Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Joo ja tässä vielä video tuosta Saksa - Hollanti matsista --->> YouTube - FIFA 10 Holland vs Germany 2

Yleisö näyttää vähän elävämmältä varsinkin tossa Gomezin maalissa Saksan liput heiluvat hienosti.

Tässä loistavaa materiaalia --->> YouTube - FIFA 10 Gameinsider Reivew

Oho, Camp Noullakin näyttäs olevan Barcelona vaakunoita siellä kentän laidoilla. Vaauh!

Näyttää upeelta ku pelaajilla tulee huurua suusta kylmällä kelillä.

Joo on toi kyllä hienon näköistä :) Peliä odottaa joka päivä vaan enemmän ja enemmän, pettymys peli tuskin tulee olemaan missään tapauksessa =)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tässä vielä muutamien joukkueiden pelaajien overalleja

-> Huh, onneks sentään tällä kertaa Porton pelaajat on saanu hyvät overallit, viime vuonna Porto oli täysin aliarvioitu !

Tässä yks hieno vapari maali jonka tein eilen. Kattokaa toki niitä muitakin maaleja :) FIFA 10 DEMO: Chicago Fire 0 - 2 Juventus | EA SPORTS Football World

Uuuh kiitos noista overalleista. Täytyy sanoa näin Arsenalfanina, että Arshavin (vaikka ihan hyvä pelaaja onkin) on kyllä liian hyvä. Siis 88, pitäis olla 85-86. Ja vielä, Vermaelenin pitäis olla vähintään 82. Aivan loistava pelaaja. Ja Mannonen pitäis eilisen pelin jälkeen olla vähintään 94. ( hehheh )

Niin ja hieno tosiaan toi maalikin. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mikäs se virallinen julkaisupäivä siis suomessa on? Fifa 10:n omilla sivuilla on 2.10 ja konsolifinin sivuilla 1.10.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mikäs se virallinen julkaisupäivä siis suomessa on? Fifa 10:n omilla sivuilla on 2.10 ja konsolifinin sivuilla 1.10.

Suomessa 1.10!

Ja tosta Arshavinin overallista niin ´09:ssä sen overall oli 83 mut sit ku laittoi sen pelaamaan laidalle niin se nousi 86:seen että voi olla että se on oikeesti jotain 85, ja tossa ylhäälläkin se postaaja oli laittanu että overall saatta vaihdella riippuen siitä millä paikalla pelaaja on laitettu pelaamaan noissa kuvissa.

Niin, älä anna usernameni hämätä, itsekin pesunkestävä Arsenal- fani :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Suomessa 1.10!

Ja tosta Arshavinin overallista niin ´09:ssä sen overall oli 83 mut sit ku laittoi sen pelaamaan laidalle niin se nousi 86:seen että voi olla että se on oikeesti jotain 85, ja tossa ylhäälläkin se postaaja oli laittanu että overall saatta vaihdella riippuen siitä millä paikalla pelaaja on laitettu pelaamaan noissa kuvissa.

Niin, älä anna usernameni hämätä, itsekin pesunkestävä Arsenal- fani :)

No, eihän se toki itseäni haittaa että Arshavin on vähän yläkanttiin laitettu. Ehkä se 4 maalila Poolin verkkoon vaikuttaa tähän asiaan... :D Mutta Vermaelenillä kyllä ois voinnu ja ois kyllä pitänytkin olla parempi overall. Ehdottomasti yks Valioliigan parhaista toppareista tällä hetkellä. No mutta loppupeleissähän ne pelaajan statsit ovat tärkeämmät kun se overall. :)

Niin ja ois vielä yks kysymys liittyen tähän julkaisupäivään. Ei välttämättä kuulu ihan tähän topicciin, mutta ei nyt jaksa tähän hätään etsiä mitään oikeaa topiccia, mutta siis jos tän FIFA 10:n on ennakkotilannu jostain kaupasta niin tuleeko se sitten heti julkaisupäivänä postiin?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

