Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21

Joku päivitys sieltä taas tuli ja peli ei kaatunut kahteen ekaan matsiin. Innostuin jo niiden korjanneen, mutta kolmas kaatui vanhaan malliin.. Huoh.
 
Joku päivitys sieltä taas tuli ja peli ei kaatunut kahteen ekaan matsiin. Innostuin jo niiden korjanneen, mutta kolmas kaatui vanhaan malliin.. Huoh.
Älä sure, et mentä mitään vakka pelisi ei toimi . Peli on niin surkea nyt ettei monikaan kai pelaa sitä, odottavat korjauspäivityksiä, kuten minäkin. En olisi uskonut että kehun koskaan fifa 20 peliä, nyt on pakko, sekin jopa 1000.....x uutta parempi .
 
Kokeileppas mennä sen kaatumiskohdan yli että simuloit sen matsin joka kaataa pelin, minulla toimi se konsti.
Ei auta. Kaatuu joka pelimuodossa, ei vain urassa. Ihan kick off ja kaatuu samalla tavalla jokainen peli. Uusimman pätsin jälkeen myös valikoissa.
 
Tuo kyllä viittaa nyt vioittuneisiin tiedostoihin. Oletko kokeillut asentaa uusiksi ? Sekin auttaa joskus .
 
Tuo kyllä viittaa nyt vioittuneisiin tiedostoihin. Oletko kokeillut asentaa uusiksi ? Sekin auttaa joskus .
On asennettu noin viisi kertaa, sekä manuaalisesti poistettu kaikki ylimääräiset tiedostot.

Samaa ongelmaa joka alustalla aika monella, eikä mitään ratkaisuja ole löytynyt.
 
Aika outoa on. Minulla oli tuo yksi kaatuminen tämän uusimman päiviyksen jälkeen, nyt pelaan PC:llä, on minulla xboxissa vanhempia fifoja. Mut ei kaatumisia missään ennen.
Riittääkö koneesi tehot? Etenkin näyttisken jos on PC .
Niin ja pelaas offlinessä, kokeile, online voi kaataa myös pelin jos on hidas yhteys. Itse pidän aina offlinessä .
 
Aika outoa on. Minulla oli tuo yksi kaatuminen tämän uusimman päiviyksen jälkeen, nyt pelaan PC:llä, on minulla xboxissa vanhempia fifoja. Mut ei kaatumisia missään ennen.
Riittääkö koneesi tehot? Etenkin näyttisken jos on PC .
Niin ja pelaas offlinessä, kokeile, online voi kaataa myös pelin jos on hidas yhteys. Itse pidän aina offlinessä .
Ei auta offlinekaan.

Eiköhän ne tehot riitä, kun 4k ultralla lykkää 280fps. :D
Ja EA helpin foorumeilla siis ps4, että Xbox pelaajat valittelee samaa, kuten lukuisat pc pelaajat. Koneen raportteja EA:lle laitettu ja ohjeet on luokkaa ”onhan sulla virtapiuha koneessa kiinni” :D
 
No pitäis sun näyttis riittääja kone. Ihmetelen kun minulla ei ole ollut kuin se yksi kaatuminen, tein Boltonista joukkueen ja aattelin nostaa sen parhaaksi ajan kanssa. peli kaatui jossain alkupelissa mut simuloimalla ohitin sen ja senjälkeen ei mitään häikkää.
Nyt sinua aatellen onko sinulla modeja, se Paul2k4 kaataa nyt kun on betaa ja alfaa. Ja Iturben kokoonpanot ihan syvältä, ne kaataa pelin, jos muokkkaat herran esiasetuksia jotenkin. lisäksi modit ei muutenkaan oikein toimi kun kaikki harjoittelee vasta uutta peliä. Ajan kanssa modaaja sällit tekee pelistä paljon paremman kuin EA:n tumpelot pystyy ikinä !
 
No pitäis sun näyttis riittääja kone. Ihmetelen kun minulla ei ole ollut kuin se yksi kaatuminen, tein Boltonista joukkueen ja aattelin nostaa sen parhaaksi ajan kanssa. peli kaatui jossain alkupelissa mut simuloimalla ohitin sen ja senjälkeen ei mitään häikkää.
Nyt sinua aatellen onko sinulla modeja, se Paul2k4 kaataa nyt kun on betaa ja alfaa. Ja Iturben kokoonpanot ihan syvältä, ne kaataa pelin, jos muokkkaat herran esiasetuksia jotenkin. lisäksi modit ei muutenkaan oikein toimi kun kaikki harjoittelee vasta uutta peliä. Ajan kanssa modaaja sällit tekee pelistä paljon paremman kuin EA:n tumpelot pystyy ikinä !
Modien vuoksi pelin pc:lle juuri ostin, mutta en ole vielä asentanut mitään sattuneesta syystä. :D
 
Juu, ymmärrän. Nyt kyllä mättää joku asetus koneellasi, tolla fsp :llä menee kuin juna , siinä ei oo ongelmia. Laitas näyttiksen 3d asetuksista - virransäästö tila- suosi parasta suorituskykyä . Ja tsekkaas netistä näyttiksesi säätöjen ohjeet, joilla pelaajien pelit pyörii ok.
Muu ei nyt ole mahdollista kuin että noista säädöistä kiinni kaikki.

Muisti, prossa, ja näyttis. Päivitä kaikkien ajurit, emolevynkin ja prosessorin.
Minä ainakin kokeilisin noita, ja muista että wintoosa päivitäessään laittaa omiaan just noille tärkeimmille, siksi mä aina kun tulee wintoossan päivitys, päivitän noiden kolmen alkuperäiset asetusket, ja johan taas kone toimii kuin pitääkin. Ei toimi jos jätät wintoosan päivityksien varaan.
 
