Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Huhua olen lukenut että "yli-ihmisten" juoksunopeus ei ole enää niin iso ongelma kuin 09:ssä. Myös muita exploitteja on karsittu isolla kädellä. Ainakin aloituksesta lauotut suorat maalit on poistettu. Olenkin odottanut että sarja alkaisi kannustamaan pelin rakentamiseen, varsinkin kun 09:ssä joutuu joka toisessa, ellei useammassa online-pelissä katselmaan sitä samaa syöttöä nopealle kärjelle ja lottokäännöstä maalia kohti.

Hyvä että noita aika selviä vikoja korjattu paljon. Mullakin kyllä menee tuo FIFA10 ostoon, vaikka aika paljon peli näyttää päivitetyltä 09:ltä. Suurin kiitos ostoon kuuluu 360 driblaukselle ja Arena-moden päivitykselle (vaparikuviot jne) Onkos muuten tietoa tullut ollenkaan BaP:sta, offline muotoon, sitä tuli pelailtua jonkun verran omalla ukolla, ja kaipaisin ainakin nyt ekana pidämpää BaP-muotoa, 4 vuotta ei riitä! Ja toinen, olisi hyvä jos voisi olla myös vaihtopelaajana, että tulee kehiin vaikka vasta toiselle puoliajalle tai vaikka viimeiseksi 10minuutiksi. ;)

Prässinapin teholle varmaankaan ei ole tehty mitään, mikä on harmi. 09:ssähän AI-pelaaja yrittää automaattisesti riistää pallon kunhan tämä nappi on pohjassa.

Luin jossain preview-juttua, että olisivat viilanneet tuota prässinapin tehoa. Tähän vaikuttaa uusi pelaajien välinen fyysisyys ja pallon hallinta sekä 360 dribblaus. Eli nyt voisi taklata ja kannattaisikin.

Luin jossain preview-juttua, että olisivat viilanneet tuota prässinapin tehoa. Tähän vaikuttaa uusi pelaajien välinen fyysisyys ja pallon hallinta sekä 360 dribblaus. Eli nyt voisi taklata ja kannattaisikin.

Olisi kyllä hemmetin jees jos näin on. Joutuu vähän töihinkin puolustaessaan.

Hyvä että noita aika selviä vikoja korjattu paljon. Mullakin kyllä menee tuo FIFA10 ostoon, vaikka aika paljon peli näyttää päivitetyltä 09:ltä. Suurin kiitos ostoon kuuluu 360 driblaukselle ja Arena-moden päivitykselle (vaparikuviot jne) Onkos muuten tietoa tullut ollenkaan BaP:sta, offline muotoon, sitä tuli pelailtua jonkun verran omalla ukolla, ja kaipaisin ainakin nyt ekana pidämpää BaP-muotoa, 4 vuotta ei riitä! Ja toinen, olisi hyvä jos voisi olla myös vaihtopelaajana, että tulee kehiin vaikka vasta toiselle puoliajalle tai vaikka viimeiseksi 10minuutiksi. ;)

Tässä linkki josta löytyy aika paljon aitoa tietoa, huhuja sun muuta. Pitää vain itse osata seuloa ne hutut faktoista. ;) FIFA Series - Electronic Arts UK Community

Niin nyt kun on selvillä, että Fifa kymppiin saa tehdä oman pelaajan, jolla voi pelata Onlinessa Be a Pro pelimuotoa niin kuinkas moni olisi mahdollisesti kiinnostunut joukkueessa pelaamisesta / joukkueen tekemisestä? Onkos tuon FCK 2.0 perustamisssa ideaa? :p Toimi se pelaaminen sillä tiimillä (FCK) kyllä loistavasti 09:n parissa. Monikos siitä joukkueesta olisi valmis jatkamaan? Itse ilman muuta jatkan, jos vain porukka saadaan kasaan.

Eiköhän sitä taas olla mukana... Elättelin toiveita PES:in uudelleentulemisesta, mutta parit pelivideot katsottuani olen valmis kuoppaamaan moiset toiveet.

Olisi kyllä hemmetin jees jos näin on. Joutuu vähän töihinkin puolustaessaan.