No, eihän se toki itseäni haittaa että Arshavin on vähän yläkanttiin laitettu. Ehkä se 4 maalila Poolin verkkoon vaikuttaa tähän asiaan... :D Mutta Vermaelenillä kyllä ois voinnu ja ois kyllä pitänytkin olla parempi overall. Ehdottomasti yks Valioliigan parhaista toppareista tällä hetkellä. No mutta loppupeleissähän ne pelaajan statsit ovat tärkeämmät kun se overall. :)

Niin ja ois vielä yks kysymys liittyen tähän julkaisupäivään. Ei välttämättä kuulu ihan tähän topicciin, mutta ei nyt jaksa tähän hätään etsiä mitään oikeaa topiccia, mutta siis jos tän FIFA 10:n on ennakkotilannu jostain kaupasta niin tuleeko se sitten heti julkaisupäivänä postiin?
Mulle ainakin tuli viesti, että saapuu "julkaisupäivän aikoihin". Kunhan vain saisi ennen viikonloppua, niin olisin aivan tyytyväinen.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Oliskohan tää peli jo 1. tai 2.10 jo Citymarketissa, Prismassa tai Anttilassa? Koska Giganttiin en enää iknä vie rahojani koska tapaukseni Nhl kympin kanssa ei ole ollut vakuuttava.

Voisiko joku vastata tähän niin nopeasti kuin mahdollista? kiitos jo etukäteen.:)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Oliskohan tää peli jo 1. tai 2.10 jo Citymarketissa, Prismassa tai Anttilassa? Koska Giganttiin en enää iknä vie rahojani koska tapaukseni Nhl kympin kanssa ei ole ollut vakuuttava.

Voisiko joku vastata tähän niin nopeasti kuin mahdollista? kiitos jo etukäteen.:)

1.10 varmaa joka Prismassa/CM:ssä. 2.10 nyt viimeistään, mutta 1.10 pitäs olla.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että tolppalaukauksia tulee todella tiheään?
Itse rupesin käyttämään semi assisted -laukaus-systeemiä ja tolpat kolisee huomattavan usein.

Laukaukset tuntuvat kyllä mahtavilta, kun ottaa tuon assisted säädön pois:)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Laukaukset tuntuvat kyllä mahtavilta, kun ottaa tuon assisted säädön pois

Olen täysin samaa mieltä - voiko, joku kertoa miten huiput pelaavat Fifaa kaikki säädöt Manual tai Semi vai???

Itse aloitin kaikki säädöt Assisted, ehkä tuosta syystä Fifa ei tuntunut paljoa miltään.. sitten Fifa 10 demossa Default asetuksena keskityksissä Semi. Kokeilin samaa laukauksiin. Entä muut asetukset? Onko täällä pro-fifa veteraaneja?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Olen täysin samaa mieltä - voiko, joku kertoa miten huiput pelaavat Fifaa kaikki säädöt Manual tai Semi vai???

Itse aloitin kaikki säädöt Assisted, ehkä tuosta syystä Fifa ei tuntunut paljoa miltään.. sitten Fifa 10 demossa Default asetuksena keskityksissä Semi. Kokeilin samaa laukauksiin. Entä muut asetukset? Onko täällä pro-fifa veteraaneja?

En ole veteraani, tullut 10 vuotta tosin pelattua fifaa kaverin kanssa ja vasta fifa 08 aikaan tajuttiin muutta kaikki asetukset manualille ja aijai kun peli muuttui vaan paremmaksi.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Olen täysin samaa mieltä - voiko, joku kertoa miten huiput pelaavat Fifaa kaikki säädöt Manual tai Semi vai???

Itse aloitin kaikki säädöt Assisted, ehkä tuosta syystä Fifa ei tuntunut paljoa miltään.. sitten Fifa 10 demossa Default asetuksena keskityksissä Semi. Kokeilin samaa laukauksiin. Entä muut asetukset? Onko täällä pro-fifa veteraaneja?

Itte ainakin pelailen kaikki asetukset manuaalilla ja Pro-tasolla. Just kaverin kanssa päiviteltiin, että kaikki mahdolliset kirosanat tulee kyllä käytettyä näillä asetuksilla :D Ja yleisin huudahdus on "Oho!". Mutta itse pidän kyllä siitä että kaikki on manuaalilla
 
Ylös Bottom