Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Pari kysymystä tekisin. Kun oon manarge modessa niin pystynkö hankkimaan pelaajia toisesta joukkueesta kun en oo löytänyt vielä miten? jos pystyy niin voiko joku selittää kun huomaan, että ainoo paikka mistä voin on market shop ja sielläkin on vaan huonoja. Ja sitten vielä yks tavoitteissa lukee jokin lyhenne kun ECC, mikäs se on?

Transfer Market->suoritat haun muokkaamalla niitä ehtoja mitä siinä transfer marketin avatessa tulee, transfer status kannattaa laittaa Anyksi jos aikoo vähän isompia kaloja tavoitella->sitten vaan haluamasi pelaajan kohdalla äksää ja tarjousta/sopimusta sorvaamaan.

Ja ECC on muistaakseni oikean elämän Champions Leagueta vastaava turnaus.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Transfer Market->suoritat haun muokkaamalla niitä ehtoja mitä siinä transfer marketin avatessa tulee, transfer status kannattaa laittaa Anyksi jos aikoo vähän isompia kaloja tavoitella->sitten vaan haluamasi pelaajan kohdalla äksää ja tarjousta/sopimusta sorvaamaan.
.

Joo kiitti, mutta voiko ostaa suoraa toisesta joukkueesta vai onko toi transfer market ainoo keino ostaa pelaajia?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Joo kiitti, mutta voiko ostaa suoraa toisesta joukkueesta vai onko toi transfer market ainoo keino ostaa pelaajia?

:confused:

Siis on se ainoa mahdollisuus tehdä siirtoja, mutta sieltä löytyy kyllä kaikki pelin pelaajat.

Esim. jos halua ostaa Rafael van der Vaartin Real Madridista niin toimit näin:
Vaihtoehto 1: Transfers->Transfer Market->
Search Parametersiin
League: Liga BBVA
Team: Real Madrid
.
.
Transfer Status: Any

Ja sitten äksää jolloin esille tulevat kaikki Real Madridissa olevat pelaajat, mene van der Vaartin kohdalle, paina äksää ja lyö rahaa tiskiin.

Vaihtoehto 2: Transfers->Transfer Market->
Search Parametersin tullessa ruutuun painat ympyrää, sitten painat kolmiota -> Search by Last Name-> kirjoitat van der Vaart->painat startia ja hoplaa, näin löysit van der Vaartin jonka kanssa voit aloittaa neuvottelut painamalla äksää.

Jos tää ei nyt auttanu niin en tajunnu ongelmaasi alun alkaenkaan...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Ok, loistavaa. Eli siis muistaakseni samat namiskat kuin ilman palloa "Super cancelissa".

Itse olin myös pitänyt spurttia R1:ssä, mutta katseltuani mitä kaikkea uutta FIFA 10:ssä on, päätin suosiolla opetella ihan peruskontrollit. Paitisi että puolustuksessa vaihdoin liukkarin ja 2nd player pressin paikkoja ja hyökkäyksessä laukauksen ja lob passin paikkaa. Ihan vain koska niillä ei ole merkitystä erityistoimintojen suhteen ja siksi että PES:sin kontrollit ovat juurtuneet minuun syvälle. Ja kas... Kylläpä oli helppo opetella ja muistaa tutorialpätkien neuvomat uudet ja vanhatkin jutut. Jotenkin selkeämpää kun annoin niiden R-nappien pitää oletuspaikkansa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Mitä persettä... aika ärsyttävää pelata Manageria kun kaikki pelaajat on olleet koko kauden huonossa vireessä, eli siis niitten kohalla on se oranssi(?) nuoli oikeelle alaviistoon. Vaikka voitan koko ajan matsia toisen perään niin ei. Oon liigassa toisena ja ainoastaan hyökkääjät on ollu paremmassa vireessä kun muut, tietysti kun nehän niitä maaleja tekee eniten. Esim. kaikki puolustajat + sitten keskikentän jätkät joskus aina täysin surkeessa vireessä. Jotenki tuntuu että se vaikuttaa siihen pelaamiseen aika paljo. Tuntuu jotenki et syötöt ja vedot lähtee minne sattuu...

Ja sitten siinä Managerissa on viel se että melkein jokanen matsi sateessa. :confused: Oon pelannu nyt noin 25 matsii, 1 lumessa, 1 päivämatsi eli siis siinä sääolosuhteena on day eikä overcast, ehkä joku 5 matsii kuivalla kelillä ja loput sitten sateessa. Ei huoh.