Juurikin näin. Toisaalta se mistä olen iloinen, että koneen ohjauksessa olevat pelaajan puolustajat(ja hyökkääjätkin) tekevät jotain ilman että sinulla on pelaaja hallussa. Tarkoitan siis sitä, kun itse ohjastat yhtä pelaajaa(ja esim. kaveri toista), niin koneen ohjaamat puolustajat eivät 09:ssä viitsi edes hypätä pääpalloihin. Kulmissa on suhteellisesti täysin liian vaikeata puolustaa, sama koskee muita keskityksiä. Tähän siis on luvattu ainakin jonkun verran apua ja se tulee olemaan demon saapuessa yksi mielenkiintoisimmista asioista mitä tahdon tarkistaa. Sinänsä ei toki haluta että peli pelaa itseään, mutta kyllä pelaajien pitää esim. refleksinä blokata vetoja/syöttöjä sekä hypätä pääpalloihin, jne.

Juurikin näin. Toisaalta se mistä olen iloinen, että koneen ohjauksessa olevat pelaajan puolustajat(ja hyökkääjätkin) tekevät jotain ilman että sinulla on pelaaja hallussa. Tarkoitan siis sitä, kun itse ohjastat yhtä pelaajaa(ja esim. kaveri toista), niin koneen ohjaamat puolustajat eivät 09:ssä viitsi edes hypätä pääpalloihin. Kulmissa on suhteellisesti täysin liian vaikeata puolustaa, sama koskee muita keskityksiä. Tähän siis on luvattu ainakin jonkun verran apua ja se tulee olemaan demon saapuessa yksi mielenkiintoisimmista asioista mitä tahdon tarkistaa. Sinänsä ei toki haluta että peli pelaa itseään, mutta kyllä pelaajien pitää esim. refleksinä blokata vetoja/syöttöjä sekä hypätä pääpalloihin, jne.

Sanotaanko näin että olen pitkälle samalla linjalla tämän asian kanssa. Eli, en odota että tekoäly puolustaa puolestani, mutta odotan ettei tekoälyn ohjaamat omat pelaajat tee täysin typeriä asioita.

) Onkos muuten tietoa tullut ollenkaan BaP:sta, offline muotoon, sitä tuli pelailtua jonkun verran omalla ukolla, ja kaipaisin ainakin nyt ekana pidämpää BaP-muotoa, 4 vuotta ei riitä! Ja toinen, olisi hyvä jos voisi olla myös vaihtopelaajana, että tulee kehiin vaikka vasta toiselle puoliajalle tai vaikka viimeiseksi 10minuutiksi. ;)

FIFA 10's Virtual Pro - Welcome To The Start Of Your Virtual Football Career! | EA SPORTS

Sanotaanko näin että olen pitkälle samalla linjalla tämän asian kanssa. Eli, en odota että tekoäly puolustaa puolestani, mutta odotan ettei tekoälyn ohjaamat omat pelaajat tee täysin typeriä asioita.

Niin, odotan että tekoälyn ohjastamat puolustajat puolustavat siinä missä koneen puolellakin. Eli esim. Vidic luutii erinomaisesti minun puolellani, vaikka en häntä ohjastaisi ja samaan aikaan Hannu Tihinen ei sitten ihan niin hyvin luudikkaan. Toki pelaajan pitää ottaa itsekkin roolia, mutta sitä ei pidä korostaa niin että hän on vastuussa muista kun itsestään kerrallaan. Ja käsittääkseni onneksi sinun omassa ohjauksessakin olevat pelaajat reagoivat tilanteisiin joskus itsestäänkin. Ja koska pelkkä ohjaimen painallus ei kerro aina millaisen ratkaisun tahdot tehdä, niin tämä on erinomainen asia. Toivottavasti ei siis enää 10:ssä nähdä liian usein syöksypuskua metrin päähän, kun pallo pitäisi purkaa ja aikaa&tilaa olisi se purkaa jalallakin. Toki on ihan ok että virheitä sattuu, koska niin oikeastikkin, mutta rajansa kaikella(eli siis se pitää olla poikkeus, eikä sääntö).

Yksi juttu tässä kyllä hämää: Ei pysty pelaamaan sitä BaP pelimuotoa (offline) kuin 4 kauden verran. Selviää tuosta edelliseen viestiin laittamastani linkistä. Oikeastaan eipä tuo pahemmin haittaa, sillä pelailen varmaan enemmän MM:ää ja Online BaP:ta, mutta pakko kuitenkin alkuun pelata tuota offlineakin paremman pelaajan toivossa. Toivotttavasti netissä olisi sitten joku raja, ettei joka toinen vastaan tuleva pelaaja (siis juuri BaP onlinessa) ole kokonaisuudeltaan 99.. On meinaan melkoista perässä juoksua luultavasti puolustajien osalta, kun 168 senttinen hyökkääjä kiitää laidalta... :(

Jumaliste ku on iskeny Hypet päälle, kun sekä FIFA ja PES tulevat olemaan tosi kovia paketteja. Nyt vaan pitäis päättää kumman ostaa :D

Tuli äskettäin EA:lta viesti, jossa luki "Älä jää paitsi FIFA 10 -demosta, joka julkaistaan 10. syyskuuta."

Tuli äskettäin EA:lta viesti, jossa luki "Älä jää paitsi FIFA 10 -demosta, joka julkaistaan 10. syyskuuta."

tätä tietoa on ooteltu, tänks :D ois saanu tulla aiemmin:( minä ku oottelin että jo torstaina, kerta ne pukkkaa kohta änärinkii demoa storeen.

Ui hyvä sitäkää ei tarvii oottaa kun sen n. reilut 2viikkoa :)

Sais olla samanlainen ku viime vuonna siinä et on vähä valinnanvaraa millä joukkueella pelata mut sais pelata yhen kokonaisen pelin :)

Jumaliste ku on iskeny Hypet päälle, kun sekä FIFA ja PES tulevat olemaan tosi kovia paketteja. Nyt vaan pitäis päättää kumman ostaa :D

Ikävä kyllä gamescomin kävijät ovat olleet foorumeilla kovasti pettyneitä tämänkin vuoden PES:iin. Toki kyseessä on kummankin pelin kohdalla aikainen buildi, mutta ei ainakaan liikoja toivoja ilmeisesti herätellyt. :(

Fifasta täytyy kyllä sanoa, että olen todella positiivisesti yllättynyt uusista pelimoodeista, kuten virtual pro. Oma naama kehiin, selostajalle nimi muistiin ja unlockaamaan muuveja! Todella paljon vaikuttaisi olevan pelaamista tuossa moodissa, esim. jotkut ''skilli'' lisäykset vaativat tyyliin sata matsia alle (kuten tactical awerenessin lisääminen, mikä on pelkästään realistista!) Myös se, että oma painosi/pituutesi vaikuttaa pelaajan fyysisiin ominaisuuksin on loistava lisä.

Netissä sitten pääsee kyhäämään oman virtual pro jengin ja sillä muita fifaajia nekkuun- aijai. Noille virtual pro jäbille on myös joku siirto lista, jossa näkyy ''vapaat agentit'', jotka eivät siis ole missään fifa clubissa vielä. Varmasti hienoa lähteä kosiskelemaan jotain esim. luovaa keskikenttämiestä omaan ryhmään mukaan, jos sattuu uupumaan. :cool:

Ens kuussa pitäisi tulla infoa live season 2.0 moodista. Sitä odotellessa!

onko tuo virtual pro semmone, että kameralla otetaan naamasta kuva, ja se sitten tekee samannäkösen ukon?:eek:

Ui hyvä sitäkää ei tarvii oottaa kun sen n. reilut 2viikkoa

Sais olla samanlainen ku viime vuonna siinä et on vähä valinnanvaraa millä joukkueella pelata mut sais pelata yhen kokonaisen pelin :)

niinpä. itsellä meni pari peliä, että ees huomasin et demossa ei ollu ollenkaan selostajaa :p FIFA09:n 2min erät oli liian lyhyitä.

toimiiks siinnä PS2:n eye toy kamera? jos toimii nii pitää taas ladata kaverin kameraa.

Siis se oli muistaakseni niin, että otit lärvistäs kuvia vaikka tavallisella digikameralla ja sitten lähetit ne johonkin nettisivulle jne... Muistaakseni

Ylös Bottom