari on ollut jopa siistiä touhua.
Viikonlopun EL pelit oli pakko panna hetkeksi jäihin, kun edellisessä pelissä sainkin tasoitettua viimeisellä minuutilla tuollaisen katastrofiksi tarkoitetun pelin ja vastus päätti pistää yhteyden poikki, sekä ”hahahaa” viestiä perään.

Mulla on nyt ollu pari vkl jo taukoa WL:stä ihan vaan siksi, että lähes poikkeuksetta se alkaa v-tuttaan joka kerta. Viikonloppu meni rivalsia hakatessa, joka oli jopa mukavaa kun gameplay toimii aivan erilailla kuin WL:ssä. Oon tullu siihen tulokseen, että turhaan sitä ittiä kiduttaa paskalla gameplaylla, jos ea ei sitä saa toimimaan nii sitte pelaan jotain muuta. Mielenterveyskin säilyy :D

Miljoonalla ostin 100k ja 125k pakkoja + noita tarjouspakkoja, ny on sitten pakkaa totsia varten kun hittoillakseni availen noita

Mulla on nyt ollu pari vkl jo taukoa WL:stä ihan vaan siksi, että lähes poikkeuksetta se alkaa v-tuttaan joka kerta. Viikonloppu meni rivalsia hakatessa, joka oli jopa mukavaa kun gameplay toimii aivan erilailla kuin WL:ssä. Oon tullu siihen tulokseen, että turhaan sitä ittiä kiduttaa paskalla gameplaylla, jos ea ei sitä saa toimimaan nii sitte pelaan jotain muuta. Mielenterveyskin säilyy :D
Olen itse pelannut nyt pari viikkoa 3div. Oudon paljon heittää vastustajan taso. Välillä tulee niin pataan, ettei enää huvittais koskea ohjaimeen ja välillä taas tuntuu että että toisessa päässä vasta tutustutaan alkeisiin. 4 divarissa tuntui, että jokainen peli on yhtä kuolemaa vastaan taistelua.

Nyt on POTM Messi ja PIM Puyol saavutettu. Klubi nyt aivan tyhjä foddereista, mutta jos vielä saavuttaisin R10 ja Eton, niin olisin onnellinen mies.
Capture.PNG

Pari Puyolin rivalsin kohokohdat:

Jahas. Ilmeisesti muutama EA:n työntekijä myy kortteja porukoiden tileille, whatsapissa käydyissä keskusteluissa. Aika hyvin on Fifasome räjähtänyt tästä. Melkoista, jos totta.

Jahas. Ilmeisesti muutama EA:n työntekijä myy kortteja porukoiden tileille, whatsapissa käydyissä keskusteluissa. Aika hyvin on Fifasome räjähtänyt tästä. Melkoista, jos totta.
Ja vain 1700 dollaria käsittelymaksu, untradeable 3 PIM + 2 toty kortista. :oops:

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom