Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hävisin 8 (laskin) WL peliä, jossa vastujalla max 3 vetoa maalia kohti ja hallinta minulle +65 ja vedot päälle 10 maalia kohti. Tolpat minulle viikonlopulta 16-1. On nähty Walkerin kaukovasuria yläristikon kautta, mahamaaleja ja nättejä kimpoiluja koko viikonlopun. Läpisyötön voi antaa vaikka Popella ”no look” tyyliin ja omalta päätyviivalta. Menee kovaa toiselle puolelle kenttää.Taisi tämän viikonlopun pelit olla tässä ja recordiksi jäi 5-1. Vastustaja ei ollut kovin kummoinen ja hakkasi pääasiassa läpisyöttöä koko pelin, mutta itselläni ei mennyt mistään sisään. Sitten vastustajan voittomaali oli sellainen, että hän kuljetti Brunolla palloa boxissa, tulin Maldinilla täydellisestä kulmasta ja tein täydellisen riiston. Lopputulos oli se, että Maldini hipaisi palloa, sen jälkeen hän kaatui ja pallo meni Maldinin längistä takaisin Brunolle, joka pääsi yksin maalivahtia vastaan ja teki maalin.
Pelit on muutenkin tällä hetkellä täynnä ihan älyttömiä flipperipalloja ja harvoin jää pelin jälkeen hyvää fiilistä. Vähän tuntuu, että itselleni alkaa riittämään jo Fifa tältä vuodelta. Noilla älyttömillä päivityksillä peliin EA on varmasti saanut pakkoja ostavat tasoltaan heikommat pelaajat pysymään pelin perässä, mikä on heille varmasti huomattavasti tärkeämpi kohderyhmä kuin minun tapaiset pelaajat, jotka eivät laita pakkoihin rahaa ja haluaisivat vaan nauttia jalkapallopelistä.
Olen itse pelannut nyt pari viikkoa 3div. Oudon paljon heittää vastustajan taso. Välillä tulee niin pataan, ettei enää huvittais koskea ohjaimeen ja välillä taas tuntuu että että toisessa päässä vasta tutustutaan alkeisiin. 4 divarissa tuntui, että jokainen peli on yhtä kuolemaa vastaan taistelua.Mulla on nyt ollu pari vkl jo taukoa WL:stä ihan vaan siksi, että lähes poikkeuksetta se alkaa v-tuttaan joka kerta. Viikonloppu meni rivalsia hakatessa, joka oli jopa mukavaa kun gameplay toimii aivan erilailla kuin WL:ssä. Oon tullu siihen tulokseen, että turhaan sitä ittiä kiduttaa paskalla gameplaylla, jos ea ei sitä saa toimimaan nii sitte pelaan jotain muuta. Mielenterveyskin säilyy
Ja vain 1700 dollaria käsittelymaksu, untradeable 3 PIM + 2 toty kortista.Jahas. Ilmeisesti muutama EA:n työntekijä myy kortteja porukoiden tileille, whatsapissa käydyissä keskusteluissa. Aika hyvin on Fifasome räjähtänyt tästä. Melkoista, jos totta.
Sairasta...Ja vain 1700 dollaria käsittelymaksu, untradeable 3 moments + 2 toty kortista.
Ööh, eli siis mitä tarkoitat?Näytä liitetiedosto 6150
Alkaa tapahtua, joten voimme hyvin tuosta arvella, että meidän tileille voidaan hyvin helposti määrittää kortti altaat, mitä me saamme ja mitä emme.