Juu on tässä joku pooli systeemi sillä sen verran addiktina on pakkoja viidessä vuodessa avannut. Addiktina kun availen kymmeniä pakkoja päivittäin. Promoilla sitten mennään sadoissa.
Semmonen on tullut kans huomattua että kun lopetin pakkojen availun promo julksisuissa, sbc julkaisuissa niin kas kumma olen alkanut saamaan hyviä nostoja. 5,5 vuotta avannu pakat perjantaina kasilta kun tulee uusi promo... en saanut koskaan mitään. Tänä vuonna totyllä siirryin aukomaan lauantaille. Kas kumma olen sen jälkeen nostanut niin totyja kun jokaisesta sen jälkeisestä promosto korttia. Sitä ennen olin saanut tasan kaksi freeze promo korttia.
5,5 vuotta meni ilman mitään kummempaa nostoa mutta jostain syystä tänä vuonna olen saanut jo kaikki muut +83 nif kortit paitsi Messi ja Mbappe.
€a:lla on kaikki mahdollinen data käytössä jokaisen käyttäjän osalta joten pakkojen "säätö" on kohtuu helppoa. Kun haluaa pelaajan tekevän jotain. Tämä on edelleenkin miljardi bisnes jota ei valvo kukaan.
Tämä ikonigate tulee häviämään tuhkana tuuleen sillä €a ei lähde tekijöitä syyttämään eikä tuomaan julkisuuteen. Nämä kun voivat olla sellaisessa asemassa jotka tietävät algoritmeistä ja muista. Jolloin €a on itse kusessa.
Täytyy kyllä sinänsä ihailla tätä puhallusta kun kaverit myy meille vuodesta toiseen samaa tuotetta uutena, kusettavat joka käänteessä ja me eiku vaan palataan into puhkuen joka syksy.