Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA Street

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
<NewsFlash>

FIFA lähtee kadulle 08.10.2004

EA Sport Big on ilmoittanut julkisevansa ensi vuonna kotikonsoleille FIFA Street -katufutispelin. Nelihenkisin joukkuein käytävien otteluiden lisäksi pelissä on kysymys tietysti myös tyylistä ja katu-uskottavuudesta. Peliä kehittää perinteisestäkin FIFA-sarjasta tuttu EA Canada ja kotisivut löytyvät jo osoitteesta www.fifastreet.com.

Vastaus: FIFA Street [Hype]

Tätä olinkin jo odottanut. NBA Street (Vol. 2) oli aivan loistava peli, NFL Street myöskin mainio, joten tältä urheilulajien ykkösen (imo) katuversiolta odotan luonnollisesti paljon. Jo Sega Soccer Slam osoitti jo, että tälläiset futispelit toimivat loistavasti.

Toivottavasti tämä tuo (Street-) sarjaan jotain ihan uutta eikä vain ole samalla kaavalle toteuttu eri laji. Tosin eipä se nyt hirveästi haittaisi, kun olen kovasti pitänyt tuosta tyylistä. Luulenpa, että tästä tulee kirkas tähti moninpelitaivaalle.

EDIT: Nousee kyllä aina niskavillat pystyyn, kun pelin nimessä mainitaan FIFA. ;)

Onko kellään pelikokemuksia tästä kyseisestä pelistä?
Onpa sentään myydyin peli briteissä... vai kertooko tuo muusta kuin hyvästä markkinoinnista?!

Voisi olla hyvä kaljoittelu-peli kaveriporukalla, tyyliin NHL Hitz...

jenssode sanoi:
Onko kellään pelikokemuksia tästä kyseisestä pelistä?
Onpa sentään myydyin peli briteissä... vai kertooko tuo muusta kuin hyvästä markkinoinnista?!

Voisi olla hyvä kaljoittelu-peli kaveriporukalla, tyyliin NHL Hitz...
Mitä nyt lyhyen testikierroksen verran olen Xbox-versiota kokeillut, niin markkinointi joidenkin pelijulkaisujen kohdalla tekee valitettavasti tehtävänsä.
Bigiltä Street-sarjan ehdottomasti heikoin lenkki. Konsepti on muista Street-sarjoista tuttu, eli rennolla asenteella tehty sporttijulkaisu, mutta kenttäpeli on melkoisen yksitoikkoista ja jäykkää pallottelua päädystä toiseen ja itse pallon fysiikatkin ovat vähän poskellaan kuljetusten aikana. Katufutiksen dynamiikka ja kenttäpelin syvyys yksinkertaisesti puuttuu.

Pitää monotella lisää, mutta pikatesti ei vakuuttanut. Porukalla pelattaessa tilanne voipi olla lohdullisempi (kuten monen sporttipelin kohdalla).

Vastaus: FIFA Street

Hmm, keskitytäänköhän EA:lla nykyään niin paljon naamojen, musiikkien ja muun toisarvoisen lisensoimiseen peleihin, että itse pelien kehitys jää kesken?

Kiitoksia vastauksista, taidanpa säästää roposeni.

Aihetta sivuten, Ylen sivuilta uutinen , jolla saattaapi olla vaikutusta myös tulevien jalkapallo-pelien osalta. Pelataankohan tulevaisuudessa vain Playstationilla oikeilla nimillä varustetuilla pelaajilla?!

Boxilla olen päässyt tätä peliä hivenen testailemaan tänään, eikä se tosiaan tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta. Peli ei vain tuntunut yhtä hauskalta kuin esmes NBA Street. Kaksinpelikään ei jostain syystä iskenyt, ainakaan tällä ekalla pelikerralla..

Tässä pelissä ei ainakaan minun mielestäni ole yhtään hyvää kappaletta soundtrackilla. Hirveetä pimputusta kaikki biisit. Ekassa matsissa meni hermot ja oli pakko ottaa musiikit pois taustalta. Kauhiata..

NewsFlash

FIFA palaa kadulle ensi keväänä 11.10.2005

Vaikka ensimmäinen FIFA Street sai melko viileän vastaanoton arvostelijoilta, ilmoittaa EA jatko-osan olevan jo kehityksessä. Uusilla kentillä ja liikkeillä ladattu peli sisältää yli 300 pelaajaa ja 20 maajoukkuetta, joilla siis pelataan katufutista nelihenkisin joukkuein.

FIFA Street 2 saapuu kauppoihin ensi keväänä ja versionsa saavat ainakin PlayStation 2, Xbox, GameCube, PSP ja PC. Kotisivut löytyvät jo osoitteesta www.fifastreet2.com.

15 alelaarilista, ei paha hinta. Mutta yksi pieni mutta.. ONKO MAHDOLLISESTI MUILLA PELI NYKINYT?? Siten että musiikki pysähtyy ja jatkuu myöhemmin uudestaan. Myös turhat lataukset pilaavat peliä. Itselläni on PES2-PES5, joten en tiedä onko tämä tyypillistä EAlle. Mutta se pilaa pelikokemusta - paljon. Muuten ihan kivaa vaihtelua PESsistä. Kausimoodi on vähän tylsä (täysin samanlainen kuin 4:ssa)

Ylös Bottom