Ja laitetaan nyt samalla tää et pelaajien ostaminen on aika äärettömän vaikeeta. Pelaajien tekosyyt on aina ihan ihmeellisiä, esim. jotain että sen pelaajan mielestä tuntuu että se on vaan yks pelaaja muiden joukossa. Huhhuh.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Mitä persettä... aika ärsyttävää pelata Manageria kun kaikki pelaajat on olleet koko kauden huonossa vireessä, eli siis niitten kohalla on se oranssi(?) nuoli oikeelle alaviistoon. Vaikka voitan koko ajan matsia toisen perään niin ei. Oon liigassa toisena ja ainoastaan hyökkääjät on ollu paremmassa vireessä kun muut, tietysti kun nehän niitä maaleja tekee eniten. Esim. kaikki puolustajat + sitten keskikentän jätkät joskus aina täysin surkeessa vireessä. Jotenki tuntuu että se vaikuttaa siihen pelaamiseen aika paljo. Tuntuu jotenki et syötöt ja vedot lähtee minne sattuu...

Ja sitten siinä Managerissa on viel se että melkein jokanen matsi sateessa. :confused: Oon pelannu nyt noin 25 matsii, 1 lumessa, 1 päivämatsi eli siis siinä sääolosuhteena on day eikä overcast, ehkä joku 5 matsii kuivalla kelillä ja loput sitten sateessa. Ei huoh.

Ja laitetaan nyt samalla tää et pelaajien ostaminen on aika äärettömän vaikeeta. Pelaajien tekosyyt on aina ihan ihmeellisiä, esim. jotain että sen pelaajan mielestä tuntuu että se on vaan yks pelaaja muiden joukossa. Huhhuh.

Sitä säätä voi ihan kyllä vaihtaakkiin kun menet Play Now ja valitset sen kentän missä pelaat ja vaihat sään miksi haluutkiin ja painat ympyrää niin kauan että olet Main Menussa ja meet takas Manager Modeen ja sää on se minkä valitsit. Eli siitä säästä nyt on ihan turha rutista kun sen voi vaihtaakkin.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tossa on aika hauska tilanne Manager modesta, 84min pelattu ja oon häviöllä 2-1. Saan hyökkäyksen aikaseks ja pallon suurinpiirtein sähellyksen / taistelun jälkeen maaliinkin, mutta tuomari päättää toisin!:eek:..................DAMN!

Watford 2 - 1 Scunthorpe Utd | EA SPORTS

hehe, selvä maali. tuo on kyl ihan tyhmää, ku hullis toinen tavote oli päästä FA cupis 4kierrokselle. noh, pääsin semifinaaliin asti, kunnes smelssea hakkas mut ja putosin. nii se manager reputaionii tuli se oranssi nuoli alas päin :rolleyes: noh seuran tilille tuli sentään 4miljoonaa lisää, mikä on aika iso raha Hullille :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Erittäin kova peli. Paljon miinuksia löytyy, mutta pelattavuus ja syvyys aivan omaa luokkaansa.
Mitä paremmin oppii pelaamaan sen upeampi fiilis.

Minulla jo 5 kaveria ostanut pelin ja kuulemma 3 tutulla on. Peli myy kuin häkä? Olen kuullut huhuja.. Nyt Italiaan ja Serie A.. Roma - Inter eli paha vieras matsi edessä (ilta,sade,olimpico=football heaven)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

On se kyllä hieno tekele! Bugit kyllä syövät ikävästi fiilistä toisinaan. Esim. tuo veskan huikea syöttötyöskentely. Itsellä Ankergren syöttänyt tähän mennessä 42 kassia! Melkonen velho.

Samaten se, että vaihdettujen pelaajien ratingia ei näy, eikä kuulu matsin jälkeen. Olisi myös kivaa, jos pakit olisivat tulessa muutaman nollapelin jälkeen manager modessa, tai keskikenttä samaten jos nuo käytännössä dominoivat koko ottelua. Miksi pitäisi aina tehdä maali? Hyökkäjillä tosin sekään ei näytä auttavan! Pitää tehdä rysä tyyliin kolmessa perättäisessä ottelussa, että käyrä osoittaa kaakkoon.

Ja oletteko muut huomanneet, että pelaajan statsit muuttuvat pre-match ruudusta huonompaan suuntaan matsin aikana? Liekö sitte kyse muka väsymisestä? Doubt it. Bugibugibugi.

Saisi tulla päivitys, joka korjaisi nuo pienet ärsyttävät bugit ja lisäisi hieman kaukovetojen onnistumisprosenttia. Hyvinhän ne lähtevät, mutta veskat käyttävät jedivoimaa turhan usein. Kaukovetojen ei toki tarvitsi upota ihan niin helposti kuin demossa, mutta pientä säätämistä kiitos. Puskuissakin saisi olla joku logiikka. Hyvä, että korjasivat tuota puskemista vaikeampaan suuntaan, mutta liian usein sille ei ole mitään syytä että pusku lähtee suoraan Tsekkeihin. Esim. Olet aivan tyhjänä maalin edessä ja laidalta saapuu leivos, mutta sen ohjaaminen maalian kohti on ylivoimaisen hankalaa. Suk min kuk.

