Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tänään löytyy Hoffenheimilla aikaa. Kolmelta alkaa omat treenit, mutta veikkaan että ollaan kotona ja pleikkarin äärellä viimeistään puol kuudelta. Passaako tämä aika Palermolle?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tänään löytyy Hoffenheimilla aikaa. Kolmelta alkaa omat treenit, mutta veikkaan että ollaan kotona ja pleikkarin äärellä viimeistään puol kuudelta. Passaako tämä aika Palermolle?

Juu, olisit vain heittänyt inviteä tänne päin. Tässä on tullut vähän Ultimate Teamiä rakenneltua, niin en käynyt katsomassa sieltä ständingsistä, että oletko paikalla. Pitänee lisätä sinut PSN:ssä :) Mutta jokatapauksessa, olen tien päällä seuraavat neljä päivää, joten pelaaminen ei tuona aikana valitettavasti onnistu.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Takapihal. Eiköhän nyt sovita molemmille sopiva aika koska pelataan. Mulle käy ens viikon joka päivä 18:00 eteenpäin. Kuinkas sulle ?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Päivitetty

1 vs. 8 (Athletic - Dortmund)
2 vs. 7 (Schalke - Ajax)
3 vs. 6 (Hoffenheim - Palermo)
4 vs. 5 (Blackburn - PSG)
--------------------------------
1/8 vs. PSG
Schalke vs. 3/6
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Hoffenheim 1-2 Palermo
Hoffenheim 2-1 Palermo

Viimeinen pelataan myöhemmin.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Hoffenheim 1-2 Palermo
Hoffenheim 2-1 Palermo

Hoffenheim 5-2 Palermo aet. (1-1)

Hoffenheim jatkoon voitoin 2-1 :D
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

No niin nyt on pelit zzaguun kanssa pelattu ja viimeinen peli oli varsinaisen peliajan jälkeen 1-1. Olisin lopettanut pelin tottakai tasapeliin, jolloin olisin päässyt yhden pisteen erolla jatkoon, mutta zzaguu oli innokas katsomaan kumpi voittaa erittäin tiukan ottelun Renzo Barberassa jatkoajan turvin. Jatkoajan jälkeen tilanne oli 5-2 zzaguulle, joten tässä vaiheessa kääntyisin tuomariston puoleen siitä, että kumpi pääsee jatkoon :confused:
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Miten ihmeessä olisit mennyt minkään pisteen turvin jatkoon??
Voitit ekan pelin 2-1, ja minä seuraavan 2-1. Vierasmaalisääntöä EI KÄYTETÄ.
Kolmas ottelu todellakin päättyi varsinaisen peliajan jälkeen 1-1, ja jatkoajan jälkeen mulle 5-1. Ei mun mielestä epäselvää, ellen oo ymmärtänyt mitään väärin??
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Miten ihmeessä olisit mennyt minkään pisteen turvin jatkoon??
Voitit ekan pelin 2-1, ja minä seuraavan 2-1. Vierasmaalisääntöä EI KÄYTETÄ.
Kolmas ottelu todellakin päättyi varsinaisen peliajan jälkeen 1-1, ja jatkoajan jälkeen mulle 5-1. Ei mun mielestä epäselvää, ellen oo ymmärtänyt mitään väärin??

Noinpa tuo olikin. Vinkiksi voisin tuleviin peleihin antaa sinulle: (tai Jontsalle, ihan kummalta kannalta vaan haluaa katsoa)

Älä käytä Obasilla stop & turniä koko ajan. Ensimmäisen pelin hävisit, koska tuhrit monia tilanteita siihen, kun osasin aavistaa, että teet kyseistä kynää heti kun saat tilaisuuden. Toisessa ja kolmannessa pelissä et tehnyt niin yhtä paljon ja sait enemmän vaarallisia tilanteita maalille...
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Joo tiedän, oli vaan turhautumista kun olin pelannut sitä ennen Cmodea Brescialla eikä siellä ole yhtäkään yli kolmen staran pelaajaa, joten oli pakko vähän yrittää. :D

Mutta erittäin hyvät ja tasaiset pelit oli! Kiitokset niistä.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Joo tiedän, oli vaan turhautumista kun olin pelannut sitä ennen Cmodea Brescialla eikä siellä ole yhtäkään yli kolmen staran pelaajaa, joten oli pakko vähän yrittää. :D

Mutta erittäin hyvät ja tasaiset pelit oli! Kiitokset niistä.

Joo no, kyllä ne pelit vähän sinun hallinnassa olivat. Vähän kirosinkin, että sain sinut play offeissa heti vastaani :D

Jos pelaat yhtä hyvää peliä mitä minua vastaan toisessa ja kolmannessa pelissä, niin veikkaan ettei sinua voita kukaan!
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Athletic ja Dortmund pelatkaas pelit niin saadan turnausta taas eteenpäin. :)
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Mä oon ollu koko ajan valmis mutta Ch0zander ei. Pistin sille futisforumilla viestiä että pelataan sillon ja sillon ja se sano että käy, nii ei oo äijää näkyny. Luovutusvoitolla jatkoon?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Mulla tulee kestämään seuraavien otteluiden peluu, sillä mä lähden thaimaan-lomalle 15.pv. Viikon kestää, sen jälkeen palailen sekä virtuaali- että oikeille futiskentille!
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Päivitetty

1 vs. 8 (Athletic - Dortmund)
2 vs. 7 (Schalke - Ajax)
3 vs. 6 (Hoffenheim - Palermo)
4 vs. 5 (Blackburn - PSG)
--------------------------------
1/8 vs. PSG
Schalke vs. Hoffenheim
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Olisiko niin, että athletic jatkoon kerrain ei vastustajasta kuulu niin saadaan turnaus päätökseen.
 
Ylös Bottom