Juu, ymmärrän. Nyt kyllä mättää joku asetus koneellasi, tolla fsp :llä menee kuin juna , siinä ei oo ongelmia. Laitas näyttiksen 3d asetuksista - virransäästö tila- suosi parasta suorituskykyä . Ja tsekkaas netistä näyttiksesi säätöjen ohjeet, joilla pelaajien pelit pyörii ok.
Muu ei nyt ole mahdollista kuin että noista säädöistä kiinni kaikki.

Muisti, prossa, ja näyttis. Päivitä kaikkien ajurit, emolevynkin ja prosessorin.
Minä ainakin kokeilisin noita, ja muista että wintoosa päivitäessään laittaa omiaan just noille tärkeimmille, siksi mä aina kun tulee wintoossan päivitys, päivitän noiden kolmen alkuperäiset asetusket, ja johan taas kone toimii kuin pitääkin. Ei toimi jos jätät wintoosan päivityksien varaan.
Mä väitän että pelissä on yksinkertaisesti vikaa, koska ps4 ja Xbox pelaajat kärsii aivan tismalleen identtisestä ongelmasta, eikä nekään edes kykene säätämään mitään.
 
Pelissä ei olekkaan mutakuin vikaa, mut minulla ei peli kaadu eikä ole sun kuvailemiasi ongelmia , siksi sanon että joku säätö mättää sulla, ehkä juuri näyttiskessä. En paremmin osaa neuvoa, sori!
 
Pelattavuus parani !

Vastustajan pallon ryöstö on kuitenkin edelleen "hmm, vähän vaikea!"
- Toinen iso virhe on, kun peli valitsee huonoimmat pelaajat aloitus kokoonpanoon . Keljua!
- Rangaistukset perseestä , sokealta tuomarilta: =)
- Kokoonpanon epäoikeudenmukaisuus poistuisi, jos pelaaja itse saisi itse tehdä kokoonpanon!

JOS tekoälyn huijaus menisi pois, peli olisi todella hyvä!
 
Eipä tolla päivityksellä ollut merkitystä, tässä palaute heille ja tulee pitämään. Utta NHL peliä en ostanut, Fifan ostin kun sain siihen n 30 euroon, mutta, näin mennään nyt ja se on takuuvarma, laitoin heidän foorumilleen :

Fifa 21 on niin surkea peli, että en voi enkä vaivaudu enää pelaamaan. Joka vuosi olisin uskonut, etteivät he enää pysty tekemään pelistä pahempaa kuin edellsenä-vuodet, mutta ovat aina pystyneet.
Onko se tyhmyyttä vai taitamattomuutta vai molempia? Joko niin, mutta heillä ei ole ammatillista ylpeyttä - ei moraalia eikä rehellisyyttä!

En enää vaivaudu puhumaan turhaan! Minun puolestani kaikki EA-pelit ovat nyt ohi !!
 
Eipä tolla päivityksellä ollut merkitystä, tässä palaute heille ja tulee pitämään. Utta NHL peliä en ostanut, Fifan ostin kun sain siihen n 30 euroon, mutta, näin mennään nyt ja se on takuuvarma, laitoin heidän foorumilleen :

Fifa 21 on niin surkea peli, että en voi enkä vaivaudu enää pelaamaan. Joka vuosi olisin uskonut, etteivät he enää pysty tekemään pelistä pahempaa kuin edellsenä-vuodet, mutta ovat aina pystyneet.
Onko se tyhmyyttä vai taitamattomuutta vai molempia? Joko niin, mutta heillä ei ole ammatillista ylpeyttä - ei moraalia eikä rehellisyyttä!

En enää vaivaudu puhumaan turhaan! Minun puolestani kaikki EA-pelit ovat nyt ohi !!
EA-pelien synnit voi tiivistää kolmeen kirjaimeen.

 
Pelattavuus parani !

Vastustajan pallon ryöstö on kuitenkin edelleen "hmm, vähän vaikea!"
- Toinen iso virhe on, kun peli valitsee huonoimmat pelaajat aloitus kokoonpanoon . Keljua!
- Rangaistukset perseestä , sokealta tuomarilta: =)
- Kokoonpanon epäoikeudenmukaisuus poistuisi, jos pelaaja itse saisi itse tehdä kokoonpanon!

JOS tekoälyn huijaus menisi pois, peli olisi todella hyvä!

Taas EA-futis huijaa..muistan kyllä hyvin 14 vuoden takaisen FIFA 07 PS2..siinä oli jotain mikä koukutti.......
 
Mä väitän että pelissä on yksinkertaisesti vikaa, koska ps4 ja Xbox pelaajat kärsii aivan tismalleen identtisestä ongelmasta, eikä nekään edes kykene säätämään mitään.

Tuli tässä mieleeni kun päivitin TAAS uusiksi koneen alkuperäiset ajurit ja myöskin näytönohjaimen ajurit. Kokeiles päivittää ainakin näyttis ja nettis ajurit . Joka ilta kun suljet koneesi illalla, niin aamulla onkin noiden tilalla mikkisoftan omat paskat ajurt jotka palvelee heitä, ja ei meille hyvässä. Se noiden päivitys tapahtuu silloin kun suljet ja käynnistät, et edes tiedä/huomaa sitä.
Mä päivitän melkein päivittäin ajuit ja poistan mikkisoftan paskaa satoja megoja koneeltani. Toki tavallaan turhaa kun ne tulee aina takaisin , mut ainakin hetken kone on mun ja toimii tosi hyvin !!
 
Ylös Bottom