Pelaajien statseihinkin saisi tulla korjausta. Jos katsotte niitä, niin huomaatte että tietyntyyppisillä pelaajilla on aivan liian samanlaiset arvot. Esim. vikkelillä kavereilla on accerlation 90 prosenttisesti 88. Muutenhan nuo statsit ovat ikuisia mielipide kysymyksiä, mutta kyllä ne saisivat edes vaihdella.

Pelin ydin ja syvyys ovat kyllä kohdillaan, mutta ne pienet virheet... Toivottavasti EA:n pojat paiskivat töitä niska limassa, saadakseen uuden päivityksen valmiiksi.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tossa on aika hauska tilanne Manager modesta, 84min pelattu ja oon häviöllä 2-1. Saan hyökkäyksen aikaseks ja pallon suurinpiirtein sähellyksen / taistelun jälkeen maaliinkin, mutta tuomari päättää toisin!:eek:..................DAMN!

Watford 2 - 1 Scunthorpe Utd | EA SPORTS

Nätisti rakennettu vetopaikka sille nousevalle kaverille. Tosin jatkossa mennään jalkapohja edellä maalivahtia päin? :) Minusta ihan hyvin vihelletty dumarilta.

Loistopeli kyllä, oon vielä niin nobo että ilman assisteja on maalipaikkoihin pääseminen tuskaa proffalla tai kovemmilla vaikeustasoilla.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Nätisti rakennettu vetopaikka sille nousevalle kaverille. Tosin jatkossa mennään jalkapohja edellä maalivahtia päin? :) Minusta ihan hyvin vihelletty dumarilta.

Loistopeli kyllä, oon vielä niin nobo että ilman assisteja on maalipaikkoihin pääseminen tuskaa proffalla tai kovemmilla vaikeustasoilla.

Niin mutta kun se pallo taitaa olla jo maalissa ennen kuin se rappaus häppenöityy?

EDIT: Lepi on oikeassa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Ostin pelin 1.10 ja peli on aivan loistava!

Kun jotkut arcade-gamerit täällä vaan valittaa, että peli on huonontunu demosta. :eek: Ei tosiaan! Ne tyypit jotka valittaa täällä ei näyttävästi osaa rakentaa pelitilanteita vaan pitäis 40 metristä joka maali tehdä, niin kuin demossa. Mä tein joka pelissä demossa vähintään 2 erittäin hienoa maalia, mutta se ei enää ollut kivaa. Nyt koko pelissä on erittäin mukava tunne kun täräyttää pallon maaliin hienon kuvion jälkeen. Esim: kulman jälkitilanteesta (taas) pallo pomppi Fabregasille 16 rajalle, sit otin rinnalla haltuun ja täräytin pallon kaunisti ylänurkkaan (no okei, pelaan semi avustuksilla).
Manager Mode on nyt huomattavasti monipuolisempi ja kiinnostavampi. Pelaajien vireet on hyvä idea, mutta ehkä vähän huolimattomasti toteutettu. Voitin 5 peliä putkeen ja ainoastaan Zlatanin vire oli kunnossa. Muitten joko tasan tai alavireessä. Ainakin maalivahdin vire on koko ajan alhaalla, ellei jossain pelissä torju 5 rankkaria ja jokaista vetoa eikä päästä yhtään maalia. Kaikkein pahin moka on tämä syöttöpörssi. Mun Valdes on (vasta) viidentenä listalla. Ja kun kattoo oman joukkueen syöttötilastoja, niin kenelläkään ei ole ainuttakaan syöttöä (Messillä ainakin 10).
Mutta onneksi peli on muuten hyvä. :)
Ja toivottavasti se Gigantti alkais saamaan niitä Nhl kymppejä kun ei tässä tätä Manager Modea koko vuotta jaksais pelata. Olen odottanut jo Nhl:ääni 2 viikkoa siitä hetkestä kun käytiin varaamassa se!:mad:
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Se demo vain tuntui täydelliseltä, mutta kokoversiossa mua on kustu silmään ja pahasti. Peli oli nopeaa ja tuli maaleja kaukaa helposti, josta pidin. Tää kymppi on ihan samanlainen kun 09, ja erilainen kun demo.

