Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jos saan vastauksen aikasempaan viestiin niin olen kiitollinen. Kysyisin vielä tuota kun myyn pelaajaa ja laitan, että Buy now price on 1,000 niin sitten se onki myyty 300? Mistä se johtuu, että voi ostaa halvemmalla vaikka hinnaksi olen laittanut enemmän?

Edit. ymmärsin, mutta miksi kokoajan tulee platiniumpakista jotain alle 80 kokonaisuuden pelaajia eikä parempia?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin, Nyt on tullut pelattua ja etsittyä tietoa ultimaye teamistä ja upeahan se on. Pariin kysymykseen olen saanut jo vastauksen, mutta nämä askarruvat vielä:

1. onko se niin, että on aika pieni mahdollisuus saada "hyvää" pelaajaa platinium pakasta? esim. 85 kokonaisuus
2. Mikä tuo bid oikeastaan on siinä myynnissä? :o

MM-kisapeli on puhki pelattu, ja nyt pitäisi päästä seurajoukkueilla potkimaan. FIFA 11 julkaisuun on kuitenkin vielä aikaa, ja oikeastaan budjetti ei edes salli ostaa kahta täyshintaista potkista saman kauden aikana. Joten onko tämä peli paljonkin MM-peliä heikompi/millä tavoin? En ole mikään HC-fani, joten ihan ajantasaiset pelaajatiedot ym. ei ole tärkeitä.

Mulla olis taas kysymys. Tällä kertaa toi Virtual Pro hommeli vähän ihmetyttää, kun Manager modessa pelaaja kehitty vielä ihan normaalisti ja kokonaisuus on nyt varmaankin 75. Sit ajattelin pelata sitä Be a Prota, jotta sais ukkoa vielä paremmin kehitettyä. Alussa tietenkin valitsin, että pelaa Virtual Prolla, mutta sitten, kun pelasin muutamia pelejä ja tein niitä tehtäviä vai mitä lie, niin ei tapahtunut mitään, eikä pelaaja kehittynyt. Esim. Ohita 3 pelaajaa kikkaamalla pelin aikana. Ohitin varmaan neljä ja selostajakin sanoi: ''Wow''. Siiten ei tullutkaan yläreunalle sitä juttua, että olisi auennut jotain. Tuli mieleen, että johtuisko siittä, ettei Autosave ole päällä, kun pistää nakertaan, jos pelaaja luokkaantuu ja joutuu simuloimaan, eikä saa sitä yhtä trophyä.. No laitoin Autosaven päälle ja kattoo ny mitä tapahtuu. Onko jollain vastausta tähän?

E: En huomannukkaan, että ne aukeaa vaan Semi-Prosta ylöspäin. Josatin syystä itselläni oli Amateur päällä :O ja niitä ei tullutkaan..

Moi! Katsoin kuukausia sitten videoita Youtubesta, missä näytettiin kaiken maailman Fifa 10 Glitch- videoita.

Silloin päätin, että en osta Fifa kymppiä, vaan pelaan vanhan-ajan nollaysiä.

No tänään kuitenkin ostin Fifa 10 Platiniumin Gamestopista.

Voisiko joku vähän aukaista, että mitä tarkottaa Platinium? Siis pelillisesti. Onko jotain ekstraa vai? Kiitos etukäteen!

Moi! Katsoin kuukausia sitten videoita Youtubesta, missä näytettiin kaiken maailman Fifa 10 Glitch- videoita.

Silloin päätin, että en osta Fifa kymppiä, vaan pelaan vanhan-ajan nollaysiä.

Mitäs bugeja 10:stä muka löytyy? Eikös 09:ssä ole esimerkiksi se puolesta kentästä veto suoraan auringon sokaiseman maalivahdin käsien välistä?

Voisiko joku vähän aukaista, että mitä tarkottaa Platinium? Siis pelillisesti. Onko jotain ekstraa vai? Kiitos etukäteen!

Eipä noissa platiniumeissa pelilillisesti ole mitään eroa normaaliin.

Ostit fifa kympin? Ois ollu World cuppikki tarjolla, mikä on parempi tält vuodelta. Eipä ois kauaa tarvinu ootella seuraavaakaa Fifaa, niin minä oisin tehny. PÄSSI! =D

-----------
Ylläpidon terveiset: Nimittelystä varoitus. -Corca

Ostit fifa kympin? Ois ollu World cuppikki tarjolla, mikä on parempi tält vuodelta. Eipä ois kauaa tarvinu ootella seuraavaakaa Fifaa, niin minä oisin tehny. PÄSSI! =D

Sinulla ehkä on rahaa ostaa uusi FIFA joka vuosi, mä ostan ehkä myös tän, että pääsee La Ligaa potkimaan tai sit FIFA 11 joskus kun sen saa alle 25€.

Siis toki itselläni on jo South Africa. Julkkareina ostin.

Ajatus on ostaa Fifa 11, silloin, kun se julkaistaan. Halusin pelata seurajoukkueilla, joten ostin uusimman Fifan.

Kyllähän suomessa pyörii tuo gamestoppi, jonka kautta saapi vanhoista peleistä vielä rahaa takaisinkin. Miinuksena tuossa on se, että EA:n urheilupelejä eivät ota vastaan.

Mitä taas FIFA:n hintaan tulee, itse olen hankkinut sen aina n. 20 punnan hinnalla Briteistä vuodenvaihteen tienoilla, NHL kun työllistää suurimmaksi osaksi tuon vuoden viimeisen neljänneksen... ja verkkokauppa toimittelee uudetkin pelit Ahvenanmaalta 43 eurolla, joka taas ei ole järin suuri raha enää uudestakaan pelistä vrt. Prismojen 69,90e.

FIFA10 on ollut kummallinen, kun sen hinta ei ole Briteissäkään tippunut niin rankasti, kun 09 tipahti, 09:n sai Joulukuussa 2008 21 punnalla, jolloin puntakin oli vielä halpa, FIFA10:n hinta laski tuolle tasolle vasta World Cupin julkaisun jälkeen.

Mitäs bugeja 10:stä muka löytyy?
Tähän on pakko naurahtaa ja postata vaikka tämä tai tämä video. Itsellä mieleenpainuvin bugi pelistä tapahtui pelatessani Macclesfieldillä ottelua. Vastustaja keskitti harmittoman pallon maalille, maalivahti lähtee vastaan ja yrittää ottaa palloa rinnalla alas, tulos: Pallo maalivahdin rinnan läpi verkon perälle. Siinä vaiheessa otti pattiin. En muista ratkaisiko tämä ottelua, mutta kisakatsomossa ohjain oli livetä kädestä.

E: Ja nyt kun löysin, niin tämä se vasta loistava onkin: http://www.youtube.com/watch?v=LPYQM1Up9GA&feature=related :D

Toi kenttäpelaaja-maaivahtisetti taitaa kuitenkin olla feikki. Eiköhän toi oo tehty niin että toinen joukkue pelaa sinisillä paidoilla ja päästetty vastustajan pelaaja omalle maalille ja ajettu oma maalivahti ulos boksista.

Tähän on pakko naurahtaa ja postata vaikka tämä tai tämä video.

Hohhoh, perunpa sanani takaisin! Mutta en aivan kokonaan. ~ 500 ottelua olen pelaillut, eikä koskaan ole iskenyt tuollaisia bugeja vastaan, onneksi. Lähinä tarkoitin niitä bugeja missä lukuisat vastustajat voivat käyttää esim. sitä FIFA 09 puolesta kentästä sisään tapaa. Onneksi noita pyritään korjailemaan poikkeen..

Eihän Fifa 10 ultimate team säily Fifa 11 ultimate teamissä? Yks tyyppi vain sanoi, että oli ostanut 500 noita korttipakkaa (varmaan huijasi), mutta mietin vaan, että eihän kukaan tommosii määrii pysty yhessä ultimate teamissä ostaa.

Hohhoh, perunpa sanani takaisin! Mutta en aivan kokonaan. ~ 500 ottelua olen pelaillut, eikä koskaan ole iskenyt tuollaisia bugeja vastaan, onneksi..

Ei itsellenikään mitään suurempia, paitsi se aikaisemmin mainitsemani. Lähinnä nyt nopsaan youtubeen hakusanaksi Fifa 10 Glitches ja katsoin, että millaisia sattuu löytymään. ;)

Nyt tuli ensimmäinen bugi vastaan: Pelasin Arena-tilassa C.Ronaldolla. Vedin vaparin, mutta sitten ihan yhtäkkiä pelipaidat muuttui Real Madridin paidasta, johonkin pinkki-siniseen asuun, maalivahdilta lähti samantien pää pois = Cristiano Ronaldo | EA SPORTS

Millä (helpoilla/nopeilla) kikoilla rauhoitatte peliä/harhautatte ryntäävän puolustajan?

Ylös Bottom