Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Ihanaa... juu kittii muuten. Kyl nää jotkut fifassa olevat trophyt ovat aika tyhmiä. Esim. tarkoitan sillä, missä ei vaadi taitoa vaan pitää olla sitä aikaa, pelaa jokaisella stadiumilla, pelaa yksi peli ainakin yhdellä joukkueella eri liigoissa ja 500 peliä be a prossa, mikä ei itseeni kyllä mitenkään iskenyt.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Tää ei nyt liity South Africaan, mutta Fifa 10:stä olis kysymys. Niin, eli voiko tota vaihtaa niin ettei esim. pilkussa tarvi ite ohjata mokea? Luulisin että tietokoneella vois olla paremmat mahikset torjua noita, kuin minulla. Minä todella olen huono tuossa maalivahdin työssä. :S
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Sori nyt tuli tuplat. Mutta onko mahdollista saada peliin englannin kielisiä tekstejä jne. jos peli on tuotu Tsekistä? Kun vanhemmat toivat tuliaisiksi sieltä pelin ja tosta espanjasta jne. ei tajua mitään. Onko mitenkää mahdollista saada tuota englannin kieltä peliin?:mad: Siis englannin kieltä ei pelissä nyt ole.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Sori nyt tuli tuplat. Mutta onko mahdollista saada peliin englannin kielisiä tekstejä jne. jos peli on tuotu Tsekistä? Kun vanhemmat toivat tuliaisiksi sieltä pelin ja tosta espanjasta jne. ei tajua mitään. Onko mitenkää mahdollista saada tuota englannin kieltä peliin?:mad:

Jaa varmaksi en lähde sanomaan kun en Tsekkipeleihin oo törmänny, mutta eiköhän englannin kielen saa käyttöön, asetuksista jostain kun kaivelet niin taatusti saat englanniksi tekstit. ;)
Todella outoa olisi jos ei Euroopasta ostetusta pelistä löytyisi englannin kieltä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jaa varmaksi en lähde sanomaan kun en Tsekkipeleihin oo törmänny, mutta eiköhän englannin kielen saa käyttöön, asetuksista jostain kun kaivelet niin taatusti saat englanniksi tekstit. ;)
Todella outoa olisi jos ei Euroopasta ostetusta pelistä löytyisi englannin kieltä.

Jos joku löytäisi nämä kieliasetukset jostain, kun en itse onnistunut löytämään ja kertoisi täällä sitten. Löysin vain sen, että selostajan kielen voi muuttaa, mutta valikot. Aika outoa. Voisko joku auttaa etsimään näitä asetuksia?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jos joku löytäisi nämä kieliasetukset jostain, kun en itse onnistunut löytämään ja kertoisi täällä sitten. Löysin vain sen, että selostajan kielen voi muuttaa, mutta valikot. Aika outoa. Voisko joku auttaa etsimään näitä asetuksia?

Eikös kieli valita ihan pelin alussa? Näin muistelisin. MM-pelissä ainakin valitaan, mutta FIFA 10:sen pistin jo myyntiin, mutta muistelisin että siinäkin.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Eikös kieli valita ihan pelin alussa? Näin muistelisin. MM-pelissä ainakin valitaan, mutta FIFA 10:sen pistin jo myyntiin, mutta muistelisin että siinäkin.

Kyllä se näin on, mutta vaihtoehtoina ovat vain Tzekki, Espanja, Italia ja Unkari. Helpottais kyllä jos löytäisin jotkut englanninkieliset ohjeet, mutta ei.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kyllä se näin on, mutta vaihtoehtoina ovat vain Tzekki, Espanja, Italia ja Unkari. Helpottais kyllä jos löytäisin jotkut englanninkieliset ohjeet, mutta ei.

Sitten todennäköisesti ei ole enkkua tarjolla. Pelithän tehdään lokalisoiden ne tietyille alueille. Eli pohjoismaihin, jne. tulee pelit missä on englanti ja sitten taas jossain ei välttämättä näin olekkaan. Kaikkiin ei englantia laiteta, koska kaikille alueille ei oleteta englannin olevan tarpeellinen. Tämä siis osittain mutuakin, mutta aika vahvasti veikkaan että ei ole enkkua mahdollisuutta saada. Pelihän käy sitten samalla hyvästä kielikoulusta, vaikka espanjaa tai italiaa opetellen.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Sitten todennäköisesti ei ole enkkua tarjolla. Pelithän tehdään lokalisoiden ne tietyille alueille. Eli pohjoismaihin, jne. tulee pelit missä on englanti ja sitten taas jossain ei välttämättä näin olekkaan. Kaikkiin ei englantia laiteta, koska kaikille alueille ei oleteta englannin olevan tarpeellinen. Tämä siis osittain mutuakin, mutta aika vahvasti veikkaan että ei ole enkkua mahdollisuutta saada. Pelihän käy sitten samalla hyvästä kielikoulusta, vaikka espanjaa tai italiaa opetellen.

Jeps, kyllä se näinkin espanjan kielellä menee. Sanakirja vieressä. Espanjaa tässä opetellu eilisen illan. x) Ostan kuitenkin selostuksen englanniksi kunhan live pointsit saan. Mielenkiintoista kuunnella espanjalaista selostusta. Maali tulee niin se on sitten kauhea möly päällä :D Mutta joo, enää tolle asialle ei voi mitään ja uutta peliä en osta sen takia. Jatkan tota pelaamista. (Jugar on pelata!)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jeps, kyllä se näinkin espanjan kielellä menee. Sanakirja vieressä. Espanjaa tässä opetellu eilisen illan. x) Ostan kuitenkin selostuksen englanniksi kunhan live pointsit saan. Mielenkiintoista kuunnella espanjalaista selostusta. Maali tulee niin se on sitten kauhea möly päällä :D Mutta joo, enää tolle asialle ei voi mitään ja uutta peliä en osta sen takia. Jatkan tota pelaamista. (Jugar on pelata!)

Mul on aina espanja selostus päällä, koska mun mielest enkku selostajat on niin kankeita :D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Täytyykin laittaa ehdotus, että laittavat 11 versioon Sammy Väisäsen selostamaan suomeksi.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jep, kuhan vaan eivät sitä Tuomas Virkkusta laita! Siinnä vasta surkea selostaja, thups up 4 sammy wäisänen!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jep, kuhan vaan eivät sitä Tuomas Virkkusta laita! Siinnä vasta surkea selostaja, thups up 4 sammy wäisänen!

Joo hyi että Virkkunen, että inhoon ku se elää pelissä mukana! Ja sit ruosinkielelle sais selostajaks Bror-Erikin.
sori OT
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Miten tässä Fifa 10 saa pelattua world cupin? Täytyykö se itse luoda sieltä tournament osiosta vai löytyykö valmiina jostain..Sieltä ainakin kertaalleen olen sen tehnyt mutta alkulohkoissa oli epäaidosti 2 kierrosta...Haluaisi näin kisojen aikaan "aidomman" kokemuksen...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Miten tässä Fifa 10 saa pelattua world cupin? Täytyykö se itse luoda sieltä tournament osiosta vai löytyykö valmiina jostain..Sieltä ainakin kertaalleen olen sen tehnyt mutta alkulohkoissa oli epäaidosti 2 kierrosta...Haluaisi näin kisojen aikaan "aidomman" kokemuksen...

Ei mitenkään, jos haluat "aidomman" kokemuksen osta FIFA World Cup 2010 peli
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Joo hyi että Virkkunen, että inhoon ku se elää pelissä mukana!

Virkkunen mukaan vaikka DLC muodossa ;) Kaverilla löytyy tarinaa heittää niin pelistä kuin vähän muustakin, kirjoittakaapa JuuTubeen 'Pedro tarina' niin on hymy melko herkässä. Väisänenkin kyllä sopii mainiosti.

Ettei nyt aivan off topicin puolelle menisi niin sanottakoon, että Ultimate Team lähtee 2,5 euroon.
 
Ylös Bottom