Juuri tätä tarkoitin äsköisessä viestissä!
Tää arcade-gamer haluais vaan kaukaa ja nopeasti maaleja, ei näin.
EA vois ens vuonna tehä 2 eri Fifaa: Fifa 11 the real football simulator ja sit: Fifa 11 arcade-gamer edition
Toi jälkimmäinen niiiin sopis tolle valittajalle.;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Juuri tätä tarkoitin äsköisessä viestissä!
Tää arcade-gamer haluais vaan kaukaa ja nopeasti maaleja, ei näin.
EA vois ens vuonna tehä 2 eri Fifaa: Fifa 11 the real football simulator ja sit: Fifa 11 arcade-gamer edition
Toi jälkimmäinen niiiin sopis tolle valittajalle.;)

Laittaa sen pelinopeuden täysille. Se ajaa saman asian, jos arcadea kaipaa. Ite olen slowlla laittanut päälle kolmesta kympistä semiassistedilla alanurkkaan pelitilanteesta ja samanlaisen alanurkkavedon noin 20:stä metristä vaparista. Että kyllä ne kaukaakin menee. ;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Juuri tätä tarkoitin äsköisessä viestissä!
Tää arcade-gamer haluais vaan kaukaa ja nopeasti maaleja, ei näin.
EA vois ens vuonna tehä 2 eri Fifaa: Fifa 11 the real football simulator ja sit: Fifa 11 arcade-gamer edition
Toi jälkimmäinen niiiin sopis tolle valittajalle.;)

Fifa 10 on lukemattomissa asioissa hyvin kaukana oikeesta jalkapallosta. Niin kuin kaikki pelit tulee olemaan.
Mun ongelma on vaan se, että oikeessa fudiksessa kaukolaukaukset uppoo mitä erilaisilla tavoilla ja läpiajosta veskan voi ohittaa melko helposti monilla tavoilla. Nämä tapahtumat tuottavat ainakin minulle parhaan fiiliksen myös peleissä (vanhoija PESsejä muistellen).
Sano kuka vaan, mitä tahansa niin ainakaan mun FIFAssa ei näistä asioista pääse nauttimaan lähes ikinä. Ja jos pääsee, tuntuu se enemmänkin tuurilta kuin joltain, jota yritti.

Myös tietokoneen (usein myös oma) puolustaminen on niin kaukana aidosta jalkapallosta kuin voi olla. Ei se vaan oo niin, että paikallaan seisova pakki saa lähes aina jalan väliin kun hyökkääjä tulee vauhdilla ohi.

Ehkä useiten ahdistusta aiheuttavat seikat on:
- Ryntääminen on oikeasti paskin tapa puolustaa, FIFAssa paras.
-Pelaajien käsittämättömän hidas reagointi vedoissa ja syötöissä etenkin vastustajan boxissa.
- Naurettavan löysät laukaukset. (Oon nähny myös muutaman oikeen lujusen, mutta on ne harvassa
- Maalivahtien venyminen joka pallon tielle.
- Tietokoneen rikkeet, jotka tuomari katsoo läpi sormien. Joka matsissa useita ja monesti vielä rankkarialueella.

Kyl tos pelis on vaan niin monta asiaa, jotka on ruvennu samantien ahistaa, vaik on yrittäny oikeesti antaa sille mahdollisuuden :(
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Parahin Hondo 18 ?

Mistä lie olet futistaitosi perinyt tai turhan rikkaan runo suonesi? Miten kehtaat väittää, että uudessa Fifassa vedot ovat löysiä!!?

a. Missä tilanteissa vai ylipäätään?

(kaukolaukaus, kuljetus ja veto, vaparit)

b. Mikä on sinun käsitys löysästä vedosta?

(pallon lähtö nopeus, kiihtyvyys, leijaaminen jne.)

Tee näin: (huom. tämä ei ole ruoka-resepti)

- Ota Brassi juoppo Adriano käyttöösi. Shot Power muistaakseni 93. Kokeile muutama vapari - huom Adriano on vasuri, joten ammu vasemmalla jalalla. Kokeile hyvästä asennosta.. muista finesse shot modifier halutessasi. Kokeile volleyta, ehkä suoraa syötöstä tai 30-40m

Mene harkka modeen 1vs1 ... minipeli jne. Itse pommitin Sneijderillä sellaisia ruoskia kaukaakin ja varsinkin vapareista, että heikompaa hirvitti!

- Millä asetuksilla pelaat, entä TV??? En hyväksy väitettäsi löysistä vedoista, koska se ei ole totta. Fifa 10 on täynnä virheitä jos sitä alkaa analysoimaan kuin oikeaa futis matsia, MUTTA se pääsee pelottavan lähellä aina välillä oikeaa futismatsia,, tunnelmaa kun sitä oppii pelaamaan...

Ja minä DPK aka Del Pieron Kenkä sentään annoin rakkaalle Pes-Sarjalle 10 vuotta elämästäni ja silti osaan jo hieman Fifailla! JA OSAAN MYÖS AMPUA PALLOA 120KM/h


--------------------

TÄSTÄ SYYSTÄ EN HYVÄKSY VÄITETTÄSI -> hondo18. Perustele ja laita videota kehiin. älä loukkaannu en yleisesti vihaa ketään. Olen kaikkien ystävä, mutta tuo sinun väite on kova.

Zz.. guten nacht
 
Ylös Bottom