Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Uus traileri ilmestynyt ja voin sanoa sen nähneenä että näyttää h*lvetin hyvältä!

Meni hemmetin kovaa ohi, mutta mikä on tuo Virtual Pro? Saako siis omat kasvot peliin? Aivan mahtava viideo ja jos tuo demokin sieltä tullee aikanaan niin ai että! :cool:

E: Ja voi että tuota Cechin torjuntaa kun juoksee ja pelastaa maaliviivalta! En meinaa pysyä penkilläni, kun katselen tota videota uudestaan ja uudestaan :D

Meni hemmetin kovaa ohi, mutta mikä on tuo Virtual Pro? Saako siis omat kasvot peliin? Aivan mahtava viideo ja jos tuo demokin sieltä tullee aikanaan niin ai että! :cool:

E: Ja voi että tuota Cechin torjuntaa kun juoksee ja pelastaa maaliviivalta! En meinaa pysyä penkilläni, kun katselen tota videota uudestaan ja uudestaan :D

Joo mäki katoin noit torjuntoi, nii loistavaa! FIFA09:ssö hajos pää siihen kun moket ei tajua tehdä välillä mitään siellä maalilla, nyt se puoli näyttää korjatulta, ja kyllä mä uskon että tuo 360 driblaus tuo huiman lisä mausteen peliin, mitä jotkut tässä nyt kritisoineet, ettei olisi edes 360 asteinen..

Joo mäki katoin noit torjuntoi, nii loistavaa! FIFA09:ssö hajos pää siihen kun moket ei tajua tehdä välillä mitään siellä maalilla, nyt se puoli näyttää korjatulta, ja kyllä mä uskon että tuo 360 driblaus tuo huiman lisä mausteen peliin, mitä jotkut tässä nyt kritisoineet, ettei olisi edes 360 asteinen..

Mitäs kritisoinut, kun korkeammalta taholta tullut tieto että ei kyseessä olekkaan täysi 360 vapaus. Vaan tietyllä välillä vain kyseessä on 360 asteinen juoksu. Olikos se nyt -22.5 - +22.5, 45 ja 180 oli nuo suunnat?

E: Ja voi että tuota Cechin torjuntaa kun juoksee ja pelastaa maaliviivalta!

No siinä näytti oudolta se, että ylärimasta pomppaava pallo pomppaa korkeammalle kun Berbatovin pää, mutta silti Berba saa siihen puskuun hirveän voiman. Mukamas oli pallon päällä. Oikeasti pallo ois menny sen pään yli ja ehkä vähän hipassu lettiä, korkeintaan päässy puskemaan niin että pallo lähtää suoraan ylöspäin. ;)

Haha joo mutta todella hienolta näytti. Voisvat julkasta jo sen, ei malta odottaa.

Mitäs kritisoinut, kun korkeammalta taholta tullut tieto että ei kyseessä olekkaan täysi 360 vapaus. Vaan tietyllä välillä vain kyseessä on 360 asteinen juoksu. Olikos se nyt -22.5 - +22.5, 45 ja 180 oli nuo suunnat?

no kuten tuossa näytettiin, ilman että on R2 (tai mikä onkaa boxissa myös) pohjassa pystyy liikkuu 360 asteen kehällä mutta kun se sprinttinappi pohjassa ei pysty juoksemaan 187 asteen kulmaa koska se mandotonta. Tai näin minä olen asian ymmärtänyt

Ostopäätös tehty. Bongasin tuosta itselleni hyvin tärkeän asian. Nimittäin sen että filttereissä on nyt star value, game speed ja muita. Ei tarvitse luojan kiitos pelata aina ManUa, Barcaa, Interiä ja tietysti ensi vuoden noobin ykkösvalintaa, Real madridia vastaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Live season 2.0:sta jotain tiedonmuruja..

"Live Season updates the form of the players every week and with the new feature My Live Season, you can change the course of history!"

My live season kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, saa nähdä mitä tuo pitää sisällään, ei uskalla itse lähteä arvailemaan :) Tuo teksti on bongattu jostain gamesconin videopätkästä. linkki

Niin nyt kun on selvillä, että Fifa kymppiin saa tehdä oman pelaajan, jolla voi pelata Onlinessa Be a Pro pelimuotoa niin kuinkas moni olisi mahdollisesti kiinnostunut joukkueessa pelaamisesta / joukkueen tekemisestä? Onkos tuon FCK 2.0 perustamisssa ideaa? :p Toimi se pelaaminen sillä tiimillä (FCK) kyllä loistavasti 09:n parissa. Monikos siitä joukkueesta olisi valmis jatkamaan? Itse ilman muuta jatkan, jos vain porukka saadaan kasaan.

FCK joukkueessa olin mukana ja kyllä ehdottomasti tulen FCK 2.0 joukkueeseen, jos aktiivisista pelaajista saadaan joukkue kasaan.

Kyllä sitä vois pelailla, kun ovat nähtävästi siihen parannuksia tehneet. Toivottavasti puolustaminen on 10:ssä helpompaa.. tai ainakin kärjillä juokseminen vaikeempaa.

Kyllä sitä vois pelailla, kun ovat nähtävästi siihen parannuksia tehneet. Toivottavasti puolustaminen on 10:ssä helpompaa.. tai ainakin kärjillä juokseminen vaikeempaa.

Huhua olen lukenut että "yli-ihmisten" juoksunopeus ei ole enää niin iso ongelma kuin 09:ssä. Myös muita exploitteja on karsittu isolla kädellä. Ainakin aloituksesta lauotut suorat maalit on poistettu. Olenkin odottanut että sarja alkaisi kannustamaan pelin rakentamiseen, varsinkin kun 09:ssä joutuu joka toisessa, ellei useammassa online-pelissä katselmaan sitä samaa syöttöä nopealle kärjelle ja lottokäännöstä maalia kohti.

Prässinapin teholle varmaankaan ei ole tehty mitään, mikä on harmi. 09:ssähän AI-pelaaja yrittää automaattisesti riistää pallon kunhan tämä nappi on pohjassa.

FIFA 10 vaikuttaa todella lupaavalta monelta osin, mutta odottelen nyt kuitenkin demoa vielä. 99% olen silti varma että tämä menee välittömästi ostoon.

Ylös Bottom