FIFA 21 (Xbox One) - Power.fi
www.power.fi
Siitä halpa versio pelistä porukalle, jotka tätä aikovat ostaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Optimoitu PS5:lleLatailin oleilla version myös testiin, mut eikö pro versio enää pyöri 60fps? Pc versioon verrattuna tuntui kuin tarpoisi puurossa. Kaikki oli hitaampaa ja kankeampa.
Ja pleikalla sama. Neljäs matsi ja peli kaatuu..Neljänteen peliin ladatessa kaatuu aina koko peli. Ei jaksa enempää säätää, poistin koko roskan,
Tapahtuuko tämä PC:llä? Tapahtuuko tämä siis pelatessa, vai simuloinnin aikana? Itse pelaan tuota uraa ihan pelaamalla, eli en simuloi muuta kuin ne pelit missä en pelaa. Managerin osalta en tiiä. Tähän asti on kyllä toiminut ihan moitteettomasti PS4 konsolilla peli.Koko versio julkaistu...Peli kaatuu jokaisen pelin aikana. Jo 10h trialissa kaatui aina neljänteen matsiin urassa. Mutta nyt koko versiossa kaatuu joka matsi. Voin simuloida ottelun, mutta seuraava kaatuu. Ekaa puoliaikaa pystyy pelaamaan 1-20min jonka aikana vain peli hyppää työpöydälle ilman mitään virheitä.
PC:llä. Sama neljännen pelin kaatuilu Manager modessa oli kyllä PS4:lla trialissa jo läsnä, mutta tämä joka pelin kaatuminen tuli nyt koko versioon pc:llä.Tapahtuuko tämä PC:llä? Tapahtuuko tämä siis pelatessa, vai simuloinnin aikana? Itse pelaan tuota uraa ihan pelaamalla, eli en simuloi muuta kuin ne pelit missä en pelaa. Managerin osalta en tiiä. Tähän asti on kyllä toiminut ihan moitteettomasti PS4 konsolilla peli.
Kyllähän toi kevyt peli on kun itelläkin menee kaikki täysillä, 4k ja 60fps. Oletko koittanut sitä pelin korjausta originissa?No ostinhan mä sittenkin tän uudenkin Fifan, ketäs mä sit haukkuisin kun akkakin on kuollu . Maksoi Gamivossa 37 egee, halapuus houkutteli.
Mut sitä ihmettelen etten saa millään säädeltyä kuvaa , nykii kokaika vaikka esim fifa 20 toimi täysillä asetuksilla iliman mittään häikkää, jopa kokaika directX 12 oli päällä !? Olen muutellut resoo ja säädellyt sitä, ei auta. Mun kone on 4,2 intel ja näyttis 1080 titanium 16 megan muistilla, koneen omaa muistia 32 gigaa. Ei pitäis ahistaa, mut ahistaa kuiteskin. Onko viisaimmilla neuvoo ?
Pitää lisätä että pelaaja menee kuin vieterin päässä, pitkäkaarto ja viive kun kuljetat pelaajas. Rekkakin kääntyy nopeemmin kuin toi. Reson säädöllä olen sanut tota hiukan pois mut, en kokonaan. Fifa 20 tota ilmiötä ei ollut!
Ultimate Teamia ja Voltaa voi jatkaa siitä, mihin jäi, mutta Career Mode ja Pro Clubs tulisi aloittaa alusta.Ja entäs jos nyt ostan tämän niin voinko jatkaa uraa/futia suoraan PS5 konsolilla vai pitääkö aloittaa alusta. Nyt sekoitin vähän eri keskustelua tähän.
Mistä saat valittua dx12 päälle? Ja mis noi setupit on?Omenaraato, sain pelittämään kun poistin fifasetuspista MSAA_LEVEL=1 ja WAITFORVSYNC=1 ykköset pois , eli tilalle nollat . Nyt ei oo enää vieteriukko, ja direct 12 pelittää myös. Tosin en itte näe eroa 11 ja 12 välillä .