Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

tuo video näytti todella hyvältä! aluksi tuossa videossa esiteltiin, että molket pelaa todellakin tilanteet loppuun saakka. ja mukava, kun laittovat huo accomlishmentsit takaisin. noiden myötä peliin tulee varmasti enemmän pelattavaa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

EA SPORTS Football World - FIFA 10 Stadiums Revealed

siinä listaa stadioneista ja sääoloista kullakin stadionilla. On se hyvä, että Bernabeu on mukana!

Huoooh, ois kyllä voinnu tulla enemmän noita stadioneita mut eipä sillä nyt niin väliä. Niin, tuo Court Lane varmaan lienee joku samanlainen kuin se Ivy Lane 09:ssä. Eli siis puolet Valju jengeistä pelaa matsinsa siellä kun ei omaa stadionia pelissä ole. Näin mä ainakin luulen, ellei se sitten oo oikea stadioni. Epäilen kuitenkin että olis.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Huoooh, ois kyllä voinnu tulla enemmän noita stadioneita mut eipä sillä nyt niin väliä. Niin, tuo Court Lane varmaan lienee joku samanlainen kuin se Ivy Lane 09:ssä. Eli siis puolet Valju jengeistä pelaa matsinsa siellä kun ei omaa stadionia pelissä ole. Näin mä ainakin luulen, ellei se sitten oo oikea stadioni. Epäilen kuitenkin että olis.

Ainakaan googlella ei löydy stadionia tuolla nimellä. Eli mielikuvitusstadioni kuten Ivy Lane. Mutta pitäähän rupusakinkin jossain kotiottelunsa pelata.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Ei vieläkään Elland Roadia. :(

Kyllä Rutterin David sitten saa taas ihmetellä, kun postista tippuu pernaruttoa. :eek: :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tuli muuten just mieleen mikä ois ollu hyvä lisä tähän, mutta ei tosiaan niinkään merkityksellinen. Nimittäin kattelin noita Euro 2008 videoita youtubesta niin maalin jälkeen siinä manual celebrationissa se selostaja puhu siinä samalla ku sitä maalia juhlittiin. 09:ssä tätä ei ollut, eikä vissiin ole tässäkään, ainakin mitä noita videoita oon katellu... Se vaan on niin hölmön kuulosta / näköstä kun ne pelaajat vaan juoksee siel kentällä ympäriinsä juhlimalla sitä maalia ja selostaja on ihan hiljaa ja kuuluu vaan katsojien hurrausta. Eihän se nyt oikeissakaan peleissä selostaja hiljaa ole kun maali tehdään. Joo ette välttämättä ymmärtänyt mutta toivottavasti nyt edes jotenkin älysitte. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tuli muuten just mieleen mikä ois ollu hyvä lisä tähän, mutta ei tosiaan niinkään merkityksellinen. Nimittäin kattelin noita Euro 2008 videoita youtubesta niin maalin jälkeen siinä manual celebrationissa se selostaja puhu siinä samalla ku sitä maalia juhlittiin. 09:ssä tätä ei ollut, eikä vissiin ole tässäkään, ainakin mitä noita videoita oon katellu... Se vaan on niin hölmön kuulosta / näköstä kun ne pelaajat vaan juoksee siel kentällä ympäriinsä juhlimalla sitä maalia ja selostaja on ihan hiljaa ja kuuluu vaan katsojien hurrausta. Eihän se nyt oikeissakaan peleissä selostaja hiljaa ole kun maali tehdään. Joo ette välttämättä ymmärtänyt mutta toivottavasti nyt edes jotenkin älysitte. :rolleyes:

joo siis minä ainakin ymmärsin ja toivoisin että tulisi, häiritsi nimittäin 09:ssä sen jälkeen kun huomasin sen.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Huoooh, ois kyllä voinnu tulla enemmän noita stadioneita mut eipä sillä nyt niin väliä.

Olisi toki, mutta toisaalta ~50 stadionin voimalla(joista ~40 oikeita) ollaan kuitenkin ihan hyvässä mallissa. Esim. suhteessa vaikkapa puuttuviin merkittäviin liigoihin ja maajoukkueisiin, niin selvästi paremmalla mallilla omissa papereissani. Montaa merkittävää stadionia ei kuitenkaan tuostakaan puutu. Maracanaa ja May Day Stadiumia odotellessa...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Upee video. En oo tota aiemmin nähnykkään. Toi on muuten hieno juttu kun pelaaja saa kortin niin siinä ei oo enää mitään hölmöä välianimaatiota.

Hienohan tuo on ja aivan kuten Abancer sanoi hyvä kun niitä italialasia käsillä selityksiä ei enää ole...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

kyseessä varmaan 100% versio? näyttää niin pirun hienolta, että pakko se on ostaa heti! aluks aattelin pyytää joululahjaks, mutta ei kyl voi oottaa :p
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Naputtelin vähän juttua demoversiosta: FIFA Finland

Vaikuttaa kyllä todella hyvältä peliltä! Erityisesti tekoälyn viisastuminen, vaparikuviot, manager mode ja 360 driblaus vaikuttavat todella loistavilta, tosin manager modesta ei vielä hirveästi tähän mennessä paljastettu, mutta mitä tekijät ovat kertoneet, on loistava ja realistinen olevan. Myös katsomot kuullostavat todella hyvälle, tykkään kun pelissä, jos on hävinnyt esim 3 peliä putkeen, katsojat kaikkoavat katsomoista ja hyvä jos fanien ''fiiliksiä'' parannettu että katsojat hyppäisivät kunnolla pystyyn kun tulee maali jne jne jne.:)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Ärh, eikö pelaaja vieläkään tule palloa vastaan, kun syöttö on liian hidas :( Noh, upeelta muuten näytti.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Ärh, eikö pelaaja vieläkään tule palloa vastaan, kun syöttö on liian hidas :(

Toi vika ois muuten pitäny saada korjattua. Niin helvetin ärsyttävää kun 09:ssä olis ollut mahdollisuus nopeaan vastahyökkäykseen niin sitten se koko homma kusee siihen että tulee liian hidas syöttö ja pelaaja vaan kököttää siellä ja odottaa sitä syöttöä ja sitten sieltä vastustaja tulee selän takaa ja nappaa pallon...

Mutta, loistavalta kuulostaa. Ei jaksa oottaa yhtään perkula. :p
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Vaikuttaa kyllä todella hyvältä peliltä! tosin manager modesta ei vielä hirveästi tähän mennessä paljastettu

on siitä aika paljon kerrottu. kaikki mitä mä halusinki tietää:D eli ne siirto huhut, muut seurat tekee ostoksia, tietokoneella ei oo mm:ssä aina samat pelaajat kentällä.
 
Ylös Bottom