Mulle kävis, jos PS4Lähtiskö joku pelaa friendly pelin et sais ton bronze objectiven tehtyä ja samalla jos onnistuis ni vois hoitaa beckham objectiven loppuu. Puuttuu 3 vaparimaalia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle kävis, jos PS4Lähtiskö joku pelaa friendly pelin et sais ton bronze objectiven tehtyä ja samalla jos onnistuis ni vois hoitaa beckham objectiven loppuu. Puuttuu 3 vaparimaalia.
Joo ps4 ja tunnus samalla nimellä ku tää foorumi nimi.Mulle kävis, jos PS4
Onneksi noittenkin cw on niin alhainen että hinta pysyy millin paikkeilla. Niin ei niitä tarvii kovin montaa kertaa kohdata.Ugh, ST Saint Maximin ja ST Dembele in Freeze team 2. Painajainen.
PS. Ja Messi lähti raketoimaan.
Oisko jotain rankin tiputtajia. Sitä en tiiä miks pelaavat edes minuuttiakaan.Mikä tämä juttu on, että vastus tulee kauhealla prässillä päälle, pääsee johtoon ja quittaa mutta saa kuitenkin voiton Rivalssissa? Nyt on tullut viime päivinä useampikin vastaan.
Eikös normaalisti, jos itse quittaan, vastus saa rankingpojot ja luovarin? Nyt en tosiaan saa muuta kuin tappion, en edes rankingpojoja, kun vastus quittaa.Oisko jotain rankin tiputtajia. Sitä en tiiä miks pelaavat edes minuuttiakaan.
Pelissä ei ole mitään vikaa. Heräsit vaan yhtenä aamuna ja olit unohtanut miten pelata...Miten voi peli hajota yhdessä hetkessä aivan totaalisesti? Suht ok wl takana, jonka jälkeen vapaata pudotusta -400p div3 -> div5 ja mikään ei toimi enää yhtään. Mitä vittua EA? Ihan viimeisen päälle suoritettu koko tiimin nerfaus.
Tai niin kuin 18:ssa, pelaajat päätti vetää rasvaisia munkkeja ja joutuu kuluttaa monta peliä kaloreita poes.Pelissä ei ole mitään vikaa. Heräsit vaan yhtenä aamuna ja olit unohtanut miten pelata...
Pitäsköhän alottaa projekti ja rupeis rakentelee noit +81 doubleja totya varten.