Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]


Kieltämättä toivon ettei toi olisi Fifa 10:stä sillä aika kököltähän se näyttää.. Aluksi se oli VAU, mutta nyt se ei ole enää niin vau.. :) Rutter sanoi jossain vaiheessa twitterissään että sillä on hallussa kuvaa tosta 360 Dribblauksesta, mutta ei voinut niitä julkaista oliko syynä joku mikä lie juttu.. Joko väärät pelipaidat tai joku lisenssi juttu, en muista tarkkaan.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Fifa 09 pyörii tuossa youtube pätkässä.

Manager modesta on valunut vähän lisätietoja, tässä lyhyesti jokunen mikä omaan silmään osui:
  • väsymys realistisempaa, cpu osaa kierrättää väsähtäneitä pelaajia
  • kauden alussa saa palkkabudjetin, sekä erillisen transfer budjetin jotka määräytyvät siitä, kuinka hyvin olet vastannut johtokunnan? (board) odotuksia. Tuota tavoitevaikeutta pystyy säätämään, eli heikommalla tasolla saa silti hyvin rahaa vaikkei pystyisi hyviin suorituksiin.
  • pelaajista pystyy tekemään shortlistin
  • pidempiaikaiset loukkaantumiset ovat mukana (piti olla jo 09:ssä, mutta bugista johtuen ne eivät ikinä aktivoidu). Nämä ovat harvinaisia tapahtumia, jossa voi loukkaantua maksimissaan 60 viikoksi.
  • siirtohuhut mukana

Täältä löytyy koko kooste englanniksi.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Itse luin jostain, että clubs modeen olisi tulossa nhl:n tyyliin mahdollisuus käyttää itse luotua pelaajaa, toisin kuin 09:ssä. Saatto toki olla pelkkä huhu, mutta olisihan se ihan kiva jos se nyt tulisi.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Toivottavasti ovat nyt kiinnittäneet huomiota pallon fysiikkaan. Se on FIFA -sarjassa ollut viime vuosina aika huono.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Pelin julkaisu on perjantaina 2.10 kertoo easportsin sivut.

Yksi uusi ominaisuus josta ei ole vielä mainintaa ollut on "set piece creator", eli pelissä pystyy luomaan käytännössä rajattoman määrän erilaisia vapaa/kulmapotkuja. Tästä löytyy kuva joka vähän hahmottaa tuota.

"allows you to truly customise your set plays with multiple player movements and runs in any direction whilst allowing you to control the timing of the runs made. The end result is endless variation and depth to your free kicks and corners, so that you don’t have to rely on predictable AI."

NDA on kaiketi tänään loppunut, joten varmasti uutta previkkaa löytyy yhdestä jos toisestakin lähteestä jo nyt.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

ah, vaikuttaa mahtavalta. tämä osuu suoraan yhteen osa-alueeseen johon toivoin parannusta. toivottavasti rajaheitot hyödyntää myös samaa systeemiä. huikeinta olisi, jos pystyisi pari erilaista kuviota laittaa vaikkapa L2 ja R2 nappien taakse. näin ei ainakaan ihmisvastustaja pystyisi heti oppimaan vastustajan kuvioita.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Voin kuvitella kuinka omituisia ja ihmeellisiä variaatioita porukka tekee tolla set piece creatorilla ja uppaa niitä youtubeen. :p Mutta, noista kuvista päätellen tulee olemaan kyllä aikamoinen herkkupala. Harmi vaan että julkaisu on noin myöhään, eikös yleensä oo tullut joskus syyskuussa? Korjatkaa jos oon väärässä. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Voin kuvitella kuinka omituisia ja ihmeellisiä variaatioita porukka tekee tolla set piece creatorilla ja uppaa niitä youtubeen. :p Mutta, noista kuvista päätellen tulee olemaan kyllä aikamoinen herkkupala. Harmi vaan että julkaisu on noin myöhään, eikös yleensä oo tullut joskus syyskuussa? Korjatkaa jos oon väärässä. :)

Syyskuun loppupäivinä nuo yleensä on tullut, joten ei montaa päivää myöhemmin tuokaan arvioitu 2.10 ole.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Syyskuun loppupäivinä nuo yleensä on tullut, joten ei montaa päivää myöhemmin tuokaan arvioitu 2.10 ole.

Joo kävin ite kelailemaan just sitä. Niinhän se toki menee. :D

Ei saatana jaksais venata yhtään. No koulut alkaa ja sitten pitää venailla vähän yli 1 kk. Kyllä se siitä. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Pelin julkaisu on perjantaina 2.10 kertoo easportsin sivut.

Yksi uusi ominaisuus josta ei ole vielä mainintaa ollut on "set piece creator", eli pelissä pystyy luomaan käytännössä rajattoman määrän erilaisia vapaa/kulmapotkuja. Tästä löytyy kuva joka vähän hahmottaa tuota.

"allows you to truly customise your set plays with multiple player movements and runs in any direction whilst allowing you to control the timing of the runs made. The end result is endless variation and depth to your free kicks and corners, so that you don’t have to rely on predictable AI."

EA Sports taitaa lukea mun viestejäni...on nimittäin aikalailla samanlainen systeemi kuin NHL10:ssä ja tuosta tuli puhuttua juuri aiemmin. Voisinkin sanoa, että VIHDOIN! Nyt oikeasti voinee odottaa sitten hyökkäyspäässä kunnolla aidonoloisia erikoistilanteita. Ainoa mikä nyt vielä tuossa ei ole tuon kuvan perusteella varmaa on se että saako määrätä kuka pelaaja tekee minkäkin juoksun noista.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Kirjoitetaan nyt uusi viesi, kun ihan uudesta aiheesta. Eli huomasin tuossa lueskellessani FIFA 10:stä vähän juttuja, että pallo ei enää FIFA 10:ssä ole 100% pelaajan hallussa koskaan. Eli siis pallon voi saada pois ns. "jalasta" oikealla ajoituksella ilman varsinaista taklaustakin. Hienoa! Tästä voisi ottaa mallia vähän NHL 10:nkin(myöhäistä toki, mutta ehkä 11:stä sitten). Olen kaivannut oikeasti kauan sitä että pallo voi ns. karata tai sen viedä, siis ilman omaa tekemää kämmiäkin tai puolustajan hyvän sijoittumisen/ajoituksen avulla.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mielestäni noille pressure -napeille voisi tehdä jotain. Nykyisellään (09) ne ovat turhankin tehokas tapa estää jalkapallolle ominainen pelin rakentaminen ja lähes ainoaksi keinoksi saada maalipaikkoja varsinkin ihmisvastusta vastaan on etsiä sitä läpisyöttöä keskeltä kärjelle. Ja tätä vastaan puolustaminen on hemmetin tylsää online-matsista toiseen. 90% pelaamistani matseista onkin juuri tätä, kun vastustajat eivät edes yritä mitään muuta.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Ite ainakin pystyn puolustaa helposti ne läpäri tyypit. En edes tajua mitä iloa on tehdä sama maali 100 kertaa peräkkäin. Itse yritän aina pyörittää peliä lyhyillä ja nopeilla syötöillä.
Saattaa muuten mullistua tuo pelaaminen nyt kun on se 360 driblaus.:cool:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Ite ainakin pystyn puolustaa helposti ne läpäri tyypit. En edes tajua mitä iloa on tehdä sama maali 100 kertaa peräkkäin. Itse yritän aina pyörittää peliä lyhyillä ja nopeilla syötöillä.
Saattaa muuten mullistua tuo pelaaminen nyt kun on se 360 driblaus.:cool:

Joo, kyllä ne saa puolustettua pois.Melko noobi olen silti tuolla online -puolella ja kyllä niitä aina välillä lipsahtaa läpi. Pointti olikin että se on hemmetin tylsää. Ja totta. 360 driblaus mullistaa ainakin jollain tasolla juurikin pelinrakentamista.

EA voisi lisätä lobbyja joukkueiden tason mukaan. Eli olisi lobbyt kaikille tähtimäärille. puolikkaat aina ylempään määrään. Eli 4 puol ja 5 tähteä olisivat samassa jne...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Joo, kyllä ne saa puolustettua pois.Melko noobi olen silti tuolla online -puolella ja kyllä niitä aina välillä lipsahtaa läpi. Pointti olikin että se on hemmetin tylsää. Ja totta. 360 driblaus mullistaa ainakin jollain tasolla juurikin pelinrakentamista.

EA voisi lisätä lobbyja joukkueiden tason mukaan. Eli olisi lobbyt kaikille tähtimäärille. puolikkaat aina ylempään määrään. Eli 4 puol ja 5 tähteä olisivat samassa jne...


Komppaan. Kohtuullisen hajottavaa vääntää 90% nettimatseista ManUa vastaan. Tosin se on aina yhtä hauskaa kolata Cristiina lasarettiin. :cool:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mutta ei pidä olla kummoinen sherlock, jotta tajuaisi mikä joukkue on pelatuin fifa 10..:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mutta ei pidä olla kummoinen sherlock, jotta tajuaisi mikä joukkue on pelatuin fifa 10..:rolleyes:

Hmmm.... Hull City??? hahaah olenpa hassu. :D

Itse odotan kyllä eniten parannusta kaukovetoihin. Vois olla sellanen systeemi että ne vedot lähtee samalla tavalla kun vapareiden driven shotit. Hirveitä kanuunoita jostain kolmestakympistä ois kiva paukutella sisään joka matsissa. No ei joka matsissa. :D Mut joskus satunnaisesti aina kun sattuu onnistumaan. Katsotaan katsotaan.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

mulla hajoo pää tossa fifa09:ssä tohon omien syöttöjen iha päin h........ lähtö, yli puolet syötöist lähtee väärälle miehellä tai väärälle puolelle mille tahtois ja toinen mihi hajoo on noitten CPU-pelaajien maaginen reagointi koitat ohittaa sitä et lähet sprinttii ja pysähyt ja lähet maalille päin nii siin ku ite pysähtyy ja ku CPU pysähtyy on alle puolen sekunnin ero, vähän realistisemmaks hei!
 
Ylös